انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نایلون عرض 10 متر 10 uv

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 2 ارديبهشت 1400
نایلون ( فیلم ) های صنایع کشاورزی و گلخانه ای با ساختار پلی اتیلن سه لایه با مدرن ترین خط تولید با اتوماسیون پیشرفته و مرغوب ترین مواد اولیه داخلی و خارجی
طول هر رول ( طاقه ) : 50 متر ؛ وزن تقریبی هر طاقه : 123 کیلوگرم
ضخامت : 220 میکرون
ویژگی ها :
استحکام : با استفاده از مواد ثابت کننده اشعه ماورای بنفش ، مقاومت فیلم در برابر تجزیه و تخریب ساختاری و برخی حشره کش ها افزوده می شود که نتایج رویش بهتر و سریعتر ، حفاظت در برابر خطرات محیطی ، افزایش کمی محصول، کاهش مصرف آب تا 50 درصد را در بردارد.
استفاده از اتیلن و نیل استات EVA : با بکارگیری در فیلم های گلخانه ای قدرت، شفافیت و چسبندگی و دوام بیشتر در برابر اشعه و ضربه پذیری بهبود می یابد.
ماندگاری: به کار بستن آنتی اکسیدانت و افزودنی ضد اشعه ماورای بنفش از اثرات مضر رادیکال آزاد جلوگیری کرده که می تواند یک تا پنج فصل ماندگاری را افزایش دهد.
پخش انتقال نور: میزان نوردهی بالا و یکنواخت باعث بهینه سازی عمل فتوسنتز شده و رشد سریع و مناسب و همگون گیاه را در بر دارد و از سوختگی و رشد غیر یکنواخت جلوگیری به عمل می آورد.
اثرات حرارتی : بهترین دستاورد استفاده از این نوع فیلم تلفات کمتر حرارتی در هنگام شب و جلوگیری از یخ زدگی گیاه و کاهش مصرف انرژی می باشد. در برخی از نقاط به علت بالا بودن دمای محیط و مضرات برای گیاه از افزودنی استفاده می شود که از جذب اشعه ماورای بنفش به میزان زیاد جلوگیری کرده و دمای کل گلخانه را متعادل تر می شود.
ضد قطره و بخار بر روی گیاه: قطرات تشکیل شده آب بر روی سطح داخلی فیلم گلخانه اثر منفی دارد که از جذب نور تا 30 درصد جلوگیری کرده و احتمال بروز بیماری برای گیاه را افزایش می دهد . گاهی اوقات این قطرات مانند ذره بین عمل کرده و باعث سوختگی گیاهان می شوند که با به کار بردن مواد پلیمری و شیمیایی مناسب در فیلم از بروز این مساله جلوگیری به عمل می آید.
آنتی ویروس: در اکثر مواقع از آفت کش های شیمیایی استفاده می شود که علاوه بر بالا بردن قیمت محصول اثرات مضری بر روی محیط زیست داشته ، امروزه با فناوری نوین می توان افزودنی های مناسبی در تولید فیلم های کشاورزی استفاده کرده که با تغییر در طیف نوری جاذب از تولید مثل حشرات جلوگیری به عمل آید.
آگهی دهنده
سبحانی
  • قیمت : استعلام شود
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد - بزرگراه آسیایی - نبش آزادی 135 - سبحانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 997320
بازدید : 571
دسته بندی : كشاورزي
آگهی دهنده
سبحانی
  • قیمت : استعلام شود
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد - بزرگراه آسیایی - نبش آزادی 135 - سبحانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com