انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش رزین هلیوس،انواع تیتان ها

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 22 ارديبهشت 1398
شرکت بازرگانی نوژان مهر کیمیا در زمینه رنگ و رزین از سال 1394 فعالیت مستمر دارد که تمامی استانداردهای جهانی در زمینه رنگ را در بازار داخلی و و خارجی را به ارمغان آورده است. این شرکت واحد بازرگانی می باشد که دارای نمایندگی انحصاری از شرکت هلیوس اسلووانی است.
شرکت نوژان مهر کیمیا با توجه به مراودات بازرگانی اسلووانی، آلمان، انگلیس، چین و دوبی امکان تهیه ی کلیه مواد اولیه آماده رنگ و رزین را از کشورهای فوق دارد.
محصولات نوژان مهر کیمیا در زمینه تمامی مواد اولیه و رنگ های تمام شده ترافیکی، صنعتی، تزیینی، ساختمانی، خودرویی، بصورت بالاترین کیفیت می باشد. C5قوطی، فلز، چوب، خط کشی باند فرودگاه و تیتان و پترورزین و...فعالیت دارد.
_شرکت هلیوس بزرگ‌ترین واحد تولیدکننده انواع رنگ و رزین در اروپای مرکزی است که درجمهوری اسلووانی واقع شده است که وارد کننده و توزیع کننده انواع رزین های تک جزیی و دوجزیی و رزین های مورد نیاز خودرو در زمینه رنگ های ترافیکی(و رزین های مورد نیاز دستگاه اسپری خودرو) و رزین های قوطی و انواع لاک و رزین چوب در ایران می باشد.
پوشش های پودر تولید شده در گروه هلیوس یکی از برنامه های چشمگیر تر را نشان می دهند و یک درک کاملا جدید برای پوشش های عملکردی آینده را باز می کنند. آنها بسیار مقاوم در برابر سکته مغزی، سایش، مواد شیمیایی و ویژگی های خوردگی خوب هستند.آنها سازگار با محیط زیست بدون حلال های آلی هستند.
بنابراین مواد جاده مطابق با الزامات برای حداکثر ایمنی حمل و نقل، دوام، پایداری و بهره وری. آنها را می توان به :
رنگ های اکریلیک یک جزء
رنگ های اکریلیک یک جزء بر روی رزین آب بر اساس،
پلاستیک سرد دو جزء
پودر اسپری سرد اسپری دو طرفه
دو جزء اپوکسی یا سیستم های پلی اورتان
و همچنین مواد حذف شده مانند دانه های بازتابنده و مواد ضد انعطاف رنگی می باشد.
_از محصولات تیتان میتوان به تیتان کرونوس 2190 محصول کشور آلمان اشاره کرد که این پودر باعث ایجاد قدرت پوشانندگی زیاد و جلای بسیار در رنگ ها و روکش ها می شود. از ویژگی های این پودر میتوان به جلادهندگی، قابلیت پخش شدن آسان، ایجاد قدرت پوشانندگی و رنگ دهی، به صرفه بودن و دوام زیاد در فضای آزاد اشاره کرد.موارد مصرف تیتان کرونوس 2190 عبارتند از: رنگ های ساختمانی داخلی و فضای آزاد، لعاب خشک، رنگ های سیلیکوم و سیلیکات، روکش های صنعتی و روکش های برق افکن. نام های دیگر کالا: تیتانیوم دی اکساید2190- تیتانیوم دی اکسید 2190- اکسید تیتانیوم2190 می باشد.
از انواع دیگر محصولات تیتان میتوان به:
1) تیتان لومون چینی R996 اشاره کرد که نام های دیگر این کالا عبارتند از: تیتانیوم دی اکساید R996 - تیتانیوم دی اکسید R996- اکسید تیتانیوم /دی اکسید تیتانیوم گرید R996 از دسته تیتان های روتایل میباشد، که همانند دیگر تیتان ها کاربرد اصلی آن سفید کنندگی است. لومون R996 از پوشش بالایی برخوردار است. تیتان R996 جنرال گرید است که در جوهرسازی ، پلاستیک، کاغذ، رنگ و چرم مصنوعی کاربرد دارد.
2) تیتان چین R5566 اشاره نمود و نام های دیگر این کالا: تیتانیوم دی اکساید R5566 - تیتانیوم دی اکسید R5566- اکسید تیتانیوم دی اکسید تیتانیوم گرید 5566 از دسته تیتان های روتایل میباشد که جنرال گرید است و دارای براقیت، سفید کنندگی، پوشش دهی و دوام بسیار خوبی است در نتیجه میتوان برای رنگ های سطوح داخلی و خارجی، رنگ های امولوسیونی، جوهرسازی، کاغذ، لاستیک، مستربچ و پلاستیک استفاده کرد.
از دیگر مواد میتوان اشاره کرد به:
هایکرز کره C5:
کاربرد این مواد در نوار چسب، چسب مایع داغ، نشانگرهای جاده، افزودنی های آسفالتی، چسب های دیگر می باشد.
آگهی دهنده
شرکت شرکت نوژان مهر کیمیا
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خیابان مطهری خیابان ترکمنستان نبش کوچه سرو پلاک2 واحد12
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 995660
بازدید : 1763
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
شرکت شرکت نوژان مهر کیمیا
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خیابان مطهری خیابان ترکمنستان نبش کوچه سرو پلاک2 واحد12
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com