انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تشک برقی گرمایشی چندمنظوره هوشمند - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 21 تير 1397
تشک برقی گرمایشی چندمنظوره NICE بر پايه اخرين تكنولوژي و مطابق با استانداردهاي روز دنيا و بهره گيري از دانش،تخصص و تجربه مهندسين برق و الكترونيك و متخصصين طب فيزيكي و توانبخشي و ارتوپدي و بكارگيري قطعات و تجهيزات با كيفيت عالي و برخورداري از بالاترين سطح ايمني و پايينترين مصرف برق توسط شركت شتاب الكترونيك(پيشرو در صنعت طب الكترونيك در ايران از سال 1362)عرضه گرديده است.

كاربردهاي فراوان تشک برقی گرمایشی چندمنظوره NICE جهت تسكين دردهاي ناشي از روماتيسم مفصلي،ارتروز،سرمازدگي،گرفتگي عضلات،كوفتگي ناشي از فعاليتهاي ورزشي و كارهاي سخت بدني و نيز جهت لاغري موضعي موجب گرديده امروزه پزشكان استفاده از اين تشکهاي گرمایشی را به تنهايي يا همراه درمانهاي دارويي به بيماران توصيه نمايند.همچنين ميتوان بعنوان كالاي خواب و وسيله گرم كننده و ارامش بخش بدن در هنگام استراحت از اين تشکها استفاده نمود.



تشک برقی حرارتي هوشمند NICE داراي خصوصيات بارزي ميباشد كه ان را نسبت به نمونه هاي مشابه ممتاز مينمايد.از جمله:



1-با توزيع يكنواخت حرارت و ثابت نگه داشتن داشتن دما و جلوگيري از گرم شدن بيش از حد، نهايت ايمني را براي كاربر به ارمغان مي اورد.



2-بدليل بكارگيري سيستم الكترونيك هوشمند در تشک برقی گرمایشی چندمنظوره NICE،هرچقدر دماي محيط كمتر باشد،تشک برقی بطور اتوماتيك گرماي بيشتري ايجاد كرده و بالعكس در هواي گرم،تشک حرارت كمتري توليد مينمايد.در نتيجه در تمام فصول سال قابل استفاده ميباشد.



3-مجهز به سيستم گرمايش سريع ميباشد و در عرض 3 دقيقه دماي تشک برقی به گرماي مطلوب ميرسد.



4-در زمان استفاده، تشک برقی حرارتي هوشمند NICE از برخورد امواج زيان اور محيط با بدن و عوارض ناشي از ان جلوگيري مينمايد و نيز بعلت از بين بردن موجودات ريز ذره بيني ايجادكننده حساسيت مانند هاگها و مايتها و.. داراي عملكرد ضد الرژي نيز ميباشد.



5-داراي چراغ LED مشخص كننده ميزان حرارت ميباشد كه با چرخاندن ولوم به سمت درجه حرارت بالاتر،نور ان بيشتر ميشود و بالعكس.در نتيجه كابر ميتواند در تاريكي شب براحتي درجه حرارت را تنظيم نمايد.



6-تشک برقی حرارتي چندمنظوره NICE داراي قابليت تنظيم درجه حرارت الكترونيكي بر اساس نياز كاربر ميباشد(min,mid,max) و اين ويژگي سبب ميشود بتوان از اين تشک برقی بمنظورهاي مختلف استفاده نمود.



7-حرارت يكنواخت توليد شده،بسيار لذتبخش و داراي خواص درماني مفيد بوده و باعث التيام و ارامش عضلات و بافتهاي بدن ميگردد.همچنين بكار بردن تشک برقی حرارتي هوشمند NICE موجب كاهش چشمگير استفاده از ساير منابع گرمازا و در نتيجه كاهش هزينه ها ميگردد.

8-يكي از كاربردهاي تشک برقی گرمایشی چندمنظوره NICE جهت لاغري موضعي ميباشد كه با استفاده از كمربندهاي چسبي تعبيه شده در قسمت انتهايي،تشک روي موضع فيكس ميشود و با قرار دادن ولوم در قسمت mid يا max،حرارت ايجاد شده،باعث تعرق و نيز شكستن مولكولهاي چربي و كاهش وزن و سايز ميگردد.



9-تشک برقی حرارتي هوشمند NICE در سه سايز small(ابعاد 57 در27 سانت)،medium(ابعاد 110 در27 سانت)و large(ابعاد 114 در 37 سانت)و ضخامت 1/5 و 2 و 3 سانت و وزن 350 تا 800 گرم و طرحهاي متنوع از پارچه نرم ولطيف و سازگار با پوست بدن و داخل تشک از پارچه 100 % نسوز الماني توليد گرديده است.همچنين برگه راهنما جهت استفاده صحيح از تشک برقی همراه محصول ارائه گرديده است.

به دليل اينكه شركت شتاب الكترونيك توليدكننده اصلي تشک برقی NICE ميباشد قيمت تشک برقی گرمایشی چندمنظوره NICE بمراتب ارزانتر و از نظر اقتصادي مقرون بصرفه ميباشد و از نظر خدمات پس از فروش،خريدار ميتواند براحتي با توليدكننده ارتباط برقرار نمايد.

تشک برقی حرارتي هوشمند NICE داراي دو سال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش ميباشد و ارسال ان به اكثر نقاط كشور رايگان ميباشد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد ساير تجهيزات و دستگاههاي پزشكي توليد شده توسط شركت شتاب الكترونيك با دفتر مركزي واقع در مشهد،بلوار پيروزي،مجتمع ارم،شركت شتاب الكترونيك تماس حاصل فرماييد.

05138839201 و 05138388116 و 09159150721 و تلفكس 05138839201

ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﺭ sanny.blogfa.com
آگهی دهنده
شرکت شتاب الکترونیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 990666
بازدید : 516
دسته بندی : تجهيزات پزشكي
آگهی دهنده
شرکت شتاب الکترونیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com