انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

متیلن کلراید - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : جمعه 29 تير 1397
متیلن کلراید(Methylene Chloride)





*******متیلن کلراید در انبار تهران موجود و اماده ارسال به تمام نقاط كشورمي باشد. فروش متیلن کلراید به صورت نقدي است. شما مي توانيد براي اگاهي از قيمت و خريد متیلن کلراید با شماره 77657131 -021 تماس بگيريد و يا به شماره 09198991006 پيامك يا تلگرام بزنيد*********



دي كلرومتان (DCM) يا متیلن دي کلراید تركيبي الي با فرمول CH2Cl2 مي ­باشد. اين مايع بي رنگ و فرار بوده و با عطر نسبتا شيرين به عنوان حلال مورد استفاده قرار مي­گيرد.اين ماده قابل اختلاط با اب نيست اما در بسياري از حلال­هاي الي قابل حل است.



اين ماده به طور طبيعي درمنابع اقيانوس­ي؛ جلبك­ي؛ تالاب­ي و اتشفشان­ها وجود دارد؛ اگرچه بيشترين ميزان اين ماده در نتيجه توليد گازهاي صنعتي ايجاد مي­شود.



توليد



متیلن کلراید در اثر واكنش كلرومتان يا متان با گاز كلر در دماي ۵۰۰-۴۰۰ درجه سلسيوس طي واكنش­هاي زير حاصل مي­شود



CH4 + Cl2 → CH3Cl + HCl



CH3Cl + Cl2 → CH2Cl2 + HCl



CH2Cl2 + Cl2 → CHCl3 + HCl



CHCl3 + Cl2 → CCl4 + HCl



در اثر واكنش­هاي فوق همزمان مخلوطي از كلرومتان؛ دي كلرومتان؛ كلروفرم و كربن تتراکلراید ايجاد مي­شود كه با تقطير جداسازي مي­شوند.



فراريت متیلن کلراید به همراه قابليت انحلالش در بسياري از حلال­هاي شيميايي موجب شده تا در بسياري از فرايندهاي شيميايي حضور موثر داشته باشد



كاربرد



در صنايع غذايي متیلن کلراید به قهوه وچاي هاي بدون كافئين به عنوان طعم دهنده افزوده مي­شود و به دليل فراريت بالا به عنوان سوخت اسپري­ها (اسپري رنگ يا اسپري حشره كش) مورد استفاده قرار مي­گيرد.



اين ماده به عنوان حلال در پاك­ كننده هاي رنگ وجود دارد



اين ماده همچنين به عنوان ماده فرار براي ضدعفوني كردن محصولاتي مانند غلات و توت فرنگي پس از برداشت مورد استفاده قرار ميگيرد.
آگهی دهنده
مبتکران شیمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 991059
بازدید : 391
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
مبتکران شیمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com