انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

جشنواره فروش فوق العاده تابستانی ایرانیان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 10 شهريور 1397
فروشگاه بزرگ ايرانيان واقع در بازار امامزاده حسن (ع) با مساحتي بيش از 6000 متر مربع محيط فروشگاهي همراه با امكانات رفاهي از جمله ( سرويس هاي بهداشتي ، نمازخانه ، مبلمان استراحت ) و دسترسي طبقات ( توسط 8 رشته پله برقي ، دو دستگاه آسانسور و پله هاي عادي ) در محيطي جذاب و كالاهاي متنوع ، با قيمت هاي مناسب و كيفيت عالي اقدام به فروش فوق العاده تابستان سال 97 نموده است.

مجموعه فروشگاه بزرگ ايرانيان به عنوان بزرگترين فروشگاه پوشاک ایران براي تمامي اعضاي خانواده در تمام سنين و سليقه ها از جمله:



انواع لباس زنانه شامل : بیش از هزار مدل مانتو ( اداری ، مجلسی ، اسپرت و... ) ، انواع مختلف شومیز ، شلوار ، لباس مجلسی ( در طرح ها و رنگ های متنوع ) ، لباس راحتی ، زیرپوش ، تیشرت و ... .

انواع لباس مردانه شامل : کت و شلوار ، کت تکی ، شلوار ، جوراب ، پیراهن ، زیرپوش مردانه ، تیشرت ، سویشرت و ... .

لباس كودك و نوجوان شامل : لباس مجلسی بچگانه ( پیراهن مجلسی دخترانه ، کت و شلوار پسرانه ) ، جوراب ، تیشرت ، لباس راحتی ، لباس خواب ، لباس نوزادی ، مانتو دخترانه و ... .

انواع اکسسوری شامل : کیف ، کفش و صندل برای تمامی سنین و سلیقه ها ، کراوات ، کمربند ، بدلیجات ، روسری ، کلاه و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی.

در فضايي بيش از 6000 متر مربع فروشگاه در معرض ديد شما عزيزان قرار داده است.

فروش فوق العاده تابستان 97
سالانه در سه فصل ( بهار ، تابستان و زمستان ) جشنواره فروش فوق العاده با تخفيف هاي جذاب برگزار می گردد. فروش فوق العاده تابستان 97 روز سه شنبه 23 مرداد شروع و تا ‍‍‍‍31 شهریور ماه ادامه دارد.

در نخستین روز جشنواره و با استقبال بی نظیر مشتریان ، به تعداد ده نفر از کسانی که اولین خرید را انجام دهند ، کارت هدیه اهدا می گردد.



اولین روز جشنواره ، یک فرصت فوق العاده برای مشتریان گرامی است.



باشگاه مشتريان فروشگاه ايرانيان
واحد باشگاه مشتريان با اهداف طولاني مدت و رعايت اصول مشتري مداري ، مفتخر به ارائه خدماتی ازجمله موارد ذیل می باشد:

- ایجاد اشتراک برای مشتریان جدید و ارائه تخفیف های 10 درصدی در روز تولد و سالگرد ازدواج و تخفیف های 5 درصدی در ماه مناسبتشان.

- ارائه کارت هدیه به ده نفر از کسانی که روز نخست جشنواره خرید نمایند.

- اهدا کارت هدیه برای افرادی که امتیاز خریدشان به حد نصاب رسیده باشد.

- در طرح جدیدی با نام " دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان " تمامی خریدهای اعضای باشگاه مشتریان در آخرین دوشنبه هرماه ، با تخفیف 10 درصدی اعمال می شود.

- جشنواره فروش فوق العاده تابستانی ، فرصتی مناسب برای اعضای باشگاه مشتریان می باشد تا علاوه بر مزایای یاد شده از تخفیف های جشنواره استفاده نموده و کالای مورد نظر را با قیمت پایین تری خرید نمایند.

قابل ذكر است كه فروشگاه بزرگ ايرانيان در طول سال آمادگي جذب اعضاي جديد برای باشگاه مشتريان را دارد.

کارت اشتراک

واحد حواله
با توجه به موقعیت تجاری فروشگاه بزرگ ايرانيان که در تهران ، خیابان امامزاده حسن (ع) نبش لقمان حکیم قرار دارد در بخش حواله آماده ارائه خدمت به تعاوني ها ، شركت ها و سازمان ها براي فروش اقساطي ( طبق قرارداد ) مي باشد.

کارت حواله

فودكورت فروشگاه بزرگ ايرانيان
با توجه به نیاز مشتریان برای وجود محلی جهت میل نمودن غذای فوری و نوشیدنی های متنوع و با کیفیت در حین خرید و ایجاد مکانی برای ملاقات های خانوادگی ، دورهمی های دوستانه در محیطی آرام و دلپذیر، فودکورت فروشگاه ایرانیان را ، در 22 بهمن سال 96 افتتاح شد.

مزایای کارت اشتراک برای مشتریان فودکورت
مشتریانی که دارای کارت اشتراک هستند ، می توانند با خرید از فود کورت فروشگاه بزرگ ایرانیان ، از تخفیف های 10 درصدی بهره مند شوند. امکان خرید با کارت هدیه و کارت حواله ( کارت های اعتباری که سازمان های مختلف برای کارمندان خود ، جهت خرید از فروشگاه ارائه می کنند ) وجود دارد.

بنا به گزارش مجله ی خبری فروشگاه ایرانیان و به دلیل استقبال زیاد مشتریان ، افتتاح ورودی مجزا از خارج فروشگاه برای فست فود و کافی شاپ در طبقه همکف با خدماتی بهتر و جدیدتر ایجاد شده است که غذاهای جدیدی هم در منو اضافه می گردد.

فودکورت فروشگاه بزرگ ایرانیان فودکورت فروشگاه بزرگ ایرانیان فودکورت فروشگاه بزرگ ایرانیان



ساعت کاری فروشگاه 10 صبح تا 10 شب

ن
آگهی دهنده
فروشگاه ایرانیان
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، خیابان قزوین ، خیابان امین الملک ( بازار امام زاده حسن) ، نبش خیابان لقمان حکیم ، شماره 387
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 992673
بازدید : 550
دسته بندی : توزيع كالا
آگهی دهنده
فروشگاه ایرانیان
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، خیابان قزوین ، خیابان امین الملک ( بازار امام زاده حسن) ، نبش خیابان لقمان حکیم ، شماره 387
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com