انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش بلوک شیشه ای - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 24 خرداد 1397
فروش بلوک شیشه ای



بلوک شیشه‌ای يا گلاس بلاك (Glass Block) به قطعاتي گفته مي‌شود كه از جنس شیشه ساخته مي‌شوند این قطعات جدای از جنبه های تزئيني، كاربردهای بسياري دارند. برای اتصال انها معمولا از ملات يا چسب به همراه اسپيسر يا جدا كننده استفاده مي‌شود. بلوک‌های شیشه‌ای از دهه 1900 ساخته شدند و بيشتر برای تامين نور طبيعي ساختمان توسط ديوارها كاربرد دارند. امروزه در معماري روز جهان، بلوک شیشه های نقش ويژه ای را ایفا مي نماید و مهندسان و طراحان و ارشيتكتهای معتبر بين المللي از این محصول در راستای ایجاد فضاهای دكوراتيو استفاده مي نمایند.



انواع بلوک‌های شیشه‌ای عبارتند از :



• بلوک‌های شیشه‌ای مات



• بلوک‌های شیشه‌ای طرح‌ دار



• بلوک‌های شیشه‌ای شفاف



• بلوک‌های شیشه‌ای رنگي



توليد این نوع بلوک در كشورهای المان، فرانسه، اتريش، ایتاليا، لهستان، تركيه، اندونزي، تایلند، چين و امريكا وجود داشت و تا مدتها توليد ان به شكل انبوه در ایران انجام نگرفته بود. به همت متخصصان و مديران توانمند از سال 1388 توليد ان به شكل انبوه اغاز شد و رفته رفته تنوع رنگي و سایز جديد به ان اضافه گرديد. بلوک های شیشه ای مزایای بسيار و كاربردهای خاص نسبت به اجرهای سنتي دارا مي باشند و به همين دليل بازار جهاني بسيار خوبي را بدست اورده و روز به روز مصرف ان بيشتر مي شود. این محصول در سالهای اخير در بازار ایران جای باز نموده بطوري كه در حال حاضر عمدتا" محصولات داخلي گوي سبقت را از نمونه های وارداتي ربوده است.



كاربرد و مزایای بلوک شیشه ای



از این نوع بلوک به مقادير قابل توجه در ساختمان های مسكوني، فضاهای اداري، انبارها، رستورانها، ابنيه هنري، فرهنگي و مذهبي استفاده مي شود.



بلوک های شیشه ای از برتريهای قابل توجه ذيل برخوردارند:



امكان استفاده در جداسازي های فضاهای داخلي با حفظ روشنایي كافي.



افزایش فضای مفيد داخلي به واسطه ضخامت ديواره 8 سانتيمتري در مقایسه با ديوارهای اجري سنتي كه حداقل 15 سانتيمتر است.



خواص بالای ایزولاسيون (صوتي- گرمایي)



سبك بودن ديوار ساخته شده در مقایسه با ديوارهای اجري سنتي



امكان بكارگيري طرحها و رنگهای مختلف در يك يا چند ديوار بنابر هر نوع سليقه



سادگي و سرعت عمل بالا در نصب و بكارگيري بلوک شیشه ای در مقایسه با اجرهای سنتي. زيرا مراحل مختلف و متعدد ديواركشي سنتي شامل اجرچيني، گچ و خاك، سفيدكاري و نقاشي وجود نداشته ولي در بلوک های شیشه ای تنها شامل اجرچيني و بندكشي است.



قيمت تمام شده (شامل مصالح و دستمزد) يك متر مربع(در دو طرف ديوار) ديوار شیشه ای در مجموع و در مقایسه با ديوار سنتي ارزان تر خواهد بود زيرا در ديوار سنتي بعد از اجر چيني مراحل گچ و خاك، سفيدكاري و رنگ اميزي برای دو سمت ديوار همچنان باقي است كه هزينه های قابل توجهي را به قيمت تمام شده يك متر مربع ديوار سنتي اضافه خواهد كرد.



نظافت و سادگي در ديوارهای شیشه ای به گونه ایست كه حتي در فضاهای مسكوني به سادگي قابل انجام و كمترين مزاحمت را برای ساكنين دارد. نظافت و تميزي ديوار شیشه ای به راحتي تنها با يك دستمال نمدار و برای ساليان طولاني انجام مي گردد در حاليكه ديوارهای سنتي حداقل هر چهار سال نياز به رنگ اميزي دارند.



امكان بكارگيري بلوک های شیشه ای در تمام يا بخشهایي از نمای ساختمان.



امكان بكارگيري بلوک های شیشه ای در ساخت سكوبندي اشپزخانه و يا ميز اوپن ان.
آگهی دهنده
آداک طرح
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 986513
بازدید : 697
دسته بندی : دكوراسيون
آگهی دهنده
آداک طرح
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com