انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اعزام مونس و همدم به منزل (همیار)

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 22 شهريور 1401
ارتباط سریع با کارشناسان و مشاورین موسسه طپش : 88863528 - 88863529 - 22729216 - 22731073 - 33544770 - 33544771 - 77613730 - 77613797 - 44486023 - 44486227 - 66565927 - 66565994
***
یاری و حمایت از سالمندان با موفق ترین و مدرنترین موسسه حال حاضر ایران
***
فعالیت بدنی و ورزش از جمله روش هایی است که برای پیشگیری و به تاخیر انداختن یا درمان مشکلات ناشی از فرآیند پیری بکار می رود و تاثیر آن بر روی کیفیت زندگی افراد در دوران بازنشستگی مستند شده است.
حفظ و بهبود عملکرد سیستم قلبی – عروقی ، جبران کاهش توده عضلانی و قدرت ناشی از فرآیند پیری ، سلامت استخوان ها ، بهبود تعادل ، افزایش انعطاف پذیری ، افزایش امید به زندگی ، حفظ توانایی ذهنی و افزایش اعتماد به نفس از جمله اثرات ورزش و فعالیت بدنی منظم در دوران سالمندی می باشد.
***
موسسه طپش معتبرترین و مدرنترین موسسه مراقبتی در ایران با سالها سابقه درخشان و پربار ، دارای مجوز رسمی ، قراردادهای معتبر و تضمینی و گواهینامه های معتبر و متعدد بین المللی که پس از آزمونهای مکرر و بررسی توسط کنسرسیونهای اعتبارسنجی و ارزشیابی و پژوهشکده دانشگاهی سنجش مدیران و آکادمی بین المللی R.S.I موفق به دریافت آنها شده است ، ازجمله :
گواهینامه DNW اتریش
گواهینامه High level WTG اتحادیه اروپا
مدرک بین المللی NOBEL1
و دارنده استانداردهای جهانی:
ISO 9001 برای مدیریت و کنترل کیفیت
ISO 10001 برای رضاتمندی مشتری
ISO 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان
ISO 26000 برای مسئولیت اجتماعی سازمان ها
می باشد و مفتخر به دریافت:
 تندیس و لوح واحد نمونه کشوری
 تندیس کارآفرین برتر کشور
 تندیس نیکوکار منتخب استان
 لوح مدیریت برگزیده
و ده ها تقدیرنامه و دست نوشته های فراوان از کارفرمایان
موسسه طپش دارای بانک اطلاعاتی و طبقه بندی شده شامل هزاران نفر پرسنل مجرب ، دوره دیده ، متخصص و حرفه ای با مهارتهای مختلف و دارای سوابق قبلی مفید و بهره مند از دانش روزو استانداردهای جهانی با خدمات ، ویژه و تضمینی سالمندان به عنوان اولین موسسه مراقبت و نگهداری قابل اعتماد در سطح کشور می باشد.
قابلیت اعتماد ، ارزش ، احترام و تعهد نسبت به کارفرمایان سبب گردیده تا موسسه طپش تمام تلاش خود را بر کیفیت خدمات و رضایتمندی کارفرمایان قرار دهد.
مدیریت موسسه طپش با باور این دو شعار که کیفیت مسیر ماست نه مقصد ما و همواره حق با کارفرما است ، خط مشی کیفیت و خدمات خود را با اطمینان از جلب رضایت کارفرما با برآورده سازی کیفیت مطلوب و تاثیرگذار بر زندگی سالمند قرار داده است.
موسسه طپش افتخار دارد اعلام نماید که کلیه فعالیتهای درون و برون سازمانی این موسسه بر مبنای استاندارد جهانی مدیریت کیفیتISO 9001:2008 مستند شده و عیناً به کار گرفته می شود.
موسسه طپش به جهت حسن عملکرد و اعتبار خود طی سالیان متمادی به عنوان بهترین موسسه ارائه خدمات مراقبتی در کشور ، برگزیده و مطرح می باشد.
موسسه طپش واحد منتخب کشوری و وابسته به هلدینگ حامی پارس ، اولین هلدینگ فوق تخصصی مراقبتهای بالینی در ایران با جامع ترین و گسترده ترین خدمات می باشد.
خدمات یکپارچه و ده گانه با کیفیت بسیار عالی با نازلترین قیمت در کوتاهترین زمان با پشتیبانی و پاسخگوئی 24 ساعته و ارزیابی مداوم سرویس های ارائه شده و عملکرد پرسنل اعزامی در کنار تیم هماهنگی و برنامه ریزی حرفه ای جهت ارائه مشاوره و راهنمایی به کارفرمایان و خدمات ارزشمند دیگر با هدف رضایتمندی و پاسخگوئی به نیاز کارفرمایان ارائه می شود.
موسسه طپش به پاس ارزنده ترین خدمات مفتخر به کسب رتبه نمونه کشور در حوزه مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل می باشد.
الویت اول ما رضایت شماست
***
آگهی دهنده
موسسه پرستاری طپش
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - میدان هفت تیر - خیابان کریم خان زند - خیابان ایرانشهر جنوبی - کوچه قره گزلو - پلاک۱- واحد ۹
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 999879
بازدید : 374
دسته بندی : خدمات پزشكي
آگهی دهنده
موسسه پرستاری طپش
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - میدان هفت تیر - خیابان کریم خان زند - خیابان ایرانشهر جنوبی - کوچه قره گزلو - پلاک۱- واحد ۹
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com