انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش مواد شیمیایی با ضمانت (تگزاپن ،اسید سولفونیک،سود پرک،کربنات سدیم،لورامید،بتائین،تری اتانول و )

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 3 شهريور 1399
« اینجا بهترین جایی است که می توانید باشید.کمتر هزینه کنید و بیشتر سود ببرید»کلیه مواد اولیه شیمیایی شوینده ها ،تگزاپن،اسیدسولفونیک،کربنات سدیم ، سود پرک،لورامید ، بتائین ،تری اتانول امین ، دی اتانول امین،رنگ ، و اسانس و کلیه مورد نیازمواد شوینده با قیمت کارخانه و تضمین برگشت در صورت نارضایتی برای مصرف داخلی و یا صادرات. می توانید همه این محصولات را یکجا و در کمتر از یک روز تحویل بگیرید.
تلفن همراه :09125433327
تلفن ثابت :02122361085-6
بازرگانی صباشیمی مهر با هدف واردات و صادرات محصولات اولیه شیمیایی فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با تکیه بر خداوند متعال تلاش دارد تا با ارتباط با کارخا نجات بزرگ و با کیفیت داخل و خارج کشور دروازه های تجارت ارزان و صحیح را به روی هموطنان عزیز بگشاید. خرید سود پرک از مبدا و بهترین تولید کنندگان یکی از مهم ترین اهداف این شرکت می باشد. این مجموعه همچنین تلاش دارد صادرات سود پرک و سایر مواد اولیه شیمیایی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به کشورهای همسایه و خاورمیانه مانند پاکستان ، تاجیکستان ، افغانستان ، هند ، دبی ، ترکیه و سایر کشورهای خارجی افزایش دهد و با این عمل سهمی هرجند ناجیز در ارتقا صنعت این مرز و بوم ایفا نماید .

از دیگر ویژگی های شرکت بازرگانی صباشیمی مهر می توان به موارد زیر اشاره نمود
صادرات و واردات مواد اولیه شیمیایی مانند اسید سولفونیک، تگزاپن، سود کاستیک، کربنات سدیم و ...
حمل کالا درمحل مورد نظر و تحویل اجناس با بهترین قیمت و شرایط
قرارداد های تجاری با مشتریان عزیر به منظور ایجاد اعتماد کامل
کاربرد سود پرک
سود پرک که به نام های سود کاستیک ، کاستیک سودا ، سود سوز آور و ... نیز شناخته می شود ماده‌ای جامد و سفیدرنگ و به شکل پرک شده و یا گرانوله که رطوبت هوا را جذب می کند و حل شدن آن در آب همراه با تولید گرمای زیادی است .
سود جامد پرک بعنوان نوعی چربی گیرصنعتی قوی برای کارخانجات کشور محسوب میگردد وسود پرک موجب انحلال پذیری چربی موجود در سطوح فلزی ، کف و در هر سطحی می شود که در اصطلاح شیمیایی به آن «صابونی شدن» گفته می شود. اصطلاح شیمیایی عامیانه آن لوله باز کن است.
آبپوشهای سود پرک شناخته شده‌اند و محلول قلیایی قوی در آب پدید می‌آورد، یعنی در آب بطور کامل به یونهای تشکیل دهنده‌اش( ( +Na و -OH ))تفکیک می‌شود که عنوان یک باز قوی ، یکی از مواد شیمیایی صنعتی بسیار مهم بشمار می‌رود.
همچنین کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sabashimy.com مراجعه نمایید.
لطفا همین حالا جهت خرید و فروش سود پرک ، صادرات سود پرک ، در یافت پایین ترین قیمت سود پرک و دریافت بهترین کیفیت سود پرک با ما تماس بگیرید.

« اینجا بهترین جایی است که می توانید باشید.کمتر هزینه کنید و بیشتر سود ببرید»
اطلاعات تماس :
تلفن همراه :09125433327
تلفن ثابت :02122361085-6
وبسایت:www.sabashimy.com
ایمیل :sabashimy@gmail.com
آگهی دهنده
صباشیمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 976795
بازدید : 668
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
صباشیمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com