انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کرکره برقی در اصفهان، کلیه متعلقات درب کرکره اتوماتیک در اصفهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : جمعه 12 آبان 1402
فروش و توزیع دربهای کرکره اتوماتیک به سراسر کشور شامل:
انواع تیغه های کرکره آلومینیوم، تیغه کرکره گالوانیزه، تیغه کرکره شفاف پلی کربنات، تیغه کرکره فولادی و ... .
موتورهای کرکره ساید، سانترال، تیوبلار برندهای متنوع Hutte, Casa, Tiny, SDC, Tiuny, Smart, Barzante, Universal
انواع موتورها و مکانیزها جهت دربهای کرکره اتوماتیک – کرکره برقی کدامند؟

در حال حاضر سه نوع عمده موتور با مکانیزم های عملکرد مختلف جهت اجرای کرکره های برقی یا کرکره اتوماتیک قابل استفاده هستند که در زیر معرفی می شوند و مزایا و معایب آنها هم بیان می شود.

1- کرکره اتوماتیک – کرکره برقی با مکانیزم موتور سنترال یا سانترال

موتورهای سانترال یا سنترال برای ساخت کرکره های اتوماتیکی بکار می روند که بایستی حتما بر روی شافت آنها از فنر هم استفاده شود. بعنوان مثال تمامی کرکره های قدیمی از مکانیزم شافت و فنر در بالای درب استفاده کرده اند که اگر مشتری بدون تغییر درب قبلی قصد اتوماتیک کردن درب کرکره خود را دارد می تواند از موتورهای سنترال استفاده کند. این نوع موتورها بدون مرکز کنترل هستند و می بایستی مرکز کنترل هم بر روی آنها اضافه شود.
2- کرکره اتوماتیک – کرکره برقی با مکانیزم موتور توبلار یا تیوبلار Tubular Rollup motorموتورهای توبلار موتورهایی هستند بصورت لوله ای که کل موتور در داخل شافت کرکره اتوماتیک نصب می شود و از بیرون هیچ قسمتی از موتور در دید نیست. این نوع موتورها توسط سر چرخنده خود، تمام قدرت و گشتاور لازم جهت چرخش شافت و باز و بست کرکره اتوماتیک را فرآهم می کند.
3- کرکره اتوماتیک – کرکره برقی با مکانیزم موتور ساید Side Rollup motor

موتورهای ساید که در چند سال اخیر در بازار بطور گسترده ای وارد شده اند و تقریباً نیمی از بازار موتورهای کرکره را به خود اختصاص داده اند. این موتورها که در ابتدا فقط برای دربهای کرکره اتوماتیک با ابعاد بسیار بزرگ و یا صنعتی مورد استفاده قرار می گرفتند، به مرور و با توجه به کاهش قیمت آنها قابلیت رقابت با موتورهای توبلار را پیدا کردند و در بازار بعنوان رقیب موتورهای کرکره توبلار وارد شدند. قدرت این موتورها عمدتاً بر اساس کیلوگرم سنجیده می شود و اکنون در بازار ایران موتورهای ساید کرکره برقی از وزن 200 کیلوگرم شروع و تا وزنهای حدود 1800 کیلوگرم نیز موجود می باشد. البته بطور خاص موتورهای با قدرت بالاتر هم موجود می باشد که به دلیل کاربرد بسیار کم عموماً طبق سفارش وارد می شوند. موتورهای ساید جزو قویترین موتورهای کرکره های اتوماتیک هستند و دربهای اتوماتیک کرکره برقی تا ابعاد بسیار بزرگی را پشتیبانی می کنند.
آگهی دهنده
گروه مهندسی کاشانه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1007293
بازدید : 535
دسته بندی : سيستم حفاظتي
آگهی دهنده
گروه مهندسی کاشانه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com