انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خدمات رنگ کاری انواع قطعات تکنوفام

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 27 تير 1397
درباره تکنو فام :
گروه صنعتی تکنو فام تنها اجرا کننده خدمات رنگ کاری وایت برد در ایران میباشد که با تکیـه بر تجارب مهندسیـن مجرب خود به این امر مهم که تولید رنگ سرامیکی با مرغوب باشد دست پیدا کرده است
این گروه توانستـه با بهـره گیری از نیـروی توانمنـد خدمات ارزنـده ای را به تولید کننده گان و همکاران در ضمینه های مختلف رنگ کاری قطعات خودرویی ، قطعات پلاستیک ، رنگ پودری الکترواستاتیک و ... داشته باشد .
نوآوری و کارآفرینـی و تعهـد به درست کاری بنیانگـذار گروه صنعتی تکنو فام در همه قسمت ها ، بعنـوان اولین و مهمترین اصل از اصول کار در باور مدیران و کارکنان نهادینه شده است بر همین اساس ارزیابی مداوم و مستمر در فرایند خدمات رنگ کاری از اولین مرحله که تحویل سفارش کار از مشتری تا آخرین مرحله که تحویل محصول به مشتری میباشد موجبات رضایتمندی را برای مشتریان به ارمغان آوریـم که این باعث حفظ و بهبـود جایگاه برند تکنو فام در بازار میگردد . واحد تحقیـق در مورد رنگ کاری با در نظر گرفتن مرغوبیـت بالای رنگ نقش بسـزایی در پیش برد گـروه داشته که سبب افزایش ارزش افزوره مصرف کننده که شرکای تجاری و اصلی تکنوفام میباشد گردیده است .
آگهی دهنده
رضا اسدپور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 990948
بازدید : 397
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
رضا اسدپور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com