انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شرکت حمل و نقل بین المللی و فورواردر در ترکیه

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 30 مرداد 1397
www.adtmco.com 02126656404 02126656405
ارسال و صدور کالا از ایران به ترکیه شامل انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی و مشتقات نفتی از جمله بنزین ، گازوییل ، گاز ، مازوت ، نفتا و قیر و گیلسونایت به صورت کانتینر مستقیم به بنادر ترکیه مانند مرسین ، آنتالیا ، سامسون ، ازمیر ، جملیک و استانبول همراه با صدور بیمه نامه های بین المللی در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت با استفاده از تجهیزات مدرن مطابق استانداردهای بین المللی.

صدور و ترانزیت کالای تجاری و غیرتجاری از ایران به ترکیه و سایر کشورهای آسیای میانه و خاور دور و حوزه CIS و کشورهای اروپایی و آمریکایی و استرالیا توسط شرکت حمل و نقل بین المللی در ترکیه و انجام خدمات فورواردر و کریر به صورت سرویس کانتینر مستقیم و گروپاژ و صدور انواع بیمه نامه های ترانزیت.

صادرات و واردات انواع مواد نفتی و غیرنفتی از بنادر تجاری ایران به ترکیه و به تمامی نقاط جهان با بهترین و پیشرفته ترین دستگاهها و تجهیزات ، کشتی های تانکر ، کانتینر مستقیم ، کامیون دربست و خرده بار.
حمل و ترانزیت انواع کالای خشک و فرآورده های سوختی و بارهای تجاری و غیرتجاری از تمامی نقاط ایران به بنادر ترکیه و انجام خدمات کریری و فورواردری از طریق خطوط دریایی و زمینی و ارسال به کشور ثالث در تمامی قاره ها همراه با صدور انواع بیمه نامه های بین المللی.
آگهی دهنده
شرکت آویژه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 992460
بازدید : 1009
دسته بندی : حمل و نقل
آگهی دهنده
شرکت آویژه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com