انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

10 ژنراتور قابل‌حمل برتر سال 2017

نویسنده: هنگامه خدابنده 1396/09/25 1891
10 ژنراتور قابل‌حمل برتر سال 2017

ژنراتور (الکتریکی) وسیله ای است که انرژی مکانیکی یا شیمیایی را بدل به انرژی الکتریکی می سازد. ژنراتور می تواند الکتریسیته را هم برای کاربردهای بلند مدت و هم کوتاه مدت تولید کند. هرچند پیدا کردن ژنراتور کار مشکلی نیست، اما قطعا اینگونه نیست که هر نوع ژنراتوری بدرد کار شما بخورد. برخی ژنراتور ها خیلی پر سر و صدا هستند، برخی خیلی سنگین بوده و حرکت دادنشان به این طرف و آن طرف مشکل می باشد، درحالیکه برخی دیگر بخصوص در سرما به سختی روشن می شوند.

در مطلبی که در ادامه خدمت خوانندگان ارائه می شود، به شکل مختصر 10 تا از بهترین ژنراتورهای سال 2017 را بررسی می کنیم.

معیارهایی که برای بررسی در نظر گرفته شد

قابلیت حمل: ژنراتور انتخابی برتر باید از نظر قابلیت حمل و نقل آسان و راحت می بود. بایستی طراحی اش دوستدار حمل، سبک وزن و فشرده باشد.ملاحظات کلیدی عبارت بودند از اندازه دسته ها، طراحی و چرخ ها؛

قدرت:ژنراتوری که در دسته برترین ها جا داشت بایستی اساسی ترین آیتم هایی را که برای انتقال قدرت به وسیله ای دیگر انتظار می رود برآورده کند. به عنوان مثال، ژنراتور مزبور باید از قدرت لازم برای تولید الکتریسیته جهت کار انداختن توستر، دستگاه تلوزیون کوچک، یخچال کوچک و کامپیوتر برخوردار باشد.

سر و صدا: اکسسوار برتر به کاربر امکان می دهد تا فعالیت های خود را بدون اینکه سر و صدای زیادی مزاحمش شود انجام بدهد.

بهینگی از نظر مصرف سوخت: ژنراتور خوب ژنراتوری است که حداکثر قدرت را انتقال بدهد و از سوی دیگر حداقل سوخت را مصرف نماید. به جز گازوییل، برخی از انواع دیگر ژنراتورها از سوخت های جایگزینی مانند گاز طبیعی و پروپان استفاده می کنند.

خروجی: هرچه تعداد خروجی های ژنراتور بیشتر باشد بدان معنی است که به همان اندازه کارهای بیشتری را می توانید با استفاده از قدرت تولیدی آن همزمان انجام بدهید. افزون بر این می توانید بار را تقسیم کنید و وات مصرفی را به حداکثر برسانید.

از دیگر ویژگی های حیاتی که برای مقایسه و انتخاب ژنراتور های برتر به کار بستیم عبارت بودند از استارت اتوماتیک،استارت الکتریکی، مقدار سوخت مصرفی، قطع روغن کم، تکنولوژی اینورتر، کنسول قابل جداسازی و قیمت.

بهترین ژنراتور های قابل حمل (پرتابل) سال 2017

10. ژنراتور پورتابل گازی 30663 برند بریگز اند استراتون

10 ژنراتور قابل‌حمل برتر سال 2017

ژنراتور پورتابل بریگز و استراتون به عنوان یکی از سبک وزن ترین و قابل اعتمادترین ژنراتورها به شمار می رود. این ژنراتور حداکثر تا 8750 وات که حد نهایت قدرتش می باشد الکتریسیته تولید کرده و قدرت معمولش 7000 وات می باشد که برای استفاده جهت بیشتر لوازم خانگی و وسایلی از جمله تلوزیون، دی وی دی پلیر، همزن کوچک، لامپهای برق و شارژ ابزار الکترونیکی مناسب می باشد.

موتور ژنراتور یاد شده از نوع گازوییلی OHV 420cc می باشد که به وسیله هوا سرد می شود و به راحتی استارت می خورد، این درحالی است که

تانک 7.5 گالنی آن به هنگامی که پر باشد به ژنراتور امکان 9 ساعت کار را می دهد. این ژنراتور ارزش خرید را دارد، زیرا از نظر مصرف انرژی بسیار بهینه بوده، راحت روشن می شود و تانکر ذخیره سوختی با حجم بالا دارد و نیازمند حداقل اقدامات از نظر نگهداری و تعمیرات می باشد. تنها نقص آن اینست که فاقد کابل اکستنشن می باشد.

9. ایستگاه قدرت پورتابل یتی 150 از برند گُل زیرو

10 ژنراتور قابل‌حمل برتر سال 2017

ایستگاه قدرت یتی 150 از برند گل که به طور اختصاصی برای شارژ کردن ابزارهای کوچکی همانند تلفن ها و تبلت ها طراحی شده است به هنگام قطعی برق واقعا بدرد می خورد. این دستگاه تا 150 وات در ساعت برق تولید کرده و باتری اسیدی سربی 168Wh دارد که می تواند تا 5 وسیله را با یک بار روشن شدن تامین کند، البته به شرطی که میزان وات مصرفی از 14Ah تجاوز نکند.

ژنراتور یاد شده قدرت موج 80W مستمر و 160W را در اختیار قرار می دهد ؛ قدرت موجی که می تواند از تجهیزات حساسی همانند تلفن، نوت بوک، و دوربین ها حفاظت کند. سایر نقاط مثبت ژنراتور یاد شده عبارت است از دوستدار سفر بودن ، فشرده بودن، سبک وزن بودن و استفاده آسان از آن. اصلی ترین عیب این ژنراتور آنست که صرفا برای گجت ها و لوازم خانگی کوچک مناسب می باشد.

8. ژنراتور پورتابل XP4400E، DuroMax

10 ژنراتور قابل‌حمل برتر سال 2017

ژنراتور DuroMax XP4400E از جمله بهترین ژنراتورهای پرتابل در بازار می باشد. شهرت این ژنراتور انتقال قدرت خوبش بوده و 3500وات قدرت مستمر را در اختیار قرار می دهد، درحالیکه اوج قدرتش نیز اندازه 4400 وات می باشد. واحد یاد شده که قدرتش 7 اسب بخار است به آسانی روشن می شود که به لطف استارت الکتریکی تعبیه شده در آن ممکن شده است، هرچند که افزون بر این، مجهز به استارت استاندارد پس جهشی هم می باشد.

مخزن گازی 4 گالنی تا 8 ساعت امکان فعالیت را عرضه می کند و دربردارنده امکان قطع اتوماتیک روغن پایین هم می باشد. مزیت های ژنراتور یاد شده که توسط EPA هم تایید شده است استارت خوری راحت، کیفیت خوب، کم سر و صدا بودن و پرتابل بودنش است. عیب این وسیله پکیج بندی نه چندان مناسبش می باشد.

7. ژنراتور استارت برقی گازوییلی A-ipower

10 ژنراتور قابل‌حمل برتر سال 2017

این ژنراتور 12000واتی از شرکت A-ipower هنگامی که برق می رود یا در منطقه ای دور افتاده به سر می برید زندگی را برایتان آسان خواهد کرد. حداکثر قدرت تولیدی وسیله مزبور 12000وات می باشد، درحالیکه قدرت مستمر تولیدی اش 9000 وات است. یونیت مزبور دربردارنده ساخت لوله ای مستحکمی برای پشتیبانی و جابجایی می باشد و مخزن گازوییل 7 گالنی آن می تواند تا 9 ساعت را جوابگو باشد.

ژنراتور دربردارنده خروجی های محافظت شده GFCI برای ایمنی بهتر بوده و به همراه اداپتور دی سی درونی برای شارژ کردن باتری عرضه می شود. همینطور یکی از بهترین ژنراتورهای پرتابل سال 2017 می باشد که این امر را مدیون طراحی خوب، آسانی حمل و نقل، قیمت عالی، و انرژی پاکش می باشد.

6. ژنراتور اینورتر پاور اسمارت P3000، Briggs & Stratton

10 ژنراتور قابل‌حمل برتر سال 2017

بریگز و استراتون یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه تولید ژنراتور می باشد. این نسخه خاص یکی از بهترین ژنراتورهای پرتابل پیشنهادی می باشد. ژنراتور یاد شده حداکثر قدرت 30000وات را تولید کرده و می توان بیشتر ساعات روز آنرا برای استفاده از اکسسوارها و ابزار و وسایل مختلف مورد بهره برداری قرار داد. واحد یاد شده با چهار خروجی 120V AC و یک خروجی 12V DC عرضه می شود.

در قیاس با بیشتر ژنراتورهایی که با قدرت گازوییل کار می کنند، این وسیله نسبتا سر و صدای کمتری داشته و پرتابل تر می باشد. مخزن یاد شده می تواند یک گالن و نیم سوخت را در خود جای داده و حدود 10 ساعت نیرو را تولید نماید. مزیت هایش نیز عبارت است از عملیات بی سر و صدا، استارت آسان و کیفیت خوب.

5. ژنراتورهای پرتابل150Wh/40,، با باتری 800mAh از ACOPOWER

10 ژنراتور قابل‌حمل برتر سال 2017

ژنراتور نیروی یاد شده که محصول ACOPOWER می باشد برای استفاده جهت تامین نیروی مورد نیاز لپ تاپ، تلوزیون، تلفن های هوشمند، لامپها ، تبلت ها، یخچال های کوچک و افزون بر این ها مفید می باشد. این ژنراتور تا 150Wh/ 40را با باتری 800mAh تولید کرده دارای دو خروجی AC ، سه پورت DC ، دو پورت USB ، و یک سوکت سبک تر سیگاری می باشد. واحد مزبور از طریق پنل های خورشیدی شارژ شده و بعد از8 ساعت در صورتی که نور افتاب کامل وجود داشته باشد شارژ خواهد شد.

در واقع ژنراتور یاد شده یکی از سبک ترین ها در بازار بوده و پنل ال ای دی فوق روشن برای نمایش اطلاعات کلیدی دارد. مصرف کنندگان از بابت طراحی خوب، قابلیت حمل و نقل مناسب، سبک وزنی، کم سر و صدا بودن و ایمنی اش از آن راضی می باشند. تنها دغدغه خروجی DC می باشد که فاقد سوییچ آف می باشد.

4. ژنراتور فوق ساکت پرتابل با اینورتر EU2000I از هوندا

10 ژنراتور قابل‌حمل برتر سال 2017

ژنراتور فوق ساکت از هوندا برای بسیاری از کارکردها از جمله تامین نیروی خانه، دفتر اداری، به هنگام وقوع حوادث اضطراری و امثالهم مناسب می باشد. این وسیله توان تولید تا حداکثر 2000وات ،120 ولت را دارد و می توان با خیالت راحت از آن برای تامین نیروی قهوه جوش گرفته تا تلوزیون، دی وی دی پلیر، یخچال، ماهواره و غیره استفاده کرد.

یونیت مزبور بسیار کم سر و صدا بوده و مقدار سر و صدای تولیدی اش 59 دسیبل (الف) بوده و مجهز به تکنولوژی اینورتر می باشد که استفاده از آن را برای ابزارهای حساسی همانند لپ تاپ، تلفن، دوربین، و تبلت بی خطر ساخته است. با توجه به اینکه ژنراتور یاد شده تنها 6 پاوند وزن دارد، حمل آن آسان بوده و راحت می باشد. نقاط قوت اصلی آن عبارتند از پرتابل بودن، فوق ساکت بودن، تولید انرژی پاک و عملیات راحت.

3. ژنراتور اینورتر پرتابل گازی از یاماها

10 ژنراتور قابل‌حمل برتر سال 2017

این ژنراتور تولید یاماها در میان یکی از بهترین انواع ژنراتورها با حداکثر قدرت 20000وات می باشد. وسیله مزبور خروجیAC از نوع 120V و 13.3/16.7 amps داشته و می توان با استفاده از آن به شکل ایمن از وسایلی همانند تلوزیون، دی وی دی پلیر ، لامپ برق، یخچال های کوچک و بسیاری از دیگر انواع وسایل خانه استفاده نمود.

به لطف تکنولوژی اینورتر، ژنراتور مزبور را می توان بر روی ابزارهای حساسی همانند لپ تاپ،نوت بوک ، تبلت، دوربین و تلفن استفاده کرد. یونیت فوق سبک یاد شده رده بندی دسیبل 51.5 dBA با بار 1/4 داشته و سر و صدایش طوری نیست که برای شما یا دیگران در اطرافتان مزاحمتی ایجاد کند. مزیت آن از نظر مصرف کنندگان بهینگی مصرف سوخت، سطح پایین سر و صدا، طراحی فشرده و قابلیت پرتابل آن می باشد.

2. ژنراتور WEN، ژنراتور اینورتر پرتابل بسیار کم صدا

10 ژنراتور قابل‌حمل برتر سال 2017

ژنراتور WEN 56200i، که قادر به تولید حداکثر 2000 وات قدرت و 1600 وات قدرت مستمر می باشد برای استفاده در خانه یا محیط کاری کوچک مناسب است. مجموعه CARB-Compliant به همراه موتور OHV ، چهار ضربه ای با گنجایش 79.7CC عرضه می شود که توسط جریان هوا خنک شده و با گازوییل کارمی کند.

این ژنراتور نیروی پاکی را تولید می کند که به لطف تکنولوژی اینورتر مورد استفاده در آن است و می تواند ابزارهای حساسی همانند تلویزیون، لپ تاپ ها، نوت بوک ها و تلفن ها را به کار بیاندازد. ژنراتور اینورتر پورتابل EPA III از 20 VAC, 12V DC, پشتیبانی کرده و دو پریز از نوع 3-شعبه 120V دارد. از نکات مثبت ژنراتور مزبور بهینگی آن از نظر مصرف سوخت، سبک زونی ، عملیات بی سر و صدا و انرژی پاک است.

1. ژنراتور پرتابل گازوییلیGoplus

10 ژنراتور قابل‌حمل برتر سال 2017

ژنراتور 2400 واتی Goplus برای بسیاری از موارد کاربردی همانند خانه، اضطراری، کمپین و موارد ضروری مناسب است. این ژنراتور موتور گازوییلی نسبتا کم سر و صدای 113 سی سی، 4 ضربه ای می باشد. واحد یاد شده که به وسیله هوا خنک سازی می شود توسط EPA تایید شده و سطوح کم سر و صدایی حدود 93 دسیبل را تولید می کند. این ژنراتور به خاطر قدرت تولیدی خوب و مصرف سوخت پایین خود به خوبی شناخته شده است.

به منظور محافظت در برابر اضافه بار مدار، ژنراتور یاد شده دارای مدارشکن است. در صورت پر بودن مخزن، ژنراتور می تواند تا 4 ساعت تحت بار کار کند. مزیت کلیدی آن شامل تولید قدرت خوب، استارت خوردن ساده ، عملیات بی سر و صدا و کارکرد روان و راحت است.

قطعی برق یا خاموشی سراسری دیگر باعث معطل ماندن شما نخواهد شد. آنچه شما شایستگی اش را دارید بهترین ژنراتور پرتابل است که می توان به ازای پرداخت پول خریداری کرد. بعد از قیاس کردن محصولات مختلف، توانستیم فهرستی از 10 ژنراتور برتر را تهیه کنیم. تمرکز ما بر روی مواردی همانند قابلیت اعتماد، قابلیت حمل و جابجایی، بهینگی از نظر مصرف سوخت، قدرت تولیدی، سطح سر و صدا، ویژگی های ایمنی، استارت خوردن آسان، خروجی قدرت و قیمت مناسب خرید بوده است.

برچسب ها: نیازپرداز