انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین دستگاه بالانس تایر

نویسنده: محسن زارع 1396/02/24 4430
بهترین دستگاه بالانس تایر

دستگاه بالانس تایر که شما برای مغازه خدمات چرخ و تایرتان انتخاب می کنید به طور کلی به نوع وسیله نقلیه ای که شما سرویس می دهید، بستگی دارد. محصولات شرکت رنجر سه محصولی را پیشنهاد می دهند که می تواند نیازهای مختلف را در سرتاسر کشور بر طرف کند.

 اگر شما اصولا ماشین های اسپرت، ونف وانت های سبک و SUV ها را سرویس می کنید، شما به بزرگترین محصولی که ما ارائه می کنیم نیازی نخواهید داشت. همچنین اگر، مغازه خدمات تایر شما به ماشین های وانت تجاری سرویس می دهد، ما یک بالانس کننده چرخی را داریم که می تواند 24 ساعت برخی تایرهای وانت تبلیغاتی بزرگ تر را پشتیبانی کند. ما می خواهیم به شما به تفکیک و خیلی سریع سه تا محصولات بالانس کننده چرخ را نشان دهیم. ممکن است به این فکر کنید که چیزی که ما در اینجا ارائه می کنیم شاید خیلی زیاد باشد، اما ما یک منبع کوتاهی را برای کمک به شما در صرفه جویی در زمان بر روی این سایت را در اینجا می آوریم.

مدل DST-2420: ظریف و قابل اعتماد و ساخته شده از جدیدترین فناوری

تنظیم کننده چرخ مدل DST-2420، می تواند تایر با ضخامت 30 دیامتر را خیلی سریع و دقیق بالانس کند. این یکی از بهترین بالانس کننده های چرخ برای مغازه خدمات تایر شماست. صفحه نمایش آن به سادگی خوانده می شود و به شما کمک می کند که به طور دقیق انواع چرخ را بالانس کنید. این دستگاه با چرخش پایین، و سرعت چرخش  6  گانه خیلی سریع و کاملا مورد اعتماد است. اگر این مدل مانند دیگر بالانس کننده های چرخ به نظر می رسد اما محصولات رنجر به ظاهر و کیفیت ابزارشان مفتخر هستند. اگر می بینید که نام این محصول رنجر است، الکی این نام را ندارد چون از استیل ارزان و قسمت های بیخود در هیچ قسمت این دستگاه به کار نرفته است. سخت افزار، عناصر الکتریکی و صفحه نمایش این دستگاه بادوام تر از هرجای آن است. ما تضمین می کنیم که این محصول با بالاترین استاندارد صنعتی ساخته شده است.


بهترین بالانس کننده چرخ برای مغازه های خدمات چرخ و تایر

مدل DST-64T: فناوری عالی برای بهترین و راحت ترین محصول

این محصول موجب افتخار و لذت گروه ماست. این محصول تمام ویژگی های مدل قبلی را دارد، علاوه بر این امکانات اضافی نیز دارد: فناوری انحصاری و جهان شناخت درایو چک. این کار باعث می شود که یک چرخ بتواند به طور اتوماتیک اطلاعات یک تایر را بشناسد، آن را ثبت کند و سریع اطلاعات را پردازش کند و اطلاعات را در سه ثانیه اعلام کند. بهینه سازی وزن، سنسرهای بار فیزوالکتریک چند مسیری و طراحی 64 بینی باعث می شود که این مدل پر ابهت ترین دستگاه بالانس تایر باشد. صفحه ال ای دی پیشرفته این مدل باعث آسانی کار با آن می شود. اگر هنوز آماده نیستید مدل قبلی را چک کنید، سریع! ما دلایل خوبی داریم که می توانیم بگوییم این احتمالا بهترین بالانس کننده چرخ برای مغازه خدمات تایر شماست.

بهترین بالانس کننده چرخ برای مغازه های خدمات چرخ و تایر


مدل RB24T: بالانس کننده چرخی که به راست و پایین حرکت می کند.

ما نمی گوییم که دیگران می گویند نمی شود آنرا انجام داد، اما بالانس کننده چرخ های وانت RB24T برای وانت های تجاری بزرگ ساخته شده است. این تنها بالانس کننده چرخی است که ما برای وانت ساخته ایم و این باعث می شود که تایر ها را بتواند در 50 دیامتر بچرخاند. بنابراین اگر مغازه شما به ماشین های سنگین دیزلی نیز خدمات می دهد، باید این دستگاه را داشته باشید. موتور سه فاز 380 ولتی این دستگاه باعث استارت سریع آن می شود حتی اگر بار سنگینی بر روی ماشین باشد. به خاطر اهمیت کیفیت، این بالانس کننده تایر ماشین سنگین مانند تمام دستگاه های دیگر از استیل محکم ضد زنگ ساخته شده است و رنگ آن با رنگ خیلی قشنگی رنگ شده که آن را در هر مغازه ای جذاب و حرفه ای می نماید. سرعت بالانس چرخش کم آن و زمان چرخ 10- 7 ثانیه ای آن به این دستگاه امکان می دهد که دقیق و قابل اعتماد باشد. آخرین چیزی که هر کامیون رانی باید قبول کند این است که ماشین بالانس نامناسب نداشته باشد، آن ها زندگی شان به قابلیت اعتماد و کارآمدی آن وابسته است و ما با اطمینان شغل شان را سریع تر و امن تر از آنچه بوده خواهیم کرد. و ما این را تنها زمانی می گوییم که می توانیم این کار را انجام دهیم. بهترین بالانس کننده های چرخ را برای مغازه خدمات تایر خود از محصولات رنجر بخواهید.

بهترین بالانس کننده چرخ برای مغازه های خدمات چرخ و تایر

 

 

برچسب ها: ماشین