انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مرکز چاپ کارت PVC - پرینتر چاپ کارت - ریبون پرینتر - چاپ کارت پرسنلی - طراحی کارت پرسنلی - کارت PVC

آگهی ویژه
بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
مرکز چاپ کارت پی وی سی طراحی و چاپ انواع کارت های پی وی سی از جمله کارت های شناسایی کارت های پرسنلی کارت های بانکی کارت های اعتباری کارت های شهربازی کارت های تخفیف و …. با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت میباشد
برخی از خدمات ارائه شده:
مرکز پخش انواع کارت پی وی سی pvc همراه با چاپ به صورت تکی و کلی .
توزیع کننده اصلی ریبون پرینتر کارت پی وی سی pvc به صورت اورجینال .
چاپخانه کارتهای پی وی سی مانند کارت پرسنلی و کارت شناسایی .
پخش مرکزی کارتهای pvc مانند کارت pvc ساده ، کارت pvc مگنت ، کارت پی وی سی مایفر خدمات نصب و راه اندازی و پشتیبانی پرینتر چاپ کارت pvc پخش مواد مصرفی پرینترهای چاپ کارت پی وی سی :
ریبون پرینتر اولیس رنگی EVOLIS
ریبون چاپگر کارت فارگو مدل FARGO HDP5000
مواد مصرفی پرینتر صدور کارت هایتی HITI CS200 .
پرینتر چاپ کارت
پرینتر های چاپ کارت pvc قابلیت چاپ بر روی انواع کارت های پی وی سی و کارت هوشمند با ضخامت های مختلف را دارند.
چاپگر کارت به روش حرارتی بر روی انواع کارت با جنس PVC از جمله کارت mifare و کارت مغناطیسی ، کارت اسمارت و… چاپ می نماید.
چاپگر کارت های پی وی سی (PVC) با تکنولوژی جدید چاپ مستقیم (direct transfer) که مواد مصرفی آن ریبون می باشد و در پرینترهای کارت پی وی سی چاپ غیر مستقیم (Re-transfer) ریبون و فیلم مصرف می شوند.
قیمت و ارزش خرید پرینتر چاپ کارت؟
چاپگر کارت رومیزی با قابلیت چاپ و شخصی سازی فوری کارت PVC و کارت هوشمند، فرآیند آماده سازی انواع کارت را در کوتاه ترین زمان ممکن می سازد. این چاپگرها به کالایی پرطرفدار در بازار تبدیل شده اند ، به ویژه برای آن دسته از کارفرمایان که چند بار در سال و به طور مداوم نیاز به چاپ انواع کارت هوشمند دارند.
کار با این نوع از چاپگرها درست مانند پرینترهای رومیزی است و کاربر نیازی به داشتن دانش خاص برای چاپ کارتهای PVC نخواهد داشت. خرید یک دستگاه چاپگر کارت در ابتدا ممکن است هزینه ای تقریبا سنگین داشته باشد اما صرف این هزینه به معنای یک سرمایه گذاری ارزشمند برای سازمان و شرکت متفاوتی است.
با مقایسه هزینه چاپ کارت توسط دیگر شرکت ها و هزینه چاپ با پرینتر شخصی، خواهید دید که خرید چاپگر کارت هزینه های چاپ را به طور چشمگیری کاهش خواهد داد. مصارف پرینترهای چاپ کارت PVC:
پرینترهای چاپ کارت pvc جهت صدور کارت پرسنلی ، چاپ کارت دانشجویی ، چاپ کارت وفاداری مشتریان ، کارت باشگاه ، کارت تخفیف ، شخصی سازی کارت بانکی ، چاپ بر روی کارت های هوشمند ، چاپ روی کارت های بدون تماس، کارت گارانتی ، کارت اعتباری ، کارت شهربازی و کارتهای هوشمند مناسب می باشد.
*کارت های پرسنلی
چاپ کارت پرسنلی-قیمت کارت پرسنلی-پی وی سی پرسنلی-چاپ کارت شناسایی
کارت پرسنلی نمونه ای از کارت های پی وی سی میباشد .
امروزه کارت های پرسنلی به منظور اهداف مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد.
برای مثال :شناسایی افراد برای اعطای مجوز دستیابی به مراکز داده و یا ارائه خدمات خاص متناسب با سطح دستیابی تعریف شده به افراد ، نمونه هایی از کاربرد کارتهای شناسایی است .
مرکز طراحی کارت پرسنلی - طراحی کارت شناسایی
طراحی کارت هدیه پی وی سی
طراحی کارت تخفیف پی وی سی
طراحی کارت گارانتی پی وی سی
طراحی کارت شناسایی PVC
طراحی کارت پرسنلی PVC
درباره کارت PVC خام:
چاپگر چاپی برای چاپ شناسایی کارتها جنس PVC ID کارت ها را می توان بر روی انواع کارت های پی وی سی یا کارت های هوشمند چاپ کرد. توانایی رمزگذاری کارت توسط این سیستم، امنیت بالایی را برای سوء استفاده احتمالی ایجاد می کند.
طراحی کارت ویزیت پی وی سی
درباره شرکت کارتکو:
کارتکو معتبرترین فروشگاه اینترنتی در زمینه چاپ انواع کارت pvc جهت ارگان ها ، سازمان ها و صاحبان کسب و کار ، با گستره‌ای از انواع کارت های پی وی سی، با چاپگرهای ، هایتی، فارگو در تمامی زمینه های اداری، تجاری و خدماتی، فعالیت می کند. ، «تضمین کالا»، «بهترین قیمت »، «ارسال سریع سفارش»، سه اصل اولیه در کارتکو می باشد. گستره‌ای از محصولات به وسعت
POWERED BY:CARDCO.IR
آگهی دهنده
کارتکو
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 973433
بازدید : 4216
دسته بندی : ماشينهاي اداري
آگهی دهنده
کارتکو
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com