انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خاک دیاتومه

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 16 مرداد 1398
خاک دیاتومه چیست ؟
از این خاک برای از بین بردن ساس و انواع حشرات استفاده میکنند.پودری سفید رنگ است که ازبقایای فسیل جلبک های آبی یا دیاتومه ها که نوعی جلبک ریز کف اقیانوسها هستند که از میلیونها سال پیش ته نشین شده اند به دست میایند.
خاک دیاتومه زمانی تشکیل میشوند که فسیل دیاتومه ها خشک شده باشند که با چشم غیر مسلح به صورت پودربسیار ریز و نرم قابل رویت میباشند.
خاک دیاتومه دارای لبه های تیز میکروسکوپی است که هنگامی که آنرا روی ساس و حشرات میپاشند یا اسپری میکنند که این کار پوشش حفاظتی حشرات را از بین میبرد و آنها رو خشک میکند و در نتیجه باعث نابودی این حشرات میشود.
استفاده از بعضی حشره کش ها باعث مقاوم شدن این حشرات میشوند که استفاده از این مواد شیمیایی یک معضل بزرگ و مهم میباشد ولی خاک دیاتومه باعث عدم مقاومت این آفات میشود و هنگامی که به بدن حشره بچسبد باعث از بین رفتن آنها میشود و حشرات به هیچ عنوان در مقابلش مقاوم نمیشوند.
همچنین مواد شیمیایی برای سلامتی انسانها مضرو خطرناک هستند وباعث مسمومیت انسانها میشوند در صورتی که خاک دیاتومه اینگونه نیست.
طریقه مصرف خاک دیاتومه:
ابتدا مناطق ساس یا حشره زده را شناسایی کنید سپس خاک رو به صورت اسپری یا دستگاه گرد پاش روی محل تحت درمان بریزید.
اسپری کردن خاک دیاتومه به این صورت که یک لیوان خاک دیاتومه را درنیم گالن آب ترکیب میکنند.این ترکیب را در مخزن هم بزنید تا پودر خاک دیاتومه در ترکیب با آب باقی بماند،سپس ترکیب به دست آمده را روی محل تحت درمان و روی درختان و درختچه ها اسپری کنید.
نکته:
برای مصارف خانگی از ماسک مناسب غباراستفاده کنید و تا زمانی که در این ناحیه حضور دارید ماسک را در نیاورید و حتی کودکان و حیوانات خانگی را تا زمانی که گرد و غبار کامل بر روی زمین ننشسته اند از آن محل دور نگه دارید.
طریقه استفاده از خاک دیاتومه:
به این صورت میباشد که مقدار کمی ازخاک دیاتومه را روی فرشها و گوشه های خانه بپاشید این کارو چندین بار در روز انجام دهیدو حتما از ماسک استفاده کنید و پس از پاشیدن خاک روی فرشها اجازه دهید یک ساعت همانطور بماند و بعد با جارو برقی خاک ها رو جارو کنید.
آگهی دهنده
پیشگامان شیمی- حسنپور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1003993
بازدید : 402
دسته بندی : توليد مواد غذايي
آگهی دهنده
پیشگامان شیمی- حسنپور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com