انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ویدئو و پادکست و مقالات در زمینه موفقیت در کار و زندگی رایگان

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397
فایل های تصویری و صوتی و مقالات رایگان در زمینه رسیدن به موفقیت، دستیابی به اهداف، کار آفرینی، توسعه کسب و کار، توسعه فردی و انگیزشی در وب سایت آکادمی بازار ، مرجع موفقیت ایران.

www.bazaracademy.ir

جهت مشاهده جذاب ترین فیلم های آموزشی رایگان ، فایلهای صوتی رایگان ، مقالات رایگان در زمینه پیشرفت و موفقیت در کار و زندگی به وب سایت آکادمی بازار مراجعه فرمائید:
www.bazaracademy.ir

آکادمی بازار دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور ، مجموعه ای آموزشی – مشاوره ای است که در حوزه های توسعه کسب و کار و کار آفرینی، تجارت الکترونیک و توسعه فردی فعالیت می کند.

www.bazaracademy.ir

با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب سایت آکادمی بازار به صورت رایگان و به راحتی می توانید از فواید زیر در زندگی و شغل خود بهره مند گردید:


تقویت اراده:
آیا گاهی احساس می کنی حوصله نداری دست به کاری بزنی؟ آیا گاهی احساس می کنی در برابر کاری که باید انجام دهی، مقاومت به خرج می دهی و بهانه می آوری؟ آیا عادت هایی داری که دلت می خواهد آن را تغییر دهی، ولی اراده قوی و قدرت لازم را نداری؟

یادت باشد قدرت اراده و انضباط می تواند زندگی ات را متحول کرده و قدرت درونی ات ار که برای موفقیت و رشد معنوی مهم است، فعال کند. داشتن یا نداشتن این مهارت ها عامل عمده ای است که تو را به سوی موفقیت یا ناکامی می برد. این قضیه برای تمام امور خواه پیش پاافتاده یا اساسی نیز بسیار مهم است.

تقویت روحیه

تقويت اعتماد به نفس

تقویت انگیزه

تقويت تمركز

آشنایی با تکنیکهای دستیابی به اهداف:
اگر به دنبال علاقه و موضوعی می گردید لیست انواع هدف به شما کمک می کند هدف در زندگی خود را تعیین کنید. اگر ندانید علاقه ی شما چیست و به کاری مشغول شوید که انگیزه ای برای انجام آن ندارید بزودی دلزده می شوید.
تعیین هدف در زندگی بسیار مهم است و بدون این مهم شما شانس کمی برای دستیابی به موفقیت دارید.

موفقیت تحصیلی :
دانش‌آموزان موفق به خوبی می‌دانند که چطور در مواقع ضروری بر مطالعه‌ی خود تمرکز کنند و هر وقت که نیاز داشته باشند، استراحت کنند. آنها می‌توانند زمان خود را هوشمندانه مدیریت کنند، به برنامه‌های مطالعه‌ی هدفمند بچسبند و از زمان خود در کلاس درس، بهترین بهره را ببرند. همچنین، دانش‌آموزان موفق می‌دانند چطور اوقات خوبی داشته باشند و از یادگیری دانش، به اندازه‌ی کسب نمرات درخشان لذت می‌برند.

موفقیت شغلی :
کمتر کسی هست که علاقه‌ای به موفقیت نداشته باشد. به‌عبارتی، موفقیت در جنبه‌های مختلف زندگی، به‌ویژه موفقیت شغلی، دغدغه‌ی اصلی بسیاری از ماست. خیلی‌هایی که هنوز لذت موفقیت‌های آنچنانی را نچشیده‌اند، دائما از خودشان می‌پرسند که چرا بعضی افراد در شغل‌شان از دیگران موفق‌ترند؟ آیا موفق‌ترها لزوما باهوش تر یا سخت‌کوش‌تر هستند؟ آیا ریسک پذیریِ بیشتر یا ارتباطات قوی‌تر موجب موفق‌تر شدن می‌شود؟ اما شاید بهتر باشد قبل از همه‌ی این سوال ‌ها، ابتدا از خودمان بپرسیم که آیا می‌دانیم معنای واقعی موفقیت شغلی چیست؟

تکنیکهای فن بیان و مذاکره :
راز افرادی که در ارتباط برقرار کردن با دیگران مهارت دارند، چیست؟ همه‌چیز به رساندن پیام مربوط است. چگونه فن بیان‌مان را تقویت کنیم و واضح‌تر صحبت کنیم؟ مدیران کسب‌وکار به ارتباطات اهمیت بسیار زیادی می دهند. اگر می خواهید ارتباطات مؤثری برقرار کنید، تسلط بر آنچه لازم است بگویید و چگونگی بیان آن، فاکتورهای مهمی هستند.

موفقیت در ارتباطات موثر با دیگران:
شیوه‌ی برقراری ارتباط ما با اشخاص دیگر تا حد زیادی روی زندگی‌ای که تجربه خواهیم کرد تاثیر می‌گذارد. درآمد، رابطه‌ها و مسیر شغلی ما همگی در گرو نوع برقراری ارتباط ما با دیگران است. جدا از اینکه هدف‌، شغل یا خواسته‌های شما چیست، راهی برای فرار از این مسئله وجود ندارد: این روابط شخصی است که دنیا را اداره می‌کند.

www.bazaracademy.ir

جهت مشاهده جذاب ترین فیلم های آموزشی رایگان ، فایلهای صوتی رایگان ، مقالات رایگان در زمینه پیشرفت و موفقیت در کار و زندگی به وب سایت آکادمی بازار مراجعه فرمائید:
www.bazaracademy.ir
آگهی دهنده
آکادمی بازار
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 978264
بازدید : 733
دسته بندی : كتاب - DVD-CD آموزشي
آگهی دهنده
آکادمی بازار
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com