انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

لوله پلیکا

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 27 فروردين 1397
تولید و فروش لوله های تولیدی در فشار ۴ الی ۱۶ بار و از قطر ۲۰ الی 400 میلیمتر در شاخه های شش متری تولید می گردد.
نمایندگی فروش محصولات تولیدی کارخانجات سمنان, گلپایگان, پلی گستر
تهیه ملزومات پروژه ها شامل زانو، سه راهی، درپوش، دریچه بازدید، کوپلینگ، منهول، شیرهای یکطرفه، استاپر، تبدیل های هم مرکز و غیر هم مرکز، چهارراه برای شبکه های فاضلاب خانگی و شهری
درباره لوله پلیکا


پی وی سی پس از پلی اتیلن یکی از پر مصرف ترین مواد پلاستیک است. مدت زیادی است که این مواد به عنوان ماده ای رشد یافته مورد توجه قرار گرفته است و با تمامی صحبت هایی که در مورد آن مطرح بوده و هست، و به رغم وجود محدودیت های گوناگون در استفاده از آن، آینده ای همراه با رشد اقتصادی برای این ماده تصور می شود.
گرچه مسایل زیست محیطی، تصویری ناخوشایند از« پی.وی.سی» را در اذهان مجسم نموده است٬ ولی باید اذعان داشت که این نکته در مورد اکثر مواد پلاستیک صادق است و آنچه که مهم و لازم به رعایت خواهد بود٬ توجه ویژه و دقیق به هنگام تولید٬ فرآیند و بازیابی ضایعات ناشی از محصولات« پی.وی.سی» است.
در زمان حاضر این ماده پر مصرف در بسیاری از کشورهای جهان و از جمله ایران تولید می شود٬ و نو آوری های بسیار در جهت بهینه سازی شکل دهی و اقتصاد تولید این ماده انجام پذیرفته٬ و می پذیرد.
در میان گونه های مهم شاخص مواد پلاستیک٬ گونه ای که به شکل های گوناگون و ویژگی های متنوع تولید می شود٬ بی تردید«پی.وی.سی» است. تقریبا 90% پی.وی.سی تولید شده در جهان توسط یکی از سه فرآیند اکستروژن٬ کلندرکاری و قالب گیری تزریقی به محصول نهایی تبدیل می گردد. بیشترین مقدار پی.وی.سی اکسترود شده٬ در ساخت انواع لوله های آب تحت فشار٬ لوله های مجاری آب و فاضلاب به کار می رود.
لوله پلیکا با داشتن بالاترین خواص فنی و مکانیکی نیازهای اقتصادی و محیطی مناسبی را در دنیای امروز فراهم می نمایند. موارد مصرف افزودنی های تولیدی در این زمینه به شرح زیر می باشد .
فروش لوله پلیکا آبرسانی، لوله فاضلاب فشرده، لوله های با هسته فوم، لوله های خرطومی زه کشی، داکت های کابل و غیره.
به کارگیری افزودنی های پی وی سی در پروسه تولید لوله و اتصالات رفتار و خواص ویژه ای ایجاد نموده و سبب ارتقاء خواص مکانیکی و طول عمر بیشتر محصول میگردد . این افزودنی ها با در نظر گرفتن نیازهای تک تک مشتریان ، تامین و تولید شده و همواره تاکید و تمرکز خاص بر مشتری محوری و تولید محصولی با کیفیت و یکنواخت وجود دارد محصولات تولیدی در ایران به صورت پودر ، گرانول ، قرص ، مایع و … به صورت One Pack عرضه می گردد.


موارد مصرف لوله پلیکا:


فاضلابهای خانگی
شهری و صنعتی
شبکه های آبرسانی تحت فشار
شبکه های برق
مخابرات
آگهی دهنده
شرکت لوله های بتنی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 977832
بازدید : 618
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
شرکت لوله های بتنی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com