انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سنسور و انکودر نمایندگی tekel از شرکت ital sensor ایتالیا

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 2 آبان 1397
ITALSENSOR SRL

تامین کننده قطعات و محصولات Tekel ایتالیا (ital sensor)

فعالیت خود را بر تجارب تلفیقی و قابل توجهی از نام تجاری تاریخی ایتالیایی TEKEL INSTRUMENTS تأسیس کرد.
Tekel Instruments S.r.l.، تاسیس شده در سال 1976، با طراحی و تولید سنسورهای مجاورت انحنایی فعالیت خود را آغاز کرد و تجربه کسب و کار در زمینه اتوماسیون صنعتی و ابزار اندازه گیری را به دست آورد.

به دنبال پیشرفت تکنولوژیکی سریع طیف گسترده ای از ابزارهای الکترونیکی، اتوماسیون الکترونیک داده ها به خط سنسور شرکت TEKEL اضافه شده است.

Tekel یکی از اولین شرکت های ایتالیایی شروع به تولید رمزگذاران افزایشی و به تبع آن، رمزگذاران مطلوب تک تک و چند پیچ در مختلف کرد، به سرعت تبدیل به یکی از شرکت های پیشرو و ارجاع نقطه ای در اتوماسیون صنعتی شد.

شرکت ITALSENSOR SRL که در سال 2009 تاسیس شد، کار خود را آغاز کرد و TEKEL متخصص در توسعه و ساخت انواع طیف گسترده ای از کدک های زاویه ای و دوار، از نسخه استاندارد به طور کامل سفارشی به طور گسترده در سراسر جهان در زمینه های مختلف از جمله صنایع نساجی، بسته بندی، کاغذ، چوب، پلاستیک، پزشکی، انرژی، ساختمان، نظامی و غیره بود .

در همکاری با گروه روباتیک پلی تکنیک تورین، شرکت بر بهبود مستمر محصولات طیف وسیعی از محصولات خود که ارائه بهترین راه حل ها را بر اساس انتظارات مشتریان و اطمینان از قابلیت اطمینان فوق العاده و عمر طولانی محصولات محصولات متمرکز شده است متمرکز کرد .

به طور مداوم سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه ITALSENSOR SRL ارائه راه حل های سفارشی از برنامه ریزی و توسعه پروژه اولیه به محصول کامل برای کاربردهای مختلف و همچنین برای سخت ترین شرایط محیطی، مانند شوک و ارتعاش بالا، نوسانات دما، عملیات مرطوب و کثیف و غیره، و توسعه یافته است راه حل های متعدد موفق برای مشتریان مختلف بر اساس الزامات خاص خود.
ITALSENSOR، شناخته شده در بازار داخلی، دارای جهت گیری قوی بین المللی است، صادرات محصولات خود را به بیش از 50 کشور در سراسر جهان است. کار بیش از دقیقه شرکت همچنان تلاش برای کمال در حال توسعه محصولات با کیفیت برتر و ارائه خدمات به مشتریان با سطح خدمات بالا و موثرترین راه حل های اتوماسیون صنعتی است.

برای تماس با کارشناسان این شرکت با شماره 03132655045 تماس گرفته و یا درخواست خود را برای ما فکس کنید .
آگهی دهنده
احمد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 984900
بازدید : 715
دسته بندی : الكترونيك
آگهی دهنده
احمد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com