انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش مواد شیمیایی با ضمانت (تگزاپن ،اسید سولفونیک،سود پرک،کربنات سدیم،لورامید،بتائین،تری اتانول و )

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 3 شهريور 1399
09125433327-02122361085-6
« اینجا مرکز پایین ترین قیمت هاست»کلیه مواد اولیه شیمیایی شوینده ها ،تگزاپن،اسیدسولفونیک،کربنات سدیم ، سود پرک،لورامید ، بتائین ،تری اتانول امین ، دی اتانول امین،رنگ ، و اسانس و کلیه مورد نیازمواد شوینده با قیمت کارخانه و تضمین برگشت در صورت نارضایتی برای مصرف داخلی و یا صادرات. می توانید همه این محصولات را یکجا و در کمتر از یک روز تحویل بگیرید.
شرکت بازرگانی صباشیمی مهر یکی از تامین کنندگان و صادر کنندگان اسید سولفونیک می باشد که با همکاری بزرگترین کارخانجات تولیدی اسید سولفونیک و سایر مواد شیمیایی توانسته جهت صادرات به کشورهای ترکیه ، پاکستان ، تاجیکستان ، افغانستان و سایر کشور های همسایه و خاور میانه فعالیت می نماید.
لازم به ذکر است این مجموعه در فراهم کردن اسید سولفونیک مورد نیاز بازار داخل برای تولیدکنندگان و همکاران عزیز با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت فعالیت می کند.

اسید سولفونیک مایع چسبناک قهوه ای رنگی است . کاربرد اسید سولفونیک درتولید شامپو مو، شامپو حمام، مواد شوینده ظرف و صابون ، پودر لباسشویی، پاک کننده لوازم آرایشی وسایر مواد شیمیایی صنعتی است همچنین در صنایع نساجی ، تولید چرم ، رنگرزی و ... از ان استفاده می شود.
اسید سولفونیک محلول در آب و غیر فرار و جاذب رطوبت است و به عنوان عوامل امولسیون کننده ، مواد افزودنی و روغنهای روان ‌کننده و به عنوان جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی استفاده می شود. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sabashimy.com مراجعه نمایید.
لطفا همین حالا جهت خرید و فروش اسید سولفونیک ، صادرات اسید سولفونیک ، دریافت پایین ترین قیمت اسید سولفونیک و بهترین کیفیت اسید سولفونیک با ما تماس بگیرید.

« اینجا مرکز پایین ترین قیمت هاست»
اطلاعات تماس :
تلفن همراه :09125433327
تلفن ثابت :02122361085-6
وبسایت:www.sabashimy.com
ایمیل :sabashimy@gmail.com
آگهی دهنده
صباشیمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 976077
بازدید : 609
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
صباشیمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com