انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سبک های جدید و رایج قالب وبسایت

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 20 شهريور 1396
قالب وبسایت چیست؟

قالب های وبسایت معمولا صفحه یا صفحات وبی از پیش آماده شده هستند که میتوان آنرا با عکس ها، ویدئوها، متون و سایر المان های دیگر شخصی سازی و تکمیل کرد.
اغلب توسط توسعه دهندگان وب تولید میشود، برای تهیه قالب به کدهایی نظیر HTML,CSS و دیگر کدنویسی های تحت وب نیازمندیم.به خاطر ساده بودن ظاهر وبسایت ها و قالب های آنان اغلب مردم که اطلاع یا تجربه ای در زمینه وب ندارند تصور می کنند که وبسایت ها به سادگی تهیه میشوند.
برای تهیه وبسایت چگونه از قالب ها استفاده می کنیم؟


طراحی وبسایت به وسیله سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس و جوملا که به وسیله آنها میتوانید به راحتی با قالبها کار کنید؛بسیار آسان شده است.بسیاری از کارها که نیاز به دانستن علم و تکنیک خاص خود را داشت به وسیله این سیستم ها تا حد زیادی اتوماتیک شده است.امروزه میتوان با فشار دادن یک دکمه و چند کلیک قالب وبسایتها که اصطلاحا به آن تم(Theme )میگویند را نصب کرد.

حال به معرفی سبک های جدید و رایج قالب های وبسایت میپردازیم.زمانی که وبسایتی را طراحی میکنید سبک های مختلفی برای نمایش وبسایت به بازدیدکنندگان و کاربران وجود دارد که هر کدام میتوانند حس خاصی را به آنان القا کنند، اما نکته ای که باید به آن توجه شود اینست که سبک قالب باید با نوع برند ما همخوانی داشته باشد.
همچنین در استفاده از سبک های مختلف قالب ها شماهیچ محدودیتی ندارید، یعنی میتوانید از تلفیق سبکهای مختلف استفاده کنید و سبک جدیدی ارائه دهید.در ادامه چند سبک جدید و گاها تلفیقی را به شما معرفی خواهیم کرد.
1-سبک عکس و کارتون
هنر نقاشی و کارتون و انیمیشن واقعا میتوانند وبسایت را به یک موجود زنده تبدیل کنند.تلفیق وبسایت، طراحی و توضیح بسیار جالب است و اینکه اطلاعات را از طریق طراحی های خلاقانه انتقال داده شود بسیار جذاب است.
در این سبک چون دنیای تصویر بی پایان است، هیچ محدودیتی برای تصورات طراح و کارهای خلاقانه وجود ندارد.

2-سبک استفاده از دو رنگ
این سبک تقریبا مثالی متناقض با سبک قبل است.در صورتی که در حالت بالا استفاده از نقاشی و کارتون و تلفیق رنگها بهره میبرد در اینجا فقط دو طیف رنگ وجود دارد.اگر نتوانید از دو رنگ به خوبی استفاده کنید، استفاده تنها از دو رنگ خیلی نمیتواند جالب باشد.اما اگر از این روش به خوبی استفاده شود و از ترکیب دو رنگ مناسب در جاهای مناسب استفاده شود حقیقتا زیبایی خاصی به وبسایت میبخشد.اگر تمرکز بر روی نوشتار، فونت نوشته ها، اندازه آنها و محتوای مناسب قرار گیرد؛کاربر بیشتر جذب محتوای وبسایت میشود تا طراحی آن.

3-سبک واقعیت گرایی عکسها
واقعیت گرایی عکسها با استفاده از تکنیکهایی که اتفاقا به سرعت میتوان آموخت امکان پذیر است.این سبک مکمل خوبی برای متون است واطلاعات را میتوان به زیبایی و جذابیت انتقال داد.در این سبک برای انتقال حس واقعیت از تصاویر بزرگ پس زمینه که کل صفحه را پوشش دهد استفاده میکنند.

4-سبک شفاف
شفافیت یک روش بسیار خوب برای راحت تر خوانده شدن متن است، زمانی که متن در بالی عکس ساده ای قرار بگیرد خواندن آن مطلب جذاب تر و ساده تر است.
معمولا در این سبک در پس زمینه تصویری قرار میدهند و سپس متن را در بستری و پس زمینه ای شفاف قرار میدهند.معمولا برای مقالات خیلی بلند از این سبک استفاده نمیکنند.

5-سبک زیباسازی و تمرکز روی نوشتار
در این سبک نوع نوشتار متن و خلاقیت کاملا به طراح بستگی دارد و میتوان با خلاقیت های منحصر به فرد محتوا را در اینترنت به نمایش گذاشت.یک سبک نوشتاری خوب شامل فن بیان، اندازه فونت، تغییر اندازه فونت در جاهای مختلف جملات، رنگ کلمات میباشد که می تواند برای خواننده بسیار الهام بخش باشد و خواننده از خواندن آن احساس رضایت کند.متن زیبا میتواند در ضمیر ناخودآگاه خواننده تاثیر دارد و میتواند اعتماد اورا به محتوای مقالات افزایش دهد.

6-سبک بافت و الگو(طراحی)
استفاده از الگو و بافت راه بسیار خوبی است.بدین وسیله میتوان عمق خاصی را به طراحی سایت داد.بیشترین استفاده از این سبک در پس زمینه است.
تماس با ما:
تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 9
22372536 - 22362640 - 22352431
http://arvinkaren.com
آگهی دهنده
شرکت طراحی سایت کارن
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 966526
بازدید : 401
دسته بندی : طراح وب
آگهی دهنده
شرکت طراحی سایت کارن
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com