انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خانه میکرو اکستنشن ایران

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 16 فروردين 1397
اکستنشن مو چیست؟
اکستنشن موها و فر کردن موها برای افزایش حجم مو و صخامت موهای نازک امروزه کاربرد وسیعی دارد.البته دیده شده که افراد متقاضی این روزها توجه به تکنیک انجام آن و مهارت فرد اکستنشن کار ندارند و همین که در لحظه موهایشان نصب می شود چهرهشان زیباتر جلو می کند به همین اکتفا می کنند، در صورتی که شناخت نداشتن از موادی که موقع نصب ریشه سر و موی اکستنشن را درگیر می کند، باعث ریزش مو شده و فرد متقاضی بعد از یک یا دو دوره متوجه کم پشتی و یا حتی ریزش سکه ای از قسمت اصلی مو خواهد شد.
اکستنشن مو کار فوق حرفه ای است و نیاز به تخصص، شناخت مو وشناخت مواد دارد.
با اینکه بیش از 35 سال از همگانی شدن این فرآیند زیبایی خوب می گذرد اما ، دیده شده که به مرور تقریبا مثل همه ی کارهای تخصصی هر شخصی که علاقه ای نه چندان عمیق به انجام کار نصب دارد دوره ی چند روزه ای دیده و با خرید یک دستگاه شروع به نصب اکستنشن کرده در صورتی که موی سر از جمجمه محافظت می کند. نقش اصلی مو محافظت است، پیاز مو بخش پیازی شکل ریشه مو است بخش میانی پیاز مو به سمت داخل فرو رفته و برآمدگی های دوم را احاطه می کند.فولیکول مو در داخل کیسه های لوله مانندی به نام فولیکول تشکیل شده و از پوست سر بیرون می آورد و اما مهمترین قسمت که باید در نصب اکستنشن با تخصص و شناخت مو و شناخت مواد بسیار زیاد مورد توجه قرار گیرد.


شیمی مو : ماده اصلی تشکیل دهنده ی موی سر و بدن انسان پروتئینی به نام کراتین است که از واحد های مونری اسید آمینه های سولفوردار تشکیل شده است. پیوندهای هیدروزنی -نمکی - دی سولفیدی واتری از جمله پیوندهای شیمیایی موجود در مولکول های کراتینی هستند. کراتین مو از اسیدهای آمینه پرولین و سیمئین تشکیل شده که از طریق طولی و عرضی با یکدیگر در ارتباطند.
حال نیاز به توجه خاص است که برای یک کار در راستای زیبایی بیشتر محل نصب با چه فاصله ای از ریشه در چه وزنی (اینکه هر شاخه موی اکستنشن می بایست حجم و وزن خاص ) به چند تارمو نصب شود که اگر این مسئله رعایت نشود مطمئنا بعد از مدتی بصورت سکه ای ریزش خواهیم داشت.
آگهی دهنده
سالن زیبایی میس کوئین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 979220
بازدید : 488
دسته بندی : بهداشت و سلامت
آگهی دهنده
سالن زیبایی میس کوئین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com