انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ظرف چدنی اصل سنگین با پوشش زینک (روی) برای اولین بار - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 8 خرداد 1397
گروه احياي ظرف ايراني

توانست پس از سالها مطالعه و تحقيق در زمينه ظروف قديمي و رايج در سراسر دنيا، موفق به توليد و جمع اوري بهترين طرح هاي ظروف چدنی اصل از سراسر جهان گردد.

ظروف چدنی اصل در واقع از الياژي از اهن ساخته شده و داراي مشخصاتي منحصر به فرد در باطن و ظاهر مي باشند.

مشخصات باطني اين ظروف ،اهميت منحصر به فردي دارد كه مي توان از مهمترين انها جذب طبيعي يون اهن در غذا مي باشد.

همچنين به علت مقاومت بالا و خواص مكانيكي ويژه چدن ، اين ظروف داراي مقاومتي ويژه و از سنگیني وزني ويژه برخوردارند. به علت الياژ خاص چدن غذا بطور يكنواخت گرم شده و حرارت بطور يكنواخت به تمام قسمت هاي غذا مي رسد.

همچنين يكي از روش هاي تشخيص اين ظروف چدنی اصل جذب توسط اهنربا مي باشد





برای اولین بار در جهان ما توانستيم ظروف چدن را با پوشش زینک خالص كه يك فلز پوششي معدني ويژه بوده و خواص ان برای بدن در تمام جهان ثابت شده است را بر روي اين ظروف انجام دهيم.



خواص پوشش زینک بر سلامتي انسان به نقل از سايت هاي جهاني





نقش زینک در سلامت

به نقل از Webber Naturalsكمپاني كانادايي ،

يكي از بزرگترين توليدكنندگان فراورده هاي دارويي زینک (روي ) در جهان





- تقويت و جلوگيري از ريزش مو

- افزايش قد در سنين رشد

- كمك به ترميم زخم ها

- تقويت سيستم ايمني بدن

- موثر در كاهش ابتلا به پنوموني در افراد مسن

- موثر در افراد مبتلا به ارتريت روماتوئيد



زینک(روی) يكي از عناصري است كه بعد از اهن فراوان ترين عنصر جزئي در بدن به شمار مي رود. اين عنصر در فعاليت بيش از 100 انزيم مختلف بخصوص انزيمهايي كه در سوخت و ساز پروتئين ها و كربو هيدراتها درگير هستند دخالت دارد. اولین مطالعات كمبود زینک(روی) در حدود 520 سال قبل در مصر و ايران انجام شد و در حال حاضر نيز طبق اخرين بررسي هاي انجام شده كمبود ان در بين گروه هاي مختلف مردم كشورمان قابل توجه است. ميزان مناسب روي در عملكرد سيستم ايمني، ترميم زخمها، تقويت قوه بويايي، بينايي، چشايي، تقسيم طبيعي سلولها، رشد و تكامل در طول بارداري، كودكي و بلوغ نقش دارد. بطور كلي رشد تا قبل از اتمام سنين رشد به اين ماده معدني وابستگي زيادي دارد. روي به عنوان يكي از مهمترين مواد معدني در سلامت پوست، فرم گرفتن و استحكام ناخنها و تقويت ساختار مو نقش بسيار مهمي ايفا مي كند.

كمبود زینک(روی) در اثر دريافت ناكافي، اختلال در جذب، افزايش دفع و يا افزايش نياز به روي و عدم تكافوي دريافت به وجو مي ايد. بدخوابي يا بي خوابي، ترس از نور، اختلالات عصبي، اختلال در رشد، نازك شدن موي سر، كم پشتي و ريزش مو، بهبود و ترميم كند زخمها از علائم كمبود روي به شمار مي روند.



يك عامل موثر در حفظ سلامت بدن

كمك به ساخت بافت پوست و متابوليسم پروتئين، چربي و كربوهيدرات

مي باشد.



مشخصه ها ي استفاده از زینک(روی)در بدن

به نقل از كمپاني:

Borner

و سايت

http://www.bakanasan.ir/



جلوگيري از ريزش مو

جلوگيري از سفيد شدن مو

تقويت سيستم ايمني

تقويت رشد و افزايش هوش در نوجوانان

كمك به حفظ سلامت پوست، مو، ناخن

تقويت رشد ذهني و جسمي

تقويت سيستم ايمني بدن



روي يكي از عناصري است كه بعد از اهن فراوانترين عنصر جزئي در بدن به شمار مي رود. اين عنصر در فعاليت بيش از 50 انزيم مختلف بخصوص انزيمهايي كه در سوخت و ساز پروتئين ها و كربو هيدراتها درگير هستند دخالت دارد. اولین مطالعات كمبود روي در حدود 500 سال قبل در مصر و ايران انجام شد و در حال حاضر نيز طبق اخرين بررسي هاي انجام شده كمبود ان در بين گروه هاي مختلف مردم كشورمان قابل توجه است. ميزان مناسب روي در عملكرد سيستم ايمني، ترميم زخمها، تقويت قوه بويايي، بينايي، چشايي، تقسيم طبيعي سلولها، رشد و تكامل در طول بارداري، كودكي و بلوغ نقش دارد. بطور كلي رشد تا قبل از اتمام سنين رشد به اين ماده معدني وابستگي زيادي دارد. روي به عنوان يكي از مهمترين مواد معدني در سلامت پوست، فرم گرفتن و استحكام ناخنها و تقويت ساختار مو نقش بسيار مهمي ايفا مي كند.

كمبود روي در اثر دريافت ناكافي، اختلال در جذب، افزايش دفع و يا افزايش نياز به روي و عدم تكافوي دريافت به وجو مي ايد. بدخوابي يا بي خوابي، ترس از نور، اختلالات عصبي، اختلال در رشد، نازك شدن موي سر، كم پشتي و ريزش
آگهی دهنده
شرکت حدید
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 983368
بازدید : 545
دسته بندی : ظروف
آگهی دهنده
شرکت حدید
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com