انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

میز مدیریت بینو

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 7 آبان 1396
داشتن یک میز مدیریت مناسب که در خور نیاز های یک مدیر و به عبارتی کل مجموعه یک شرکت یا کمپانی باشد، مهم است. یک میز مدیریت فارغ از شکل ظاهری و طراحی منحصر برای یک مدیر، باید دارای کیفیت ساخت بالایی هم باشد. انتخاب یک میز مدیریت مناسب می تواند نشان دهنده شان و مقام یک مدیر باشد.
کیفیت یک میز در اغلب موارد از نوع چگونگی ساخت آن معلوم می شود. جنس بدنه، باز و بسته شدن راحت کشوها و غیره… و همینطور با توجه به این عامل که انتخاب یک میز در خور نیاز، برای سال های زیادی قابل استفاده باشد، چون یک میز مدیریت به نسبت دیگر مبلمان اداری کمتر مورد تعویض قرار می گیرد.
برای انتخاب یک میز مدیریت باید توجه خاصی به ابعاد اتاق، نور رنگ اتاق کرد، به این دلیل که ممکن است در اتاق مدیریت به غیر از فضایی جهت مدیر شرکت برای قرارگیری میز، فایل و کمدها، فضایی همچون فضای کنفرانس برای قرار گیری میز و صندلی مخصوص فضای کنفرانس و حتی میزی به عنوان میز پذیرایی که امکان دارد در اتاق مدیریت برای مهمانان لحاظ شود. همچنین به علت استفاده از کامپیوتر باید تمامی دستگاه ها و کابل ها و اجزای کامپیوتر از قبل جایشان پیش بینی شده باشد.
با وارد شدن مهمانان به اتاق مدیریت، انتظار آنان برای دیدن یک فضایی که نشان دهنده تفکر، ذهنیت وقدرت مدیریت یک مدیر در راستای اهداف و موفقیت های شرکت است، می تواند اولین نکته بسیار مهم باشد. داشتن جلوه ای زیبا و مدرن در کنار کیفیت و دوام میز مدیریت، ویژگی های اصلی آن است. شاید برای انتخاب یک میز مدیریت کاربردی بودن آن کمتر از ظاهر و کیفیت آن مورد توجه می تواند باشد ولی انتخاب آن به علت تنوع زیاد می تواند مشکل باشد.
آگهی دهنده
محمد حسین بکاء
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 969645
بازدید : 415
دسته بندی : چوبي و فلزي
آگهی دهنده
محمد حسین بکاء
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com