انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پنج برند برتر تراکتورسازی در استرالیا و جهان

نویسنده: مصطفی لطیفی پور 1399/12/16 2739
پنج برند برتر تراکتورسازی در استرالیا و جهان

معرفی پنج برند برتر تراکتورسازی توسط وبسایت iseekplant

پنج تا از بهترین برند های تراکتور در استرالیا عبارتند از:

 • جان دیر

• کیس آی اچ

• مسی فرگوسن

• نیو هلند

• فندت

 

پنج تا از برند های مطرح تراکتورسازی در استرالیا

 آیا شما به یک تراکتور نیاز دارید اما مطمئن نیستید کدام برند بهترین است؟ بیشتر برند های تراکتورسازی از 30 تا 100 سال پیش نیز وجود داشته اند، زیرا تراکتور یکی از اولین ماشین های کشاورزی بود که اختراع شد. از زمانی که برای اولین بار تراکتورها اختراع شدند، طراحی، قدرت و توانایی های آنان دچار تغییرات زیادی شده اند.

 

تراکتورهای مورد استفاده امروزی علاوه بر کشیدن تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی، توانایی انجام طیف وسیعی از کارها را نیز دارند. برخی از تراکتورها در قسمت جلویی دارای یک محفظه سطل مانند هستند و از این طریق توانایی زیادی برای انجام کارهای مختلف را دارند. این محفظه تراکتور را قادر می سازد تا کارهایی را که معمولا توسط لودر، بیل مکانیکی یا لیفتراک انجام می شود را نیز انجام دهد

در این بخش، پنج برند برتر تراکتورسازی در استرالیا ذکر شده است. برند های دیگری نیز هستند که توانایی انجام فعالیت های کشاورزی را دارند، اما این پنج نوع برترند.

تراکتور John Deere

 

 

1. تراکتورهای جان دیر

 

 شرکت جان دیر ده ها سال است که در زمینه ساخت تراکتور فعالیت می کند.  این شرکت برای اولین بار ماشین آلات کشاورزی را در دهه 1830 به فروش رسانده است. به همین دلیل در مورد تراکتور ها،‌ این شرکت حرفی برای گفتن دارد. جان دیر از تجربه های چندین ساله خود جهت ساخت انواع تراکتورهای پیشرفته و کاربردی برای انجام انواع فعالیت های کشاورزی استفاده کرده است.این کمپانی تنوع زیادی از تراکتورها مانند تراکتور های ویژه، تراکتورهای زراعی و تراکتورهای چهار چرخ که برای هر نوع فعالیتی به کار می روند را تابحال طراحی کرده است.

 

تراکتور Case IH

 

 

 2. تراکتور های کیس آی اچ

 

 شرکت تراکتورسازی کیس آی اچ نسبتاً در دنیای برند های تجاری نو ظهور است اما در چهل سالی که در این زمینه تجارت می کند توانسته است جایگاه خود را به دست آورد. کیس آی اچ همیشه به دنبال ایجاد فناوری های جدید در ساخت تراکتور است و بیش از پنج سری مختلف، محصول تولید می کند. می توان از مجموعه تراکتور های این شرکت در تمام زمینه های کشاورزی استفاده کرد.

 

تراکتور Massey Ferguson

 

 

3. تراکتورهای مسی فرگوسن

 

 مسی فرگوسن به طراحی و ساخت تراکتور هایی با موتور های با کیفیت و با دوام می بالد.  هم چنین این شرکت تراکتورها را به گونه ای طراحی می کند که از نظر فنی پیشرفته باشند تا از کارآیی آن ها اطمینان حاصل شود. این مسئله که تراکتورهای مسی فرگوسن برای محیط جغرافیایی استرالیا مناسب اند، اثبات شده است. هم چنین به جهت سازگاری با تنوع محیطی، برای هر نوع مزرعه ای مناسب اند. محصولات این شرکت با داشتن موتور با کیفیت و فناوری پیشرفته باعث صرفه جویی در هزینه اجاره تراکتور می شوند.  

 

 

  تراکتورNew Holland

 

 

4. تراکتورهای نیو هلند

 

 نیو هلند یکی دیگر از برند های تراکتورسازی است که از سال 1800 در این عرصه فعالیت می کند و برای تولیدات تراکتور استاندارد تنظیم می کند. طراحان این شرکت همیشه در تلاش اند تا با ساختن تراکتورهای استاندارد، شهرت خود را به دست آورند. تراکتورهای نیو هلند در سرتاسر جهان در ساخت و ساز ، زراعت و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند و همیشه نتیجه با کیفیتی ارائه می دهند.

 

 

  تراکتور Fendt

 

 

5. تراکتورهای فندت

برند تراکتورسازی آلمانی فندت، تراکتورهایی می سازد که از نظر اقتصادی به صرفه باشند و از لحاظ کارکرد، کارایی خوبی داشته باشند. آنها می دانند که هدف برای یک تجارت کشاورزی یا ساخت ساز مهم است. آن ها این اطمینان را می دهند که تراکتورهایشان قادرند بدون هیچ گونه مشکلی نیاز مشتریان را رفع کنند. محصولات برند فندت قابل اعتماد هستند و به لطف وجود تعداد زیادی از وسایل های جانبی دستگاه مانند بیل های متنوع، باعث تحولی در صنعت می شوند.

 



محصولات ایرانی شرکت تراکتورسازی ایران
 

هم‌اکنون تولیدات عمده شرکت عبارت است از MF۲۸۵ با توان ۷۵ اسب بخار، MF۳ ۹۹ با توان ۱۱۰ اسب بخار و تراکتور MF۲۴۰ با توان ۴۷ اسب بخار ITM۲۹۹ با توان ۸۲ اسب بخار و تراکتور باغی و کامیونت می‌باشد. همچنین شرکت تراکتورسازی ایران دو مدل تراکتور جدید ITM۴۳۹۹ و ITM۴۳۹۰ و تراکتورهای ITM ۱۰۰۰ و ITM ۱۰۵۰ با مصرف ۳۰ درصد سوخت کمتر را طراحی و تولید نموده‌است. کارخانه تولید پرقدرت‌ترین کشندهٔ دنیا در تراکتورسازی ایران در تبریز راه‌اندازی از تیرماه سال نود ویک شد. این مجموعه با مشارکت صنعتگران چینی در قالب انتقال تکنولوژی و همکاری گروه بهمن در مجموعهٔ تراکتورسازی ایران به بهره‌برداری رسید.

در فاز نخست این خط تولید سه نوع محصول از این کشنده با مشخصات کامیون کشندهٔ J6-CA4250 6x4، کامیون کشندهٔ J6-CA4180 4x2 و شاسی کامیون J6-CA3250 6x4 تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می‌شود و برای فاز نخست ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته که پیش‌بینی کل سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای اتمام این پروژه ۱٬۵۰۰ میلیارد ریال می‌باشد. گفتنی است: از تیرماه ۱۳۹۱ خط تولید پرقدرت‌ترین کشندهٔ دنیا در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران تحت عنوان سیبا موتور افتتاح و به بهره‌برداری رسید منبع: ویکی پدیا تراکتورسازی ایران

برای دیدن آگهی های شرکت تراکتور سازی تبریز می توانید  به صفحه آن در وبسایت نیازپرداز مراجعه نمایید.

برچسب ها: تراکتور