انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

10 شرکت برتر تراکتورسازی در جهان – لیست تراکتور های سال 2021

نویسنده: مصطفی لطیفی پور 1399/12/17 41122
10 شرکت برتر تراکتورسازی در جهان – لیست تراکتور های سال 2021

تراکتورها با ارزش ترین وسیله برای کشاورزان هستند. در این قرن کشاورزی بدون تراکتور را نمی توان تصور کرد. تراکتور ماشین چند منظوره است که در زمینه های مختلف نقشی موثر دارد. در سراسر جهان تراکتورها نقش عمده ای در زندگی هر کشاورز ایفا می کنند. برندهای تراکتورسازی دائماً در حال ساخت تراکتور های با کیفیت هستند و امروزه شرکت های تراکتورسازی هندی با شرکت های خارجی به رقابت می پردازند. شما در این مقاله می توانید 10 شرکت برتر تراکتورسازی را مشاهده کنید – لیست تراکتور های برتر سال 2021

 بهترین شرکت تراکتورسازی در جهان کدام است؟

 قصد داریم در این مقاله تمام اطلاعات مربوط به 10 شرکت برتر تراکتورسازی در جهان را به نمایش بگذاریم.  در زیر میتوانید لیستی از شرکت های مطرح تراکتورسازی را مشاهده کنید.

  برند تراکتورسازی ماهیندرا اند ماهیندرا

1. برند تراکتورسازی ماهیندرا اند ماهیندرا

برند ماهیندرا،‌ به عنوان برترین فروشنده ی تراکتور در جهان شناخته می شود. این تولید کننده هندی با ساخت محصولات با کیفیت، همواره در جهت خواسته کشاورزان فعالیت می کند. این نکته نیز حائز اهمیت است این کمپانی همیشه در جهت بهبود زندگی کشاورزان تلاش کرده است از این جهت آن ها تراکتورها را مطابق با نیاز مشتریان به هر منطقه ای از جهان عرضه می کنند.

 تراکتورهای قدرتمند و با دوام ماهیندرا به افزایش بهره وری در مزارع کمک می کنند. ماهیندرا برنده جایزه دمینگ و نشان کیفیت ژاپن شد و افزون بر این،  شرکت ماهیندرا بزرگترین تولیدکننده تراکتور در دنیا محسوب می شود.

 دیگر تجارت های جهانی ماهیندرا

تراکتورهای ماهیندرا

تراکتور سواراج

تراکتور های آمریکایی ماهیندرا

ماهیندرا یوودا(یانچنگ) تراکتورهای شرکت ال تی دی – جینما تراکتور

تراکتورهای ماهیندرا گجرات

تراکتور مدل ترینگو

اتصالات جانبی ماهیندرا

 وب سایت رسمی شرکت: www.mahindra.com

 

 

جان دیر 

2.جان دیر

شرکت تراکتورسازی جان دیر در ایالات متحده آمریکا جزء کمپانی های مشهور است. شرکت دیر با تکیه بر تجربه خود، تراکتورهای بسیار کارآمدی را به مشتریان عرضه می کند. قیمت تراکتور جان دیر با سایر شرکت ها مطابقت دارد و ویژگی های محصولات این شرکت، آن را به مطلوب ترین تراکتور در میان کشاورزان تبدیل کرده است.

 اصول جان دیر یکپارچگی، کیفیت، تعهد، و نوآوری است. آنها همیشه برای بهبود کیفیت کار کشاورزان فعالیت می کنند. این شرکت تولیدات خود را متناسب با نیاز مشتریان عرضه می کند و  همیشه سعی می کند تا با ارائه محصولات با کیفیت و پیشرفته نیازهای مشتریان را برآورده سازد.

 تولیدات جان دیر در سراسر جهان

دستگاه انتقال دهنده غلتکی

دستگاه ردیف زنی

بیل مکانیکی

شرکت وپورماتیک

شرکت ماشین آلات ساختمانی دیه هیتاچی

قطعات الکترونیکی جای دیر

دستگاه هاگی

خدمات اعتباری آی ان سی

تکنولوژی بلو ریور

 وب سایت رسمی www.deere.com/en

 

 

فرگوسن

3. مسی فرگوسن

مسی فرگوسن جزء بزرگترین تولیدکنندگان تراکتور است و تراکتورهای قدرتمندی را برای مشتریان خود تولید می کند. این شرکت آمریکایی که در سال ۱۹۵۳ تأسیس شده است، تولیدکننده تجهیزات مزرعه می باشد.  به جهت متنوع بودن تراکتورهای مسی فرگوسن درخواست های زیادی در سراسر جهان برای این محصول وجود دارد. این شرکت محصولات با کیفیت و پیشرفته ای را تولید می کند و با قیمت مناسب به مشتریان خود می فروشد. 

 شرکت مسی فرگوسن تراکتورهایی با ویژگی های منحصر به فرد و مشخصات فنی و ظاهری متمایز تولید می کند. کشاورزان اعتماد زیادی به تراکتورهای این کمپانی دارند. در زیر، دیگر محصولات شرکت نیز معرفی شده اند.

 محصولات دیگر شرکت مسی فرگوسن

تراکتورهای کوچک دو منظوره

تراکتورهای کوچک ساده

تراکتور معمولی

تراکتورهای میان برد

تراکتورهای اسب بخار غول پیکر

 وب گاه رسمی مسی فرگوسن www.masseyferguson.us

 

 

تراکتورسازی کیس اچ آی

4. شرکت کیس آی اچ

شرکت کیس آی اچ واقع در ایالات متحده آمریکا در حوزه تجهیزات بازار جهانی پیشرو است. این کمپانی در سال 1923 با تراکتور هایشان پا به این عرصه گذاشته و موفق به کسب رضایت کشاورزان شد. آن ها قدرتمندترین تراکتور های جهان را تولید می کنند. این شرکت قوی ترین خط تولید محصولات را دارد به طوری که کمپانی کیس آی اچ دومین تولید کننده بزرگ تجهیزات کشاورزی در آمریکای شمالی است که در سال 1999 بخشی از سی ان اچ شد.

 شرکت کیس آی اچ محصولات درجه یک و کم مصرف تولید می کند. آن ها بازارهای بزرگ جهانی را پوشش می دهند و کشاورزان به آن ها اعتماد دارند. آنها همیشه محصولات با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. در زیر ما دیگر محصولات خط تولید این شرکت را بیان کرده ایم.

 محصولات شرکت کیس آی اچ

تراکتور های چهارچرخ، تراکتور  با چرخ های مثلثی زنجیری ، تراکتور با چرخ زنجیر دار

اتصالات سری استایگر

سری استایگر

اتصالات سری مگنوم

سری  مگنوم

 

 تراکتور همه کاره

سری اپتیوم

سری پوما

سری ماکسوم

 

تراکتور با بیل جلویی، تراکتور چهارچرخ ساده

سری وستروم

سری فارمال

 وبسایت رسمی شرکت کیس آی اچ: www.caseih.com/northamerica/en-us/home

 

 

سونالیکا

5. شرکت بین المللی سونالیکا

سونالیکا اینترنشنال محبوب ترین برند در دنیا است که در سال ۱۹۶۹ تأسیس شد و پس از آن همواره در حال پیشرفت است. آنها با انواع مختلف تراکتور در سراسر جهان برای پاسخگویی به نیازهای کشاورزان و بازار به این عرصه وارد شدند. سونالیکا پیشرفته ترین تراکتور جهان را برای نسل آینده تولید می کند و در حال حاضر گروه سونالیکا جزو سه شرکت برتر تراکتورسازی در هند است. آنها با توجه به تقاضای کشاورزان تولید و عرضه می کنند.

برند سونالیکا توانسته است با فروش محصولات با کیفیت جایگاه خود را  در میان مشتریان بدست آورد. تراکتورهای این شرکت دارای موتورهای قدرتمند، کم مصرف ، مخزن سوخت بزرگ و با ظرفیت هیدرولیکی بالا برای بلند کردن اجسام سنگین و ... اند. تراکتورهای سونالیکا دارای ویژگی هایی هستند که رضایت کشاورزان را جلب کرده اند. در زیر ما به شما سری تراکتور های شرکت بین المللی سونالیکا را نشان می دهیم.  

سری تراکتور های سونالیکا در سراسر جهان

سوانالیکا ۱۱۰

سونالیکا دبلیو تی 90

دی ای ۷۵

دی ای ۷۵ آر ایکس

سوناریکا ۷۵ ان

تراکتور کوچک مخصوص باغ سری ۲۰

دی ای ۳۰ باگبان

تراکتور ام ام ویژه

وب سایت رسمی www.sonalika.com

 

 

 

 

گروه اسکورتز

 6. مجموعه برند اسکورت

گروه اسکورت یکی دیگر از تولیدکنندگان تراکتور هستند و تراکتورهای قابل اعتمادی را در ۶۲ کشور جهان تولید می کنند. آن ها بهترین خدمات و با کیفیت ترین تراکتورها را را به مشتریان ارائه می دهند. هدف اصلی آن ها توانمندسازی کشاورزان و رضایت واقعی آنان از محصولات شان است به طوری که از ۶0 سال پیش، مجموعه اسکورت توانسته با ارائه محصولات تضمین شده، با کیفیت و مقرون به صرفه اعتماد کشاورزان را به دست آورد. اسکورت اولین شرکت تراکتورسازی هندی است که در کشورهای خارجی نیز محصولات خود را تولید می کند. 

گروه اسکورت پیوسته در جهان تراکتورهای با کیفیت و متناسب با بودجه کشاورزان تولید می کند. آن ها با کسب رضایت از محصولاتشان، اعتماد کشاورزان را به دست آورده اند. ما در قسمت بعدی،  برخی از سری مدل های تراکتور محبوب مجموعه اسکورت را به شما معرفی می کنیم.  

تراکتور اسب بخار اسکورت در سطح جهانی

تراکتور سری مزروعی زیر 40 اسب بخار

تراکتور 41 اسب بخار الی 50 اسب بخار

تراکتور 51 اسب بخار الی 70 اسب بخار

تراکتور 70 اسب بخار الی 90 اسب بخار

بالاتر از 90 اسب بخار

وب سایت رسمی www.escortsgroup.com

 

 

تراکتورسازی کوبوتا

 ۷- کوبوتا

شرکت کوبوتا که با نام اختصاری KAI نیز شناخته می شود، پیشرفته ترین شرکت تراکتورسازی در جهان است. کوبوتا از سال ۱۸۹۰ تراکتور های مورد نیاز جهان را تامین کرده و اعتماد بی قید و شرط مشتریان به دست آورده است. آنها به کار و تولید محصولات با کیفیت خود متعهد  هستند.

کوبوتا همواره محصولاتش را با توجه به تکنولوژی روز عرضه می کند. به جهت تولید محصولات با کیفیت، کشاورزان در سراسر جهان به این شرکت اعتماد صد در صدی دارند.

 انواع تراکتور های کوبوتا

کوبوتا سری های مختلفی را در سراسر جهان ارائه می دهد که هرکدام دارای ویژگی هایی منحصر به فرد برای بهبود تولید محصولات کشاورزی می باشد. سری تراکتور کوبوتا به قرار زیر است.

سری بی ایکس

سری ب

سری ال

سری ام

 تراکتور های مختص مزارع شالی، زمین های مرتفع، باغ، زمین های کشاورزی و بوستان

 وب سایت رسمی تراکتور کوبوتا  www.kubota.com

 

 

تراکتورسازی فندت

 ۸- فندت

برند فندت تولیدکننده بهترین ماشین آلات کشاورزی در جهان است. آنان با عرضه محصولات با کیفیت به کشاورزان کمک می کنند تا هرچه سریع تر به اهداف خود دست یابند. آن ها انواع زیادی از محصولات با موتورهای قدرتمند را تولید می کنند. تراکتورهای فندت این پتانسیل را دارند که بهره وری را نیز افزایش دهند. هدف اصلی شرکت برآورده کردن تمام نیازهای مشتری و کسب رضایت آن از طریق ارائه ی انواع محصولات خود می باشد.

شرکت فندت همواره در حال تولید محصولاتی مدرن است تا فعالیت کشاورزی را بهبود بخشد. قیمت محصولات قدرتمند این شرکت بسیار منصفانه بوده و همچنین دارای طراحی منحصر به فرد و ظاهری شیک است. آنها ارائه دهنده طیف گسترده ای از محصولات همه کاره اند که به شرح زیر است.

تراکتورهای محبوب فندت 

ام تی1100

واریو۱۰۰۰

واریو ام تی۹۰۰

فندت واریو ۹۰۰ (مای 2021)

واریو ۹۰۰

وب سایت رسمی فندت www.fendt.com/int/index

 

تراکتور سازی دویت فهر

 ۹- دویتز فهر

دویتز فهر محبوب ترین شرکت تراکتورسازی است که در سراسر جهان با توجه به تقاضا و تمایل مشتریان، تراکتور تولید می کند. آنها همیشه مشتریان را با تولید تراکتورهای پیشرفته و با کیفیت خود حمایت کرده اند . پس از تاسیس در سال 1968، این شرکت همواره در تلاش بوده است تا فعالیت های کشاورزی کشاورزان را بهبود بخشد.

این شرکت خط محصولی منحصر به فرد با خصوصیات مختص به خود دارد که ظاهر زیبای محصولات این برند به راحتی می تواند توجه کشاورزان را به خود جلب کند. دویتز فهر با ارائه تراکتورهای پیشرفته و خلاقانه به کشاورزان کمک می کند که بهره وری خود را در مزرعه افزایش دهند. سری محصولات شرکت دویتز فهر به این شرح است.

خط تولید محصولات دویتز فهر

اگرولوکسی ۷۵-۸۰ پروفیتلین

اگرولوکسی ۴۵ - 50- 55 - 60 - 70

اگروماوکس ۴۵- 50– 55-60   

سری E3

آگرومکس سری 4045E – 4050- E4055- E4060 E

لودر با بیل مکانیکی جلویی

وب سایت رسمی دویتز فهر www.deutz-fahr.com

 

 

تراکتورسازی کلااس

10. کلاآس

شرکت تراکتورسازی خارجی کلاآس در حوزه تولید ماشین آلات کشاورزی مشهور است. این کسب و کار خانوادگی در سال ۱۹۱۳ تأسیس شده است. محصولات شرکت کلاآس کاربردی و کارآمد هستند. آنها شبکه گسترده ای از توزیع کنندگان در سراسر جهان دارند. این شرکت تراکتورهایی با فناوری جدید تولید می کنند که سودآوری مزرعه را افزایش می دهد.

برند کلاآس همیشه بهترین خدمات را به کشاورزان ارائه می دهد. آنان محصولات با کیفیت خود را با قیمت فوق العاده مقرون به صرفه ارائه می دهد و کشاورزان به شرکت و تولیدات آن اعتماد دارند. در زیر برخی از انواع تراکتور های شرکت کلاآس نشان داده شده است.

زیروئن 4000-5000

آکسین 920-960

آکسین 810-880

 وب سایت رسمی شرکت: www.claas-group.com

برچسب ها: تراکتور