انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کمربند لاغری هوشمند NICE

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 15 شهريور 1397
کمربند لاغری هوشمند NICE تولید شرکت شتاب الکترونیک ( پیشرو در صنعت طب الکترونیک در ایران از سال 1362 ) می باشد. کمربند لاغری NICE بر پایه جدیدترین سیستمهای هوشمند کنترل دما و در جهت افزایش کیفیت و کارآمدی کالا که در واقع از بین بردن چربیهای اضافه انباشته شده در قسمتهای مختلف بدن بویژه نواحی شکم ، باسن ، ران و ... میباشد ساخته شده است.

کمربند لاغری هوشمند NICE علاوه بر لاغری موضعی و رفع سلولیت ، برای تسکین دردهای مفصلی و روماتیسمی و گرفتگی عضلات نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

از خصوصیات منحصر بفرد کمربند لاغری NICE میتوان به موارد ذیل اشاره نمود.

- مجهز به سیستم کنترل حرارت بیش از حد

- دارای ویژگی کنترل حرارت مورد نیاز ( توسط ولوم ، میتوان حرارت را روی درجه دلخواه min یا mid یا max تنظیم نمود )

- مناسب برای کلیه افراد با هر سایز دور کمر یا شکم ( به دلیل وجود نوار های چسبی روی کمربند برای تنظیم سایز )

- برخلاف کمربندهای لاغری موجود در بازار که کم عرض هستند ، کمربند لاغری هوشمند NICE ، دارای عرض زیاد ( 33 سانتیمتر ) میباشد که کلیه نواحی شکم و کمر را پوشش میدهد و علاوه بر این میتوان برای سایر قسمتهای بدن از جمله باسن ، ران و پاها نیز استفاده نمود.

طول کمربند لاغری هوشمند 135 سانتیمتر میباشد.

- قسمت داخلی کمربند لاغری از پارچه 100% نسوز آلمانی تولید شده و رویه خارجی از پارچه بسیار مقاوم در برابر سوختگی و همچنین غیر قابل نفوذ به رطوبت ساخته شده است.

- با وجود اینکه کمربند لاغری هوشمند NICE متشکل از 10 لایه پارچه نسوز و ضد آب میباشد، این محصول بسیار نرم و سبک و انعطاف پذیر است و به سهولت و سادگی میتوان از آن استفاده نمود.

هدیه ویژه همراه این محصول یک عدد ژل لاغری رایگان میباشد.

از آنجا که خریدار کمربند لاغری هوشمند را مستقیم و بدون واسطه از شرکت شتاب الکترونیک که تولیدکننده اصلی محصول میباشد خریداری مینماید ، علاوه بر اینکه قیمت کمربند لاغری بسیار ارزان و مقرون بصرفه میباشد ، از نظر خدمات پس از فروش نیز ، خریدار میتواند به سادگی با تولیدکننده کمربند لاغری هوشمند ارتباط برقرار نماید.
جهت کسب اطلاع از سایر تجهیزات و دستگاههای پزشکی تولید شده توسط شرکت شتاب الکترونیک با دفتر مرکزی واقع در مشهد،بلوار پیروزی،مجتمع ارم،شرکت شتاب الکترونیک تماس حاصل فرمایید.
۰۵۱۳۸۸۳۹۲۰۱و ۰۵۱۳۸۳۸۸۱۱۶و ۰۹۱۵۹۱۵۰۷۲۱ تلفکس 05138839201
اطلاعات بیشتر در http://sanny.blogfa.com
آگهی دهنده
شرکت شتاب الکترونیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 984083
بازدید : 588
دسته بندی : لوازم ورزشي
آگهی دهنده
شرکت شتاب الکترونیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com