انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی
تور خارجی
مبداء
تهران
نحوه سفر
هوایی با پرواز
مقصد
تورنتو
اخذ ویزای کانادا

اخذ ویزای کانادا

مدت و زمان اجرای تور : 90 روز در اقامت در : مجری : قیمت : تلفن : 02144063418 09126625350 چهار شنبه 28 مهر 1400 766
    خدمات تور :
  • ویزا
کانادا

کانادا ، کشوری در قاره آمریکاست که پس از روسیه، با مساحتی در حدود ۹٬۹۸۴٬۰۰۰ کیلومتر دومین کشور پهانور دنیا محسوب می شود. این کشور از جنوب با کشور آمریکا همسایه است و مرز این دو کشور، طولانی ترین مرز زمینی است. کانادا از ده استان تشکیل شده و پایتخت آن اوتاوا است.
ویزای کانادا یکی از معتبرترین ویزاهای دنیاست و به همان نسبت گرفتن این ویزا سخت و نیازمند دانش بسیار تخصصی است. دانشی که ما در این مجموعه از آن بهره مندیم و شما را در گرفتن این ویزا یاری خواهیم کرد. اما قبل از آن بیایید با هم بیشتر در مورد ویزاهای کانادا صحبت کنیم.
ویزا چیست؟
ویزا، اجازه یک کشور برای اقامت موقت افراد در آن کشور می باشد.
انواع ویزای کانادا
ویزاها انواع بسیار گوناگونی دارند، ویزاهایی که ما می توانیم در گرفتن آن شمارا یاری کند، عبارتند از:

1. ویزای توریستی (ویزیتور) کانادا: TRV یا Temporary Resident Visa که در ایران با نام ویزای مولتی یا ویزای 5 ساله نیز شناختی می شود، ویزایی است که به شما اجازه می دهد تا پایان اعتبار پاسپورتتان (برای پاسپورت ایرانی تا 5 سال) به کانادا سفر کنید. شما در هر بار ورود به کانادا می توانید تا شش ماه در خاک کانادا اقامت داشته باشید اما اگر قصد اقامت بیشتر را دارید باید بعد از پایان شش ماه باید یک بار از خاک کانادا خارج شده و دوباره بازگردید. افرادی که برای این ویزا اقدام می کنند، معمولا یا از شخصی یا شرکت تور گذاری دعوتنامه دارند یا با رزرو هتل اقدام به دریافت ویزا می کنند.
افرادی که همسرشان در خاک کانادا درحال تحصیل هست و یا برای ویزای تحصیلی درحال اقدام هستند، می توانند برای ویزای توریستی اقدام کنند و در هنگام ورود به کانادا در صورت صلاحدید افسر اداره مهاجرت، می توانند برای مدت بیشتر از شش ماه (یا تا پایان تحصیل همسر) در کنار همسر خود باشند.

2. ویزای تحصیلی: ویزای تحصیلی یا Student ویزا برای افرادی است که می خواهند در کانادا برای مدتی بیش از شش ماه تحصیل کنند. اگر طول مدت دوره ای که فرد می خواهد در آن تحصیل کند، زیر شش ماه است، نیازی به دریافت ویزای تحصیلی نیست و می توان با ویزای توریستی اقدام به تحصیل نمود. دقت داشته باشید که ویزای دانش آموزی و دانشجویی، همه ویزای تحصیلی حساب می شوند.
در صورتی که شما ویزای توریستی دارید و می خواهید در کانادا تحصیل کنید، دیگر نیازی به ویزای تحصیلی ندارید و باید فقط برای Study Permit یا مجوز تحصیل اقدام کنید.
لطفا توجه داشته باشید که اگر تمایل به تحصیل در یکی از شهرهای استان Quebec را دارید، قبل از اقدام برای ویزای تحصیلی، باید برای گرفتن CAQ اقدام کنید. CAQ در واقع مجوز استان Quebec برای تحصیل در این استان است.
این مجموعه در خصوص اخذ ویزا با بهترین شرایط حتی بدون پیش پرداخت،در سریعترین زمان ممکن اقدام می کند.
لازم به ذکر است جهت اخذ ویزا نیاز به یک سری مدارک شغلی و ملکی می باشد که در صورت نداشتن مدارک شرایط را برای شما آسان
خواهیم کرد،جهت کسب اطلاعات با ما در ارتباط باشیم:
تلفن های تماس: 09126625350-02144063418
آدرس:بزرگراه ستاری-بلوارفردوس شرق-خیابان ابراهیمی جنوبی-کوچه شانزدهم-پلاک14
ایمیل: tashakori.mehran@yahoo.com
مشخصات آگهی : مشخصات آگهی :
  • کد آگهی : 1018068
  • بروزرسانی : چهار شنبه 28 مهر 1400
  • نام : mehran tashakori
  • ایمیل :
  • تلفن : 02144063418 09126625350
  • قیمت :
  • آدرس: بزرگراه ستاری-بلوار فردوس شرق-خیابان ابراهیمی جنوبی-کوچه شانزدهم-پلاک 14
آگهی های مرتبط : خدمات مسافرتي
ویزای شینگن

مشاوره جهت اخذ ویزای شینگن...

ویزای شینگن 6 سال پیش
اخذ ویزای شینگن

بر اساس هدف متقاضی از سفر به هر یک از کشورهای عضو پیمان، ویزای اتحادیه شینگن به ۳ دسته ویزای A, B, C تقسیم می‌شوند که طبعا یکی از آنها به متقاضی تعل...

مهران تشکری 2 سال پیش
اخذ ویزای شینگن 100 درصد تضمینی

اخذ ویزای شینگن 3 ماه 100درصد تضمینی با بلیط رفت و برگشت فقط 2 میلیون...

محمدی 6 سال پیش
دعوت نامۀ اروپا ویزای شینگن

اخذ دعوت نامۀ اروپا برای اخذ ویزای شینگن از مؤسسات و شرکت های معتبر اروپایی برای متقاضیان خواهان ویزای بلند مدت اروپا.. ویژگیهای دعوت نامۀ اتحادی...

خدمات بین المللی 6 سال پیش
ویزای شینگن

شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پاسپورت و باقی محدودیت‌های مرزی برای تردد اتباع خود را حذف کرده و از ...

مهران تشکری 2 سال پیش
ویزای شینگن آلمان در تهران کاملا تضمینی

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی تینی توریست | توریست کوچک از سال ۱۳۷۸ تا امروز همراه شما عزیزان در زمینه اخذ روادید یا ویزا شینگن، اقامت رزرو هتل با بل...

تینی توریست 3 سال پیش