انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش جریان سنج نمایندگی Zeal و XeThru اروپا

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 24 دي 1397
درباره ZEAL
درباره
ما تا حد امکان تلاش می‌کنیم تا پایبند به سوابق درخشان خود، یعنی صداقت، درستکاری، کیفیت و سطح بالایی از خدمات باقی بمانیم، همان‌طور که در ابتدای کار توسط بنیان‌گذاران اصلی Zeal مطرح‌شده است، Zeal حالا نیز به‌اندازه روزهای آغازین بر روی این ارزش‌ها تأکید دارد.
Zeal در سال 1888 تأسیس شد.

محل استقرار
لندن، SW19، انگلستان در حدود 113 سال .

تجارت جهانی
در بیش از 25 کشور از طریق شبکه‌ای از توزیع‌کنندگان که به‌نوبه خود ارزش‌های مشابهی را منعکس می‌کنند.

129 سال تجربه
به این معنی است که ما قادر به ارائه محصولات قابل‌اعتماد با تکیه‌ بر دانش هستیم، که تکرار آن عملی دشوار است.

ضمانت کیفیت
BS EN ISO 9001: 2015 که این افتخار تضمینی برای شما و ارزیابی چگونگی تعهد ما به شما به‌عنوان یک مشتری هست.

رنج محصول
بنابراین هنگامی‌که صحبت از دماسنج‌ها، رطوبت‌سنج‌ها، هیدرومترها، جریان‌سنج‌ها یا فشارسنج‌ها می‌شود،
شما اطمینان داشته باشید که همه آن‌ها دارای مهر تائید از یک پشتوانه عالی می‌باشند.
اگر شما خواهان یک کالای اصلی هستید، ما خرید شمارا از طریق توزیع‌کنندگان اصلی Zeal و یا تماس مستقیم با ما برای مشاوره تضمین می‌نماییم.

ضمانت
12 ماه ضمانت کیفیت کار و مواد

محصولات ZEAL
از سال 1888، GH Zeal ابزار اندازه‌گیری باکیفیت برای اندازه‌گیری دما، چگالی، رطوبت، فشار و جریان را طراحی کرده و ساخته است. رنج محصولات به‌طور دائم به‌روز می‌شود و در اینجا شما قادر به انتخاب از محصولات موجود هستید.
دسته‌بندی محصولات ZEAL
• دستگاه سنجش میزان رطوبت هوا
• دماسنج
• دستگاه سنجش چگالی
• صدور گواهینامه کالیبراسیون
• جریان‌سنج
• شاخص فشارسنج، شیر و شیر چند راهه
• ترم و هیدرومتر
• هواشناسی
• دماسنج‌ها و فشارسنج‌های HVAC
• دیتا نگارها


ترمومتر
GH Zeal چندین تر موم‌تر مختلف برای استفاده عمومی، صنعتی و علمی، از دماسنج دیجیتال استاندارد گرفته تا ابزارهایی برای کاربردهای خاص، با صفحه‌نمایش‌ معمولی و دیجیتال تولید و عرضه می‌نماید. محصولات به‌طور دائم به‌روز می‌شود و شما می‌توانید از بین محصولات موجود انتخاب نمایید. اگر شما قادر به یافتن محصول موردنظر خود نیستید، لطفاً با ما تماس بگیرید - 125 سال تجربه ما تضمین رضایت شما است.

جریان‌سنج‌های گاز
جریان‌سنج‌های گاز آزمودن مرطوب از .GH Zeal Ltd نوع استوانه‌ای شکل جریان‌سنج‌های گاز
جریان‌سنج‌های گاز Zeal (سابق الکساندر رایت) برای طیف گسترده‌ای از کاربردهایی طراحی‌شده که سهولت استفاده و دقت در آن‌ها ضروری است.
این جریان‌سنج‌ها قدرت تحمل چندین گاز رادارند، نیاز به تعمیر بسیار کمی دارند و محدوده جریان‌هایی از 5 لیتر در ساعت تا 9000 لیتر در ساعت را پوشش می‌دهند.
با توجه به‌دقت بالای جریان‌سنج‌های گاز آزمودن مرطوب ما، آن‌ها اغلب به‌عنوان استانداردهای مرجع ثانویه برای اهداف متوازن‌سازی مورداستفاده قرار می‌گیرند. رمزگذارهای شفت و رمزگشاهای دیجیتال به‌صورت افزونه‌های اختیاری در دسترس هستند.
مناطق استفاده معمول عبارت‌اند از: در آزمودن لوازم گازی، پتروشیمی - پالایشگاه‌ها و دریایی -، داروسازی، علوم زیستی و تحقیقات پزشکی.
تمام دستگاه‌های اندازه‌گیری جریان گاز آزمودن مرطوب Zeal، به‌صورت استاندارد با گواهینامه‌های کالیبراسیون تک یا هفت نقطه، قابل‌ردیابی با استانداردهای ملی، عرضه می‌شوند.

درباره‌ی ما
Novelda AS یک شرکت حس‌گر خصوصی R&D است که در نروژ فعالیت می‌کند و متخصص فن‌آوری وایرلس‌های نانو کم‌مصرف برای وضوح فوق‌العاده بالا رادار ایمپالس هست.

فنّاوری حس‌گر XeThru

رادار ایمپالس XeThru شرکت Novelda یک سیستم کامل رادار CMOS است که در یک تراشه ادغام‌شده است. این فنّاوری از یک حس‌گر الکترومغناطیسی با دقت بالا برای نظارت بر علائم حیاتی انسان، امنیت شخصی، نظارت محیطی، خودکارسازی صنعتی / خانگی و سایر کاربردهای سانسورهای نوظهور، استفاده می‌کند.

XeThru قادر به بهبود کیفیت زندگی و راحتی و ایمنی شخصی با ایجاد حسگرهای غیرقابل نفوذ است که اطلاعات مرتبط را همراه با حفظ حریم خصوصی جمع‌آوری می‌کنند. این فن‌آوری تمام عملکردهای حسگرهای قدیمی را در یک قطعه تلفیق می‌کند: حضور، فاصله، نزدیکی، حرکات را تشخیص داده و از میان مواد مختلف مشاهده می‌نماید. این حسگر می‌تواند از میان یک دیوار اتاق بع
آگهی دهنده
آرین صنعت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 996334
بازدید : 365
دسته بندی : برق صنعتي
آگهی دهنده
آرین صنعت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com