انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پرلیت پرورش قارچ - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 27 خرداد 1397
موفقيت در توليد قارچ، ارتباط اساسي با خاك پوششي داشته و كيفيت و كميت محصول ارتباط مستقيم با كيفيت و نحوه استفاده خاك پوششي دارد. www.immd.ir

.استفاده از پرلیت به همراه كمپوست و خاك رسي لوم (خاك باغ) به نسبت يك به دو به دو از بسترهاي مناسب خاك پوششي براي پرورش قارچ مي‌باشد. خاك مصرفي در پرورش قارچ خوراكي بايد در نگه داري اب از ظرفيت بالايي برخوردار باشد تا از نفوذ سريع اب به لايه‌هاي زيري و از بين رفتن ان جلوگيري نمايد. همچنين اين خاك از نظر PH خنثي يا كمي قليايي و فاقد هرگونه الودگي قارچي، باكتريايي، تخم و لارو حشرات و مواد الي باشد. درصورتي كه خاك سنگين باشد سطح خاك زود سِله مي‌بندد و از رسيدن اكسيژن لازم و رطوبت به لايه‌هاي زيرين سطح خاك پوششي جلوگيري مي‌نمايد و سبب كاهش محصول مي‌شود. استفاده از پرلیت منبسط شده باعث افزايش ميزان تخلخل (خلل و فرج) براي تهويه ريشه گياه مي شود. پرلیت سبك و قابل ضد عفوني، ظرفيت نگهداري اب بالايي دارد و مي تواند توليد قارچ را افزايش دهد.

شركت توسعه معادن و مواد معدني اسيا با تمركز بر اصول مشتري مداري، بهره‌وري و ارائه خدمات كارا و اثربخش به طرفهاي تجاري خود به‌عنوان يكي از معتبرترين و موفق‌ترين واحدهاي توليدي بازرگاني فعال در زمينه تامين و توزيع مواد معدني كشور تبديل‌شده است.

جهت مشاوره و كسب اطلاعات بيشتر با مشاوران ما از طريق راه هاي ارتباطي زير در تماس باشيد.

www.immd.ir

info@immd.ir

تلفن: 02332224502

دفتر تهران: 02128421232

موبايل شركت و تلگرام: 09331118625
آگهی دهنده
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 987014
بازدید : 349
دسته بندی : كشاورزي
آگهی دهنده
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com