انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

iphon ps4 xbox و لپ تاب را رایگان دریافت کنید

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 25 شهريور 1396
XPANGO
این سایت برای تبلیغ و افزایش محبوبیت خود اقدام به طرحی نو کرده است و به صورت کاملا رایگان عضو میپذیرد و باثبت نام در این سایت قادرید تا یک محصول رو به رایگان دریافت کنید.نکته‌ی جالب محصولات متنوع و جذاب سایت است که از جمله مهمترین آن‌ها Apple iPhone است!! در این سایت انواع گوشی موبایل از محصولات Apple، Nokia، Motorola، Samsung، LG , Sony Ericsson و همچنین انواع MP3 Player ها و کنسول‌های بازی (Xbox, Play Station 2,3 , Psp)و... موجود است
چه‌طور یک یا چند تا از این محصولات را دریافت کنیم؟
برای این کار بعد از عضویت باید اعتبار مورد نیاز برای محصول رو به دست آورید (هر محصول تعداد اعتبار مشخصی دارد). برای این کار سه پیشنهاد به شما شده: اول اینکه این سایت رو به دیگران معرفی کنید و کسب اعتبار نمایید. دوم خرید محصولات سایت جهت ایجاد اعتبار. سوم کامل کردن پیشنهادهای سایت که معمولا عضویت در سایت‌های معرفی شده (offer) توسط سایت است.
برای عضویت فقط روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.xpango.com?ref=94483474
آیا این سایت ایران را هم پشتیبانی می‌کند؟
بله، هم در لیست کشورها نام ایران موجود است و هم اینکه محصولات سایت (منظور گوشی موبایل) در تمام کشورها کار می‌کند. در توضیحات سایت نوشته شده که گوشی‌ها آماده شده برای تمام اپراتورهاست.
- چطوری مگه ممکنه ؟!
Xpango یه سایت معتبر خارجیه که شما با عضویت و جمع کردن زیر مجموعه امتیازت رو بالا می بری تا اون اندازه که به دریافت جایزه می رسی, تنها کاری که باید بکنی اینه که به زیر مجموعه هات محصولات اون سایت رو تبلیغ کنی و بفروشی
نکته قابل توجه اینه که ثبت نام هم رایگانه و هیچ پولی هیچ وقت نمی دی
هر کسی که بدنبال گوشی مدل بالا و عالی مثل ( nokia n96) –( w960i ) و یا ( iphone ) میگرده میتونه با کمی حوصله یکی از این گوشیها یا مدلهای دیگرش رو برای خودش انتخاب کنه.
توضیحات : برای ثبت نام در سیستم نیاز به پرداخت پولی نیست فقط کافی است از طریق لینکی که در قسمت بالا گزاشتم رفته و به آسانی و با صرف 5 دقیقه ثبت نام نمایید .
سایت از نظر امنیت و راحتی کار با آن مطمئن است و جای هیچگونه ناراحتی نیست پس هر چه زودتر عضو شده و برای خود زیر مجموعه بیابید.
هدیه ها : در قسمت هدیه ها بجز گوشی موبایل دستگاه گیم و mp4 هم قابل انتخاب شدن است .
..:: جوایز برندگان ::..
لازم به ذکر است که اکثر افرادی که ابتدا در سایت ثبت نام کرده بودند باور نمی کردند که هدیه خود را دریافت خواهند کرد و بعضی از آنها فقط از روی کنجکاوی ثبت نام کرده اند و بعد از کسب اعتبار لازم هدیه خود را در دست گرفته اند.وبعضی هم گفته اند وقتی به دوستانمان این سایت را معرفی کردیم با تمسخر آنها مواجه شدیم اما حالا همه آنها به تکاپو افتاده اند و در سایت عضو شده اند.
میتونید بعد از وارد شدن به سایت بالای صفحه سمت راست روی Testimonials کلیک کنید لیست افرادی رو که هدیه شون به دستشون رسیده رو ببینید با عکس محصولات دریافت کرده
برای عضویت فقط روی لینک زیر کلیک کنیدhttp://www.xpango.com?ref=94483474
بر روی لینک عضویت کلیک کنید و به قسمت رجیستر یا عضویت بروید(register)
-----( gaming | mobile | mp3)-----
را انتخاب نمایید شما بهتر است که گزینه ی موبایل را انتخاب کنید بعد وارد صفحه ی مربوط به گوشیها می شوید که در آنجا باید گزینه ی mobile phones ) latest( view the
را انتخاب نمایید وقتی که صفحه ی مربوطه بارگذاری شد انواع گوشیهای هدیه را مشاهده خواهید نمود با بردن موس روی گوشی مورد نظر مدل گوشی و تعداد زیر مجموعه های مورد نظر برای بدست آوردن گوشی نمایان می شود بعد از انتخاب گوشی مورد نظر نام و مدلش را به خاطر بسپارید حالا به اولین صفحه از سایت که وارد شدید برگردید به بالای صفحه رفته و بر روی گزینه ی ( ( Not Registered Yet? SIGN UP! کلیک نمایید
سپس در صفحه‌ی باز شده روی عکسی که دقیقا مانند عکس زیر است بر روی Register Now کلیک کنید. فرم را تکمیل کنید و ایمیل ارسال شده را باز کرده و روی لینکی که در آن وجود دارد کلیک کنید.
دریافت هدیه
بعد از جمع کردن امتیازات کامل و رسیدن امتیازات شما به حد نساب یک ایمیل به اینباکس ایمیل شما فرستاده می شه که امتیازات شما کامل شد و هدیه برای شما فرستاده می شود.
برای عضویت فقط روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.xpango.com?ref=94483474
آگهی دهنده
mehdi
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 966873
بازدید : 511
دسته بندی : صوتي تصويري
آگهی دهنده
mehdi
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com