انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تامین نماینده MKS instrument در ایران

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 2 آبان 1397
MKS INSTRUMENTS

شرکت فناوری MKS Instruments آینده را به پیش می بردMKS Instruments. با مشتریان خود در نظارت زیست محیطی، دفاع و امنیت، علوم زیستی و تحقیق، فرایند و تولید صنعتی و صنایع نازک فیلم همکاری می کند تا راه حل های پیچیده ای را برای سخت ترین چالش های فناوری خود ایجاد کنند. کار MKS Instruments باعث می شود مشتریان موفق تر ظاهرشوند و جوامع ما ایمن تر و سازنده تر باشند.MKS Instruments، رهبر جهانی در زمینه تجهیزات تکنولوژیکی برای بازارها است. MKS Instruments ابزار ها، سیستم ها و راه حل های کنترل فرآیندی را ایجاد می کند که مشتریان را قادر می سازد تا اندازه گیری، کنترل، قدرت، نظارت و تجزیه و تحلیل پارامترهای مهم فرایندهای پیشرفته را مدیریت می کنند.MKS Instruments یک سابقه افتخار نوآوری در صنعت دارد و با زیرساخت های پشتیبانی جهانی آن را تضمین می کند.
MKS Instruments دارای سابقه افتخار نوآوری ها و اختراع هایی است که تکامل صنایع کلیدی را شکل می دهد. MKS Instruments دارای بیش از 600 پتنت است، و بیش از 500 دانشمند و مهندس درجه یک در اختیار دارد. توانایی MKS Instruments برای درک اهداف استراتژیک مشتریان و استفاده از علم، مهندسی و تکنولوژی پیشرو، به طور پیوسته به پیشرفت های چشمگیر دست یافته است. محصولات MKS Instruments از توانایی های اصلی در اندازه گیری و کنترل فشار، تحویل مواد، تجزیه و تحلیل ترکیب گاز، کنترل و فناوری اطلاعات، تولید گاز و انرژی واکنشی، فن آوری خلاء، فوتونیک، لیزر، اپتیک و کنترل حرکت برخوردارند. بازارهای اصلی خدمات MKS Instruments تولید کنندگان تجهیزات سرمایه برای فیلم ،تولید کنندگان دستگاه های نیمه هادی، زیست محیطی، علوم زیستی و تحقیقات علمی است. هنگامی که شما مشتری MKS Instruments هستید MKS Instruments تیم از دانشمندان و مهندسان برتر را به شما اختصاص داده و به شما کمک می کند تا با حل سخت ترین چالش های تکنولوژی خود، موفق شوید. MKS Instruments سخت تلاش می کند تا هدف کسب و کار استراتژیک خود را درک کند و سپس با شما همکاری کند تا راه حل های تکنولوژیکی را برای رسیدن به آن طراحی کند. MKS Instruments سعی می کند کار را براحتی انجام دهد و بازخورد ها را در مورد چگونگی انجام کار بهتر ارزیابی می کند.
محصولات MKS INSTRUMENTS به شرح زیر است:
فرستنده فشار هوشمند اتوماسیون و کنترل
راه حل سفارشی خلاء
جریان / گاز تحویل
بخاری ها، تله ها و مدیریت پساب
منابع لیزری و نور
تجزیه و تحلیل نور
راه حل های جرم اسپکترومتری
مایکروویو
محصولات کنترل حرکت
آنالایزر گاز نوری
جداول نوری و سیستم های جداسازی لرزش
اپتیک
اپتیک مکانیک
قدرت
اندازه گیری فشار / خلاء
گاز فعال
منابع پلاسما از راه دور
قطعات خلاء و فولاد ضد زنگ
راه حل های دریچه و کنترل فشار

معرفی محصول

AUTOMATION & CONTROL
کارایی، کیفیت و هزینه همیشه از فن آوری های کلیدی و تصمیم گیرندگان در اتوماسیون صنعتی و ساخت و ساز بوده است. اما مشتریان امروز دارای الزامات راه حل اتوماسیون پیچیده هستند: سیستم ها باید مقیاس پذیر و قابل ارتقا به تعدادی از محیط ها، یکپارچه یکپارچه و زمان به بازار را بهبود بخشد. افزایش قابلیت اطمینان، دسترسی به محصول قفسه، اتصال جدیدتر، سیستم عامل IoT و پشتیبانی از Industry 4.0 در حال تبدیل شدن به نیازهای استاندارد هستند.

هماهنگی با کارشناسان

تلفکس : 32686698-009831 تماس : 32655045-009831
آگهی دهنده
آروین اطلس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 991398
بازدید : 431
دسته بندی : الكترونيك
آگهی دهنده
آروین اطلس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com