انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پلی یورتان ترموپلاستیک TPU

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 30 فروردين 1403
پلی یورتان ترموپلاستیک(TPU)
پلی یورتان ترموپلاستیک TPU یک الاستومر ترموپلاستیک با خواص فیزیکی ویژه است که آن را در دسته ی پر کاربرد ترین مواد انعطاف پذیر و قابل ذوب قرار می دهد. انعطاف پذیری آن به علت دارا بودن بخش سخت ونرم کوپلیمر است، که بخش سخت آن میتواند آروماتیک یا آلیفاتیک و بخش نرم آن پلی اتر یا پلی استر باشد. این ماده مقاومت سایشی بسیار بالا، مقاومت در برابر روغنها، گریس ها و حلالها را دارا بوده و همچنین از پایداری بسیار خوبی در برابر آب و هوا همراه با الاستیسیته بالا مقاومت عالی به انرژی تابشی با شدت بالابرخوردار هستند.
TPU ها به دو روش تزریقی و اکستروژن قالب گیری می شوند:
1-قالبگیری تزریقی: مواد ابتدا داخل یک محفظه پیش گرم شده و با یکدیگر ترکیب می‌شوند سپس با فشار داخل حفره قالب وارد می‌شوند. در آنجا سرد شده، سخت شده و شکل هندسی حفره قالب را به خود می‌گیرند. در این روش تعداد بالاتری می توانیم تولید کنیم ، همچنین ضایعات ترموپلاستیکی را مجددا میتوانیم استفاده نماییم و بیش از یک نوع ماده ی ترموپلاستیکی در قطعه به کار ببریم و .... هزینه ی بالا و پیچیدگی ساخت قالب و تولید از محدویت های این روش است.
2-قالبگیری اکستروژن: در این روش یک قطعه با سطح مقطع یکسان و طول زیاد شکل می گیرد. ذرات ترموپلاستیک درون دهانه دستگاه اکستروژن وارد شده و به سمت پیچ کشیده می‌شوند. لوله و پیچ توسط المنت‌های خارجی گرم می‌شوند. همان‌طور که ذرات ترموپلاستیک در راستای پیچ حرکت می‌کنند، ذوب شده و با فشار، به قالب که در انتهای لوله دستگاه قرار دارد، وارد می‌شود. برای مثال عایق کابل های الکتریکی، لوله هاف نی نوشیدنی و...
از جمله کاربرد های TPUها در قطعات جانبی بدنه ی خودرو، فیلم و ورق، شیلنگ های آتشنشانی، قایق های تیوپی، آب بندی های هیدرولیک، تجهیزات غواصی، محافظ گوشی،لوله ها و ابزارآلات پزشکی، قایق های تیوپی، تجهیزات تولید مواد غذایی، لوازم ورزشی، چرخ های کوچک مانند چرخ های اسکیت و... است.
برندهای مربوط به TPU:
Epaflex، Ravagoو coim است.
گرید های این برند ها از سختی 60-95A و 41-95D قابل ارائه می باشند.
تماس با ما:09120686794
آگهی دهنده
elsapa
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ادرس. تهران. میدان ونک، خیابان شیخ بهایی شمالی،نبش معصومی،پلاک41،طبقه ی دوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 996315
بازدید : 451
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
elsapa
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ادرس. تهران. میدان ونک، خیابان شیخ بهایی شمالی،نبش معصومی،پلاک41،طبقه ی دوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com