انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش جي پي اس دستي eTrex Touch 25

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 30 بهمن 1397
جي پي اس دستي eTrex Touch 25

جي پي اس دستي داراي صفحه نمايش لمسي رنگي با گيرندگي ماهواره هاي جي پي اس و گلوناس، داراي قطب نماي سه محوره و ارتفاع سنج بارومتريک
– صفحه نمايش خازني رنگي و لمسي 2.6 اينچي
– قطب نماي سه محوره با در نظر گرفتن شيب دستگاه
– استفاده از ماهواره هاي جي پي اس و گلوناس براي موقعيت يابي سريعتر
– 250000 ژئوکاشه از قبل بارگذاري شده از سايت Geocaching.com
– چهار گيگابايت حافظه داخلي براي داشتن نقشه هاي بيشتر

جي پي اس دستي جمع و جور، مستحکم و قابل اعتماد با صفحه نمايش لمسي رنگي، داراي ويژگي هاي ماهواره هاي جي پي اس و گلوناس و قطب نماي الکترونيکي سه محوره با جبران شيب، اتصال بي سيم، نقشه هاي ژئوکاشه بارگذاري شده روي جي پي اس و حافظه بزرگتر براي به همراه داشتن نقشه هاي بيشتر.


مشاهده راه
جي پي اس گارمين اترکس تاچ 25 داراي صفحه نمايش رنگي و لمسي 2.6 اينچي است که به راحتي در زير نور خورشيد قابل مشاهده است و شما به نقشه پايه جهان بصورت نماي برجسته و سايه دار روي آن دسترسي داريد. بدنه جي پي اس eTrex Touch 25 مستحکم و غير قابل نفوذ در برابر آب ساخته شده تا نقشه هاي حياتي روي دستگاه را بصورت امن نگهدارد و اطلاعات را پيگيري کند، بدون در نظر گرفتن محيطي که در آن قرار مي گيريد، جي پي اس در برابر نفوذ گرد و غبار، خاک، رطوبت و آب مقاوم است.

ابزارهاي جديد براي سفر شما
جي پي اس گارمين eTrex Touch 25 داراي قطب نماي الکترونيکي سه محوره با جبران شيب است که مسير پيش رو را حتي زماني که ايستاده ايد، و آن را افقي نگرفته ايد، به شما نشان مي دهد.

به هر جايي برويد
مجموعه اي از پايه هاي سازگار با جي پي اس گارمين eTrex Touch 25 براي استفاده روي ماشين هاي کاروان، دوچرخه ها، قايق ها طراحي شده تا بتوانيد اين جي پي اس را بصورت دستي و يا روي اتومبيل استفاده نمائيد. هر جايي را که فکر مي کنيد مي توانيد مي شود از جي پي اس اترکس استفاده کرد، براي آن نقشه و پايه مناسب وجود دارد.

جهاني شدن
جي پي اس اترکس تاچ 25 بصورت همزمان از ماهواره هاي جي پي اس و گلوناس پشتيباني مي کند. استفاده از ماهواره گلوناس که توسط فدراسيون روسيه توسعه يافته، براي يک موقعيت "قفل شده روي آن" باعث مي گردد تا موقعيت سريعتر از زماني که فقط از ماهواره جي پي اس استفاده مي شود، موقعيت يابي گردد. استفاده از هر دو ماهواره جي پي اس و گلوناس به معني توانايي موقعيت يابي با 24 ماهواره بيشتر نسبت به فقط استفاده از جي پي اس است.

افزودن نقشه ها
جي پي اس اترکس تاچ 25، با استفاده از خشاب ميکرو اس دي و 4 گيگابايت حافظه داخلي، به شما امکان بارگذاري نقشه هاي توپوگرافي ايران و نقشه هاي دريايي خليج فارس و درياي کاسپين و نقشه شهري ايران که شما را در هر پيچ مسير راهنمايي مي کند، مي دهد. جي پي اس گارمين اترکس تاچ 25 از تصاوير ماهواره اي BirdsEye پشتيباني مي کند (نياز به ثبت نام دارد) که به شما اين امکان را مي دهد تا تصاوير ماهواره اي را روي دستگاه جي پي اس بريزيد و آن را با نقشه ها بصورت يکپارچه مشاهده کنيد.

سرگرم شدن
جي پي اس گارمين eTrex Touch 25 داراي 250000 نقشه ژئوکاشه از قبل بارگذاري شده از سايت Geocaching.com است، که نه تنها کمک به حفظ محيط زيست است بلکه بهره وري از زمان تان را نيز بهبود مي بخشد.
اترکس تاچ 25 اطلاعات کليدي را شامل موقعيت، نوع زمين، سختي مسير، تذکر ها و توضيحات، نمايش داده و ذخيره مي کند و به اين صورت نيازي به وارد کردن دستي جهت و نقشه کاغذي نداريد. خيلي ساده فايل هاي GPX را روي جي پي اس آپلود کنيد و به شکار ژئوکاشه ها برويد.

برنامه ريزي براي سفر بعدي
ماجراجويي بعدي خود را با BaseCamp (بيس کمپ) برنامه ريزي کنيد، اين نرم افزار به شما امکان سازماندهي نقشه ها، نقاط مسير، مسيرها و مسيرهاي طي شده (ترک ها) را مي دهد. اين نرم افزار رايگان برنامه ريزي سفر، حتي به شما امکان ايجاد Garmin Adventures (ماجراجويي هاي گارمين) را مي دهد که مي توانيد آنها را با دوستان، افراد خانواده يا ساير افراد جستجوگر به اشتراک بگذاريد. بيس کمپ (BaseCamp) اطلاعات نقشه هاي توپوگرافي را بصورت دو بعدي و سه بعدي روي صفحه نمايش کامپيوتر، شامل منحني هاي تراز و پروفايل هاي ارتفاعي نمايش مي دهد. اين نرم افزار همچنين مي تواند حجم نامحدودي از تصاوير ماهواره اي را هنگامي که عضويت BirdsEye Satellite Imagery را داشته باشيد، به جي پي اس منتقل کند.
آگهی دهنده
شرکت گراد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 982211
بازدید : 567
دسته بندی : لوازم مهندسي
آگهی دهنده
شرکت گراد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com