انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ابشار رنگ مایع و اتاق رنگ مایع - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : جمعه 18 خرداد 1397
شركت تكنو تجهيز با تجربه اي نزديك به يك دهه در حوزه ي طراحي وساخت كوره هاي پخت رنگ و لعاب بران شده است كه در راستاي شكوفايي بيشتر خدماتي در حد و اندازه ها و استانداردهاي اروپا و امريكايي ارائه دهد



از توليدات اين شركت مي توان به ساخت كوره هاي پيوسته و باكس ، كابين پاشش رنگ مایع و پودر ، سايكلون ، كانواير انتقال دهنده قطعات اشاره گردد كه در اندازه و كارايي هاي مختف با استانداردهاي روز دنيا توليد مي شود . كاربري اسان به جهت تمام اتوماتيك بودن دستگاهها ، رنگ اميزي يكنواخت و مقاوم ، طراحي بر اساس ايده و فضاي موجود ، يك سال گارانتي واقعي و ده سال خدمات پس از فروش ، تست و تحويل هر يك از دستگاهها و ... از مواردي است كه اين شركت را از تمامي توليد كنندگان داخلي و خارجي متمايز مي كند.



امروزشركت تكنو تجهيز با ارائه خدمات گسترده پس از فروش، مشتريان خود را همراهي خواهد كرد و معتقد است فروش كالا تنها هدف اين شركت نبوده و نيست، بلكه پشتيباني پس از فروش نيز جزو اصول حرفه اي و از اهداف اوليه اين شركت ميباشد. برقراري پل ارتباطي مستقيم بين نيازها و خواسته هاي مشتريان و مهندسين شركت باعث به روز بودن و يك تعامل حرفه اي جهت پيشرفت هردو طرف گرديده است. كيفيت و رضايت مشتريان حرف اول ماست و به همين خاطر توانسته ايم در كوتاهترين زمان، بيشترين پيشرفت را در جذب مشتريان سختگير و قشرهاي تحصيلكرده داشته باشيم. افتخار ميكنيم به اين همراهي و اعتماد.

جهت مشاوره و دريافت راه حلهاي هوشمندانه براي مجموعه خود با ما تماس بگيريد

تلفن ثابت : 02155266002

همراه : 09126343295

سايت :www.teknotajhiz.ir

: تهران ، بزرگراه ايت اله سعيدي ، شهرك صنعتي چهاردانگه ، خيابان 17 كاوه ، پلاك 94



منظور جلوگيري از انتشار الودگي ناشي از پاشش رنگ مایع به محيط اطراف و سالن توليد از كابين ابشار استفاده مي گردد.



اهميت سلامت پرسنل و داشتن محيط كار سالم مطابق با استانداردهاي روز دنيا سبب استفاده روز افزون اين كابين ها در كارخانجات وكارگاه ها شده .



اين كابين طوري طراحي شده كه در ديواره روبروي اپراتور ابشاري ايجاد ميشود كه درهنگام پاشش گرده رنگ به ديواره چسبيده و بر روي اب كف وان جمع اوري مي شود .



كابين داراي يك فن مكنده مي باشد كه باعث ايجاد جريان منفي هوا داخل كابين مي شود. هواي داخل كابين از زير پرده اب و از ميان ريزش اب پرده هوا مكش شده رنگ از هوا جدا مي شود .



هواي مكش شده بعداز عبور از زير پرده اب از كانالهايي عبور مي كند كه داراي تعدادي نازل مي باشد كه بر اثر اسپري اب مانع از خروج رنگ از محيط كابين مي گردد.



بعداز خروج هوا از كانال اسپري به وسيله قطره گيرهاي مخصوص قطرات اب از هوا جدا مي شود.



كابين ها با توجه به تيراژو ابعاد قطعه و همين طورسطح اتوماسيون مورد استفاده در خط رنگ داراي ابعاد واشكال متنوعي مي باشند.



اين كابين ها به سفارش خريدار از ورق هاي گالوانيزه ويا استيل ساخته مي شود.
آگهی دهنده
تکنوتجهیز
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : هران ، بزرگراه آیت اله سعیدی ، شهرک صنعتی چهاردانگه ، خیابان 17 کاوه ، پلاک 94
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 985052
بازدید : 393
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
تکنوتجهیز
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : هران ، بزرگراه آیت اله سعیدی ، شهرک صنعتی چهاردانگه ، خیابان 17 کاوه ، پلاک 94
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com