انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دیپلم بگیرید در کوتاه ترین زمان ممکن ، دیپلم رسمی و قانونی ،

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 6 خرداد 1399
دیپلم بگیرید در کوتاه ترین زمان ممکن
دیپلم نظری
دیپلم کارو دانش
دانش آموزان جهت گرفتن دیپلم کار و دانش باید ۹۶ واحد درسی را بگذرانند که درحدود( ۵۴ تا۶۲ )واحد دروس عمومی و (۲۴تا ۴۲) واحد مهارت کاردانش میباشد. که تغییر تعداد واحدها در دروس عمومی ومهارتها بستگی به انتخاب رشته تخصصی دیپلم دارد که دروس عمومی را باید در مدارس شبانه به صورت ترم به ترم پاس کنند و مهارت را در آموزشگاههای زیر نظرارشاد بگذرانند. مدت زمان اخذ دیپلم کار و دانش برای افرادی که قبلا دروس عمومی را پاس نکرده باشند در حدود یک سال به طول می انجامد ولی افرادی که قبلا تا سال دوم دبیرستان تحصیل کرده باشند می توانند با گذراندن یک مهارت 3 ماهه در مدت زمان کمتری دیپلم را اخذ کنند.
مراحل اخذ دیپلم به چند قسمت تقسیم می شود؟
مرحله اول : مشاوره در مرکز مهارت آموزی
مرحله دوم : پس از تهیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و تشکیل پرونده
1-دارندگان مدرک سیکل
هنرجویان عزیزتعداد واحدهایی که از اول تاپایان دبیرستان باید پاس نمایید تا به دیپلم برسید96 واحد میباشدکه 31 واحد دروس سال اول 23 واحد نصفی از دروس سال دوم را شامل میشود که جمعاً 54 واحد به عنوان دروس عمومی در مدرسه می گذرانید و همزمان با دروس عمومی 42 واحد دروس مهارتی را در آموزشگاه صنعت فیلم سپاهان میگذرانید و در طی یک سال 96 واحد تکمیل و دیپلم شما کامل خواهد شد و موفق به اخذ دیپلم رسمی از آموزش و پرورش میشود و بدون پیش دانشگاهی وبدون کنکور وارد دانشگاه میشوید.
2- دیپلم ردیها
کسانی که واحدهای عمومی را گذرانده اند و دیپلم آنها ناقص است، این هنرجویان عزیز کافیست که تعداد واحد مشخص شده دروس مهارتی را در آموزشگاه (صنعت سپاهان)بگذرانندو پس از کامل شدن 96 واحددیپلم آنها کامل و از آموزش و پرورش صادر خواهد شد .
دروس مهارتی ( 42 واحد)
دروس مهارتی در رشته های کار دانش ( کامپوتری و هنری ) شامل 5 یا 6 درس میشود و زمان اتمام دروس مهارت 3 ماه میباشد که در دو دوره برگزار میشود . دوره اول مهر تا خرداد ، دوره دوم دی تا شهریور میباشد .
دروس عمومی ( 54 واحد )
دیپلم ردی ها و و دارندگان مدرک قبولی سال سوم نظام قدیم و یا دوم نظام جدید نیازی به گذراندن دروس عمومی ندارند . سایر افرادی که تعدادی از دروس عمومی خود را در سالهای اول یا دوم دبیرستان گذرانده باشند واحد های مذکور از آنها پذیرفته می شود . ثبت نام دروس عمومی از سه ترم پاییز ( مهر ماه ) ، زمستان ( دی ماه ) و تابستان ( تیر ماه ) انجام می شود . در ترم های پاییز و زمستان حداکثر 20واحد درسی و در ترم تابستان حداکثر 8 واحد درسی قابل انتخاب است .
توضیحات تکمیلی
افرادی که قصد تسریع در دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش را دارند می بایست به طور همزمان در مراکز آموزش از راه دور و یا مدارس بزرگسال ثبت نام نموده و دروس عمومی باقیمانده را تا پایان دوره مهارتی به اتمام برسانند . دارندگان مدرک قبولی سال سوم نظام قدیم یا دوم نظام جدید که دروس عمومی را قبلا گذرانده اند نیازی به گذراندن دروس عمومی ندارند . پس از اتمام مهارت جهت صدور دیپلم ، ثبت نام در یکی از مراکز آموزشی بزرگسالان الزامیست .
جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس فرمایید :
09138088177 – 03136295379
آدرس : اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735
مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:
1- فتوکپی شناسنامه
2- فتوکپی کارت ملی
3- 6 قطعه عکس 4*3
4- کپی آخرین مدرک تحصیلی (سوم راهنمایی یا بالاتر)
5- مبلغ بیعانه
آگهی دهنده
سارا نیکبخت
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس : اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 986545
بازدید : 454
دسته بندی : هنري
آگهی دهنده
سارا نیکبخت
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس : اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com