انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تگزاپن مورد نیاز شما بهترین کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 3 شهريور 1399
09125433327-002122361085-6
« کیفیت دستور کار ماست. به ما اعتماد کنید»
چرخ های صنعت با سرعتی بیش از پیش در حال چرخش است و جهان را به سوی تکنولوژی های برتر سوق می دهد در این میان کشور عزیزمان ایران علیرغم تهدیدها و محدودیتهای خارجی در زمینه تولید و صادرات مواد اولیه شیمیایی مثل تگزاپن ، اسید سولفونیک ، سود پرک، و بسیاری از مواد شیمیایی دیگر توانسته جایگاه مناسبی را در خاورمیانه و آسیا برای خود کسب نماید.
شرکت صبا شیمی مهر با هدف ارائه محصولات شیمیایی و مواد اولیه شوینده ها به طور تخصصی تأسیس شده است.و توانسته است سهم عمده¬ای از بازار خدمات صادرات تگزاپن را به دست آورد.
عمده فعالیت ما در جهت صادرات تگزاپن با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به کشورهای همسایه و خاورمیانه مانند پاکستان ، تاجیکستان ، افغانستان ، هند ، دبی و ....است بزرگتریت هدف ما در این مجموعه این است که با ارتباط و همکاری با کارخانجات مادر و ارائه محصولات با بهترین کیفیت و در عین حال با نازل ترین قیمت به تولید کنندگان داخلی و خارج از کشور بهترین شکل نیازهای آنان را تامین نماییم و هرگونه موانع موجود میان توزیع کننده و مشتری را برطرف سازیم.
نام شیمیایی : سدیم لوریل اتر سولفات.
اسامی مترادف با سدیم لوریل اتر سولفات : تگزاپون، تگزاپن، SLES، سدیم دودسیل سولفات SDS، سدیم مونو دو دسیل سولفات SMDS، تگزاپن N70 ، SLES N70 ، سدیم لوریل سولفات.
کاربرد تگزاپن :
سدیم لوریل اتر سولفات یک ترکیب شیمیایی امولسیون کننده، پف دهنده، تسریع کننده انحلال و کف کنندگی است که از آن در صنایع شویندگی و مواد فعال کننده سطحی آنیونی در تولید شامپو می باشد. این ماده(SLES n70) در اکثر مواد تجاری شوینده ها مثل مایع ظرفشویی و پاک کننده های صنعتی ( کف شورها، مایع کارواش، برطرف کننده روغن ) استفاده میشود و در بیش از 90% مواد بهداشتی و پاک کننده بدن از قبیل خمیر دندان، صابون، شامپو، کرم و لوسیون، مایع کف کننده و پاک کنندهکاربرد دارد و جز مواد اولیه آرایشی و بهداشتی و دارویی است.به عنوان شوینده دراکثر محصولات بهداشتی سو و بدن مورد استفاده قرار می گیرد.
شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sabashimy.com مراجعه نمایید.
لطفا همین حالا جهت خرید و فروش تگزاپن ، صادرات تگزاپن ، در یافت پایین ترین قیمت تگزاپن و دریافت بهترین کیفیت تگزاپن با ما تماس بگیرید.
« کیفیت دستور کار ماست. به ما اعتماد کنید»
اطلاعات تماس :
تلفن همراه :09125433327
تلفن ثابت :02122361085-6
وبسایت:www.sabashimy.com
ایمیل :sabashimy@gmail.com
آگهی دهنده
صباشیمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 976794
بازدید : 820
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
صباشیمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com