انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مبد حرارتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 11 دي 1396
به نام خدا

با سلام

شرکت ویستا طرحان صنعت در زمینه تامین انواع مبدلهای حرارتی ، نظیر مبدل های پوسته و لوله (Shell&Tube)، مبدل های صفحه ای واشردار(Gasketed Plate) و مبدل های بریزپلیت (Brazed Plate)، در مصارف گوناگون صنعتی و استخری بعنوان نماینده انحصاری شرکت SECESPOL لهستان فعالیت می نماید.


مبدل های حرارتی SECESPOL

SECESPOL یک برند با کیفیت ، معتبر و پیشرو در زمینه تولید انواع مبدل های حرارتی می باشد که محصولات آن قریب به 30 سال در بازارهای بین المللی شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

SECESPOL علاوه بر محصولات استاندارد شامل مبدلهای پوسته و لوله (Shell&Tube, Shell&Coil, Tube in Tube)، مبدل های صفحه ای واشردار(Gasketed Plate) و مبدل های بریزپلیت (Brazed Plate) ، طراحی و ساخت مبدل های ویژه و صنعتی جهت صنایع غذایی ، دارویی ، تهویه مطبوع ، شیمیایی ، نیروگاهی ، نفت و گاز و پتروشیمی و سایر صنایع را نیز بعهده دارد.
محصولات SECESPOL در گستره وسیعی از انتقال حرارت ها، برای انواع گازها یا مایعات با مشخصات فیزیکی و شیمیایی گوناگون در حالتهای یک و دو فاز و یک تا چند پاس به کار می روند. مبدل های حرارتی ویژه SECESPOL قابل استفاده برای سیالات بسیار غلیظ، بسیار رقیق، کم فشار، پرفشار، پرخطر، خورنده و ... ، بر اساس نوع طراحی و نیاز مشتریان می باشد. ایمنی، بهداشت، کیفیت و کارایی مبدلهای حرارتی SECESPOL با نوآوری های مستمر و استفاده از تکنولوژی های تولید پیشرفته و مواد مصرفی مرغوب از جمله تیتانیوم، مونل، Incoloy ، استنلس استیل و ...، در تمام صنایع حساس بهداشتی و غذایی و دارویی و همچنین در صنایع مرتبط با مواد پرخطر تضمین شده است.

دارای گواهینامه های گوناگون بین المللی:

- (ASME (U & UM
- ISO 9001
-ISO 3834-2
- UDT
- PED 2014/68 / EU
-DNV
- EAC
- China ML
- 3-A



استفاده از نرم افزار دقیق CARIO PRO


انواع محصولات SECESPOL

مبدل های حرارتی پوسته لوله
مبدل های حرارتی صفحه ای
مبدل های استخری
انواع مبدل های ویژه/صنعتی

شرکت ویستا طرحان صنعت بعنوان نماینده انحصاری شرکت SECESPOL در ایران، آماده مشاوره و همکاری در زمینه تامین مبدل های حرارتی در کلیه صنایع غذایی ، دارویی ، تهویه مطبوع ، شیمیایی ، نیروگاهی ، نفت و گاز و پتروشیمی و سایر صنایع، و همچنین مبدل های مورد استفاده در استخرها و موتورخانه ها می باشد.
آگهی دهنده
ُSECESPOL
  • قیمت : --
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، پاسداران، میدان هروی، خ گلزار ، برج گلزار، واح 36
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 974772
بازدید : 481
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
ُSECESPOL
  • قیمت : --
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، پاسداران، میدان هروی، خ گلزار ، برج گلزار، واح 36
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com