انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

عرضه لامپهای رشدگیاه گل دهی وگیاهان اکواریومی ,پرندگان و خزندگان UVB و مادون قرمز

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 21 فروردين 1403
فروش انواع لامپهایی که میتواند جایگزین نور خورشید شود و رشد گیاهان را تسریع ببخشد.

با گسترش زندگی شهری و افزایش حجم کاری در جوامع متمدن امروزی، آثار طبیعت را بسیار کمتر در زندگی روزمره حس میکنیم و همگام با حرکت به سوی متمدن شدن، به سرعت تمام از طبیعت سبز و زیبایی های آن فاصله میگیریم. این در صورتی است که بازگشت به طبیعت یکی از بهترین راه ها برای پیشگیری و درمان آثار زیان آور زندگی پر مشغله و صنعتی امروز مامی باشد، چراکه طبیعت مادر انسان است.
و آغوش طبیعت میتواند آرامش را به ما بازگرداند. برای جبران این کمبود تنها کافی است طبیعت را به منزلتان بیاورید، این طبیعت میتواند به اندازه یک باغچه کوچک و یا حتی چند گلدان باشد.
نگهداری گل و گیاه در خانه با مسئله کمبود نور که مهمترین عامل برای فتوسنتز میباشد روبرو است، با استفاده از نور مصنوعی این مسئله قابل حل و اجرا می باشد. نور مصنوعی برای رشد و پرورش گل و گیاه با توجه به نوع آن ها ( رویشی، گلدهی، سایه دوست و آفتاب دوست) متفاوت میباشد.
همچنین انواع لامپهای مادون قرمز ولامپها و پروژکتورهای UVB جهت پرورش ، رشد و ضد عفونی فضای پرورش انواع خزندگان مانند ایگوانا نه نیاز به نور خورشید جهت جلوگیری از ترک خوردگی پوست دارند وانواع پرندگان ازجمله طوطی که جهت رشد در پرورشگاهها نیاز به نوری شبیه نور خورشید جهت تثبیت کلسیم و دیگر املاح و ویتامینهای لازم می باشد ، عرضه میگردد.
ساخت و عرضه انواع لامها و پروژکتورهای مادون قرمز و UVB
آگهی دهنده
گروه بازرگانی صنعتگران برق ایران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 997155
بازدید : 1108
دسته بندی : برقي و گازي
آگهی دهنده
گروه بازرگانی صنعتگران برق ایران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com