انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مقالات فنی مهندسی و صنعت

۲۴مطلب

فنی مهندسی و صنعت

10 شرکت برتر تراکتورسازی در جهان – لیست تراکتور های سال 2021

تراکتورها با ارزش ترین وسیله برای کشاورزان هستند. در این قرن کشاورزی بدون تراکتور را نمی توان تصور کرد. تراکتور ماشین چند منظوره است که در ز..

فنی مهندسی و صنعت

پنج برند برتر تراکتورسازی در استرالیا و جهان

معرفی پنج برند برتر تراکتورسازی توسط وبسایت iseekplant

فنی مهندسی و صنعت

آب بندها WaterStops

گرین استریک ، یک بازاریاب محصولات ساختمانی بتنی با مجموعه ای گسترده از آب بند ها، در وب سایت خود اینگونه توضیح می دهد: هنگام انتخاب یک آب بن..

فنی مهندسی و صنعت

نکاتی درباره ی انواع دستگاه های تمیز کننده ی فرش

صرف نظر از این که خانه های امروزی از کف پوش مناسبی برخوردار هستند، هنوز هم نیاز به فرش وجود دارد. این فرش های خاص در اندازه ها و رنگ های متن..

فنی مهندسی و صنعت

لوگو زیمنس، ماژول عمومی با نمایشگر

لوگو زیمنس یک کنترل کننده ایده ال برای وظایف ساده اتوماسیون در صنعت و خدمات ساختمانی را ارئه می دهد. طراحی مودلار لوگو! آن را همواره انعطاف ..

فنی مهندسی و صنعت

نحوه کار گیربکس اتوماتیک

تا حالا از اینکه جعبه دنده چگونه دنده ‌ها را عوض می ‌کند تعجب کرده‌اید؟ چرا وقتی که ماشین بی ‌حرکت است، موتور خاموش نمی ‌شود؟ ما در اینجا می..

فنی مهندسی و صنعت

5 مزیت مخزن GRP

بررسی و معرفی مخازن نگه داری آب GRP و بر شمردن 5 مورد از مزیت های آن ها

فنی مهندسی و صنعت

تور، فنس و مش های فلزی

توری ها در انواع و اقسام شکل ها و اندازه ها برای کاربرد های مختلف در بازار موجود است. موارد مصرف و استفاده از فنس، تور و مش های فلزی در صنا..

فنی مهندسی و صنعت

دستگاه برش لیزری چگونه کار می‌کند؟

دستگاه برش لیزری چگونه کار می‌کند؟ نحوه کار دستگاه برش لیزری را در این مطلب بررسی می کنیم و توضیحاتی در مورد دستگاه برش لیزری خدمت شما ارائه..

فنی مهندسی و صنعت

رادیاتور روغن، مزایا و معایب

آب یا روغن؟ کدام برای استفاده در خنک کننده ها بهتر است ؟ در این مقاله مقایسه ای بین آب و روغن برای استفاده در خنک کننده ها (رادیاتور روغن و..