انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پاساژ اینترنتی بامبیلو bambilo ir - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 16 تير 1397
فروش كالا ها و فايل هاي شما

اگر كالا، محصول يا فايل هايي براي فروش داريد و مي خواهيد ما براي شما بازاريابي كرده و مشتري پيدا كنيم، مي توانيد از اين بخش استفاده كنيد و محصولات خود را ثبت كنيد. ما به صورت كاملا رايگان و با استفاده از روشهاي بازاريابي اینترنتی، براي محصولات شما بازاريابي مي كنيم و مشتري مي يابيم. پس از فروش محصول، درصدي از مبلغ فروش (به انتخاب خود شما) به سايت بامبیلو تعلق مي گيرد.



تعريف فروشنده در سايت بامبیلو:

در سايت بامبیلو، فروشنده به كسي گفته مي شود كه مسووليت فروش كالا را به عهده دارد. در واقع فروشنده شخصا كالا را براي مشتري ارسال مي كند و پشتيباني ان را به عهده مي گيرد.

فروشنده نبايد خودش واسطه فروشنده ديگر باشد بلكه مي بايست مستقيما عرضه كننده و فروشنده كالا باشد. يعني كالا را در اختيار داشته باشد و مسووليت فروش ان را مستقيما به عهده بگيرد.

لازم است فروشنده داراي يك وبسايت باشد كه همه محصولاتش در ان ثبت شده باشد. دامين ان سايت به نام خود فروشنده و يا به نام شركت وي باشد.



از ثبت سفارش تا برداشت موجودي:

هر گاه يك كاربر، محصول شما را سفارش دهد، بلافاصله در پنل شما (در بخش سفارشات) ثبت مي شود. شما مي توانيد با كليك بر سفارشات منتظر پرداخت، سفارشات را مشاهده كنيد و با كليك بر هر سفارش وارد جزييات ان سفارش شويد. با استفاده از ايكن ارسال پيام، مي توانيد توضيحات تكميلي خود را براي سفارش دهنده ارسال كنيد.

اگر مشتري مبلغ سفارش را به سايت پرداخت كند، سفارش وي به وضعيت پرداخت شده تبديل مي شود و مبلغ سفارش به موجودي شما افزوده مي گردد و پورسانت ان از موجودي شما كم مي شود. سفارشاتي كه وضعيتشان پرداخت شده است مي بايست توسط شما به ادرس مشتري ارسال شوند (البته محصولات غير دانلودي). هر سفارشي را كه به ادرس مشتري ارسال كرديد لازم است حتما كد مرسوله را در فيلد مربوطه وارد كنيد تا سفارش به وضعيت ارسال شده تبديل شود.

ما سفارشات ارسال شده را از طريق كد مرسوله و با استفاده از سايت http://itemtracking.post.ir پيگيري مي كنيم. هر سفارش به دست مشتري برسد، به وضعيت تحويل شده تبديل مي شود.

شما مي توانيد از طريق بخش برداشتها، موجودي خود را برداشت كنيد.



فرايند ثبت سفارش و ارسال كالاهاي پستي (كالاهايي كه از طريق پست به دست مشتري مي رسند):

مشتري وارد سايت بامبیلو شده، ساير مشخصات و امكانات محصول را دقيق مطالعه و بررسي مي كند، و در صورت تمايل به خريد ان محصول، ثبت سفارش مي كند. اگر مشتري مبلغ سفارش را پرداخت كند، مبلغ كالا و هزينه پست پيشتاز به پنل كاربري فروشنده افزوده مي شود و بلافاصله مشخصات سفارش دهنده از جمله ادرس پستي، در پنل فروشنده نيز ثبت مي گردد. سپس با ايميل به فروشنده اطلاع رساني مي شود. فروشنده بايد به پنل كاربري خود وارد شده و با كليك بر دكمه سفارشات پرداخت شده، كالاهاي مربوطه را به ادرس پستي سفارش دهنده ارسال كند و كد مرسوله را ثبت نمايد.

مهم: مسووليت ارسال و تحويل كالا به مشتري به عهده خود فروشنده مي باشد. فروشنده بايد سفارشات را از طريق پست ارسال كرده و كد مرسوله را براي ان سفارش در فيلد مربوطه ثبت كند. زيرا فقط در اين صورت ما مي توانيم سفارش را پيگيري كرده و مبلغ سفارش را براي فروشنده قابل برداشت كنيم.



فرايند فروش محصولات دانلودي:

اگر محصولات شما به صورت فايل است (دانلودي است) مي توانيد ان محصولات را ثبت كنيد. تا سايت بامبیلو به صورت انلاين انها را بفروشد.

براي فروش محصولات دانلودي، همه كارها از زمان ثبت سفارش تا تحويل فايل به مشتري، به صورت اتوماتيك انجام مي شود و نيازي به پيگيري سفارش توسط فروشنده نيست. بلكه فروشنده فقط ضمانت كننده محصول و پاسخگوي سوالات و مشكلات مشتريان خواهد بود.

شما مي توانيد انواع فايلهايي كه خودتان طراحي كرده ايد براي فروش در بامبیلو قرار دهيد. فايلهاي شما مي توانند مجموعه عكس يا فيلم يا انيميشن يا برنامه هاي كاربردي يا كتاب اموزشي تهيه شده توسط خودتان باشند. شرط پذيرش فايل شما اين است كه طراح ان خود شما باشيد. بنابراين لازم است در فايلهاي شما مشخصات شما ثبت شده باشد.

هر فردي مي تواند فروشنده خوبي باشد و درامد خوبي از اين راه كسب كند. مثلا فرض كنيد شما مجموعه اي زيبا از تصاوير مناظر طبيعي استان خود گرداوري كرده ايد و اكنون قصد داريد ان را بفروشيد. يا اينكه يك انيميشن كوتاه طراحي كرده ايد و قصد فروش ان را داريد يا يك برنامه جالب توليد كرده ايد يا يك فايل pdf اموزشي نوشته ايد. همه اينها محصولاتي
آگهی دهنده
عکاشه خوش منش
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 990139
بازدید : 580
دسته بندی : بازاريابي
آگهی دهنده
عکاشه خوش منش
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com