انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش مواد شیمیایی با ضمانت (تگزاپن ،اسید سولفونیک،سود پرک،کربنات سدیم،لورامید،بتائین،تری اتانول و )

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 3 شهريور 1399
09125433327-02122361085-6کلیه مواد اولیه شیمیایی شوینده ها ،تگزاپن،اسیدسولفونیک،کربنات سدیم ، سود پرک،لورامید ، بتائین ،تری اتانول امین ، دی اتانول امین،رنگ ، و اسانس و کلیه مورد نیازمواد شوینده با قیمت کارخانه و تضمین برگشت در صورت نارضایتی برای مصرف داخلی و یا صادرات. می توانید همه این محصولات را یکجا و در کمتر از یک روز تحویل بگیرید.
«اینجا محبوبت ترین در دل شماست و شما بهترین برای ما.»کلیه مواد اولیه شیمیایی شوینده ها ،تگزاپن،اسیدسولفونیک،کربنات سدیم ، سود پرک،لورامید ، بتائین ،تری اتانول امین ، دی اتانول امین،رنگ ، و اسانس و کلیه مورد نیازمواد شوینده با قیمت کارخانه و تضمین برگشت در صورت نارضایتی برای مصرف داخلی و یا صادرات. می توانید همه این محصولات را یکجا و در کمتر از یک روز تحویل بگیرید.
شرکت بازرگانی صبا شیمی مهر با موضوع فعالیت در تهیه و تامین کربنات سدیم و سایر مواد اولیه شوینده ها مورد نیاز در بازارهای داخلی و خارجی ، ارائه خدمات لجستیکی و ... تاسیس گردید.
در راستای تحقق اهداف خود و جلب رضایت همکاران تجاری توانسته ایم کربنات سدیم مورد نیاز طیف¬های مختلف بازار را با کمترین هزینه و بیشترین سرعت برآورده سازیم.
سرعت، دقت و کاهش هزینه¬ ها و رضایت همکاران تجاری و تولید کنندگان بزرگترین اهداف ما هستند.
مهمترین و اصلی‌ترین کاربرد سدیم کربنات در تولید شیمیایی شیشه است. چنانچه سدیم کربنات را در دماهای بسیار بالا حرارت دهیم، و آن را با ماسه و کلسیم کربنات ترکیب کنیم و سپس به سرعت آن را سرد کنیم، محصول ما شیشه خواهد بود. سدیم کربنات همچنین به عنوان بک باز نسبتاً قوی در بسیاری از موارد به کار می‌رود. برای مثال، به عنوان تنظیم کننده PH جهت حفظ پایداری شرایط قلیایی لازم برای عملکرد اکثر عوامل تولیدکننده از این ترکیب استفاده می‌شود. به عنوان یک افزودنی رایج در مخازن شهری جهت خنثی سازی اثر اسیدی کلر و افزایش PH به کار می‌رود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.sabashimy.com مراجعه نمایید.
لطفا همین حالا جهت خرید و فروش کربنات سدیم ، صادرات کربنات سدیم ، در یافت پایین ترین قیمت کربنات سدیم و دریافت بهترین کیفیت کربنات سدیم با ما تماس بگیرید.

«اینجا محبوبت ترین در دل شماست و شما بهترین برای ما.»
اطلاعات تماس :
تلفن همراه :09125433327
تلفن ثابت :02122361085-6
وبسایت:www.sabashimy.com
ایمیل :sabashimy@gmail.com
آگهی دهنده
صباشیمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 976076
بازدید : 470
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
صباشیمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com