انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اموزش تعمیرات تلفن همراه - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 8 خرداد 1397
كامتك بروزترين و كاملترين مركز اموزش نكات تعمیراتي، اموزش عيب يابي و شگردهاي تعمیرات شامل اموزش تعمير گوشي سوني، الجي، سامسونگ و ايفون ميباشد كه بصورت كاملا عملي و دوره هاي فشرده نيمه خصوصي برگزار ميشود. در اين مركز اموزش عيب يابي موبايل و شگردهاي تعمیرات انواع گوشيها به صورت كاملا عملي بررسي و رفع عيب مي شود.



اموزش قطعه شناسي موبايل:

ال سي دي، فلت، اي سي IC، تاچ touch، بازر زنگ buzzer speaker، كپسول گوشي، ميكروفــن انواع گوشي، دوربين موبايل، سوكت شارژ، قطعات پلاستيكي قاب، كانكتور هاي روي بورد گوشي، بورد گوشي، انتن، جوي استيك، سيم انتن، شيشه، كليد سويچ، كي پد، لولا، يو اي اف- UIF

اموزش نقشه خواني و شماتيك انواع موبايل ها

بروزرساني ايفون، ايپد و ايپاد لمسي به اخرين نسخه iOS

اموزش طريقه روت كردن HTC One اچ تي سي وان







اطلاعات بيشتر در وب سايت: rayantamirat.com/pages/mobile-repair-tra ining/

تلفن: 88933255

ادرس: تهران ميدان وليعصر، مجتمع تجارت ايرانيان



بخشي از كلاس اموزش تعمیرات موبايل ايفون

زماني كه براي اولين بار مي خواهيم روي محصولات اپل نرم افزار يا بازي هك شده نصب كنيم، با پيغام هاي خطا مبني بر استاندارد نبودن نرم افزار يا بازي مواجه مي شويم. علت اين پيغامهاي خطا، جيلبريك نبودن دستگاه است. به همين خاطر تيمهاي هك سيستم عامل iOS، روي سيستم عامل تمركز مي كنند و حفره هاي امنيتي ان را مي يابند و راه نصب نرم افزار و بازي هاي هك شده را بر روي محصولات اپل باز مي كنند. تيمهاي هك، پس از هك كامل سيستم عامل، نرم افزارهاي خاصي را ارائه عمومي مي كنند كه به كمك انها مي توان به اساني محصولات اپل را جيلبريك كرد و ازادانه هر انچه را كه نياز است، روي ان نصب كرد.

جيلبريك چيست؟

جيلبريك اين امكان را به شما مي دهد كه به فايل هاي سيستمي دستگاه خود دسترسي داشته باشيد و به راحتي بتوانيد برنامه و بازي نصب كنيد و يا تم و ظاهر دلخواه خود را بروي دستگاه اعمال كنيد، همچنين به طور معمول براي انلاك كردن ايفون نياز به جيلبريك بودن ان است بايد اين را خاطر نشان كرد كه هر نسخه از فريمورها (سيستم عامل) و هر يك از دستگاههاي اپل، جيلبريك مخصوص به خود را دارد.

در ابتدا وقتي نسخه جديدي از فريمور معرفي و ارائه مي شود فقط مي توان نرم افزار و بازيهاي اورجينال روي ان نصب كرد اما پس از مدت كوتاهي از ارائه فريمور جديد، هكر ها دست به كار مي شوند و با پيدا كردن باگ ها و حفره هاي فريمور، ان را جيلبريك مي كنند و راه جيلبريك كردن فريمور را به كمك نرم افزارهاي خاص براي عموم ارائه مي دهند.

اپل بعد از بستن باگ هاي فريمور قديمي تر، فريمور جديد را عرضه مي كنند و اجازه بازگشت يا دانگريد(Downgrade) فريمور قبلي را نمي دهد و عملا اجازه استفاده از جيلبريك هاي قبلي را نمي دهد.

ايا جيلبريك قانوني است؟

بله! قانون امريكا جيلبريك را قانوني اعلام كرده و به كاربر اجازه نصب هر نرم افزار و بازي را مي دهد البته كمپاني اپل اين قانون را قبول ندارد و دستگاههاي جيلبريك شده را مردود اعلام مي كند و پشتيباني نمي كند.

ايا جيلبريك كردن به دستگاه اسيب مي رساند؟

نرم افزارها و بازيهايي كه جيلبريك مي شوند، توسط هزاران نفر دانلود و تست مي شود و اصولا به دستگاه اسيبي نمي رساند، اما چون دستگاه، نرم افزارها و بازي ها دستكاري شده اند و تائيد شده نيستند امكان اسيب مستقيم يا غير مستقيم را دارند.

چند نوع جيلبريك داريم؟

دو نوع جيلبريك داريم: جيلبريك ناپايدار Tethered و جيلبريك پايدار Untethered

جيلبريك ناپايدار Tethered:

در اين نوع از جيلبريك با هر بار خاموش يا ريست كردن، دستگاه قادر به بالا اوردن سيستم عامل نيست و نياز به يك نرم افزار كمكي Boot دارد تا بتواند سيستم عامل را بالا بياورد. معمولاً وقتي جيلبريك فريموري ارائه مي شود ابتدا به همين صورت ناپايدار ارائه مي شود و پس از مدتي در صورت امكان جيلبريك پايدار ان فريمور ارائه مي شود.

جيلبريك پايدار Untethered:

در اين نوع از جيلبريك با هر بار خاموش يا ريست كردن، ديگر نيازي به نرم افزار هاي كمكي جهت Boot كردن دستگاه نيست و دستگاه به راحتي بالا مي ايد و بدون مشكل مي توان از ان استفاده كرد.
آگهی دهنده
comtech co
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : ضلع جنوب شرقی میدان ولی عصر، مجتمع تجارت ایرانیان، طبقه 5، واحد 4
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 983263
بازدید : 474
دسته بندی : فني و حرفه اي
آگهی دهنده
comtech co
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : ضلع جنوب شرقی میدان ولی عصر، مجتمع تجارت ایرانیان، طبقه 5، واحد 4
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com