انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پیشتاز صنعت فایبر گلاس ونوس

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 12 بهمن 1398
شرکت پیشتاز صنعت فایبر گلاس ونوس

اروزیل زاکسیل 200- 200 aerosil xysil
اروزیل اونیک200 - 200 aerosil evonik degusa
اروزیل فوسیل 200 - 200 aerosil fosil
اروزیل اچ جی سیل 200 - 200 aerosil hjsil
اروزیل ال سی 200- 200 lc
اروزیل جی بی اس 200- 200 jbs

فروش اروزیل fumed silica
اروزیل دارای درصد بالایی از سیلیس با رنگ سفید می باشد . این ماده پرحجم و سبک است که در داخل مواد ریخته و به آن خاصیت ویسکوز شدن می دهد. از اروزیل جهت بالا بردن غلظت مواد و افزایش خاصیت چسبندگی و همچنین برای جلوگیری از ته نشینی استفاده می گردد و به لحاظ نرمی و خاصیت حجم دهندگی و صیقل دهندگی بعنوان پرکننده و جلوگیری از شره نیز کاربرد دارد .
این محصول در صنایع گوناگونی مصرف می شود. نظیر صنعت فایبر گلاس که از اروزیل بیشتر در ساخت ژلکوت استفاده می شود و خاصیت پوششی دارد. صنایع آرایشی و بهداشتی به خاطر خاصیت حجم دهندگی و جلوگیری ازته نشینی، صنایع دارویی، صنایع غذایی، صنایع کامپوزیت، صنایع رنگ خودرو، گیاه پزشکی، چسب و مهر و موم، مرکب و.....
این محصول علاوه بر خواص قبلی که ذکر شد بعنوان مات کننده و بهبود دهنده جریان پذیری سیالات غیر نیوتنی و در برخی موارد بهبود دهنده خواص فیزیکی و مکانیکی فرمولاسیون کاربرد دارد .
اروزیل یا فوم سیلیکا بوسیله یک فرایند هیدرولیز شعله مستمر سیلیکون تتراکلرید sicl4 تولید می شود اروزیل طی این فرایند به فاز گازتبدیل می شود و سپس بصورت خود بخودی و کم در شعله اکسید هیدروژن با آب تشکیل شده بصورت متوسط واکنش داده میشود تا دی اکسید سیلیکون مورد نظر تولید می شود.
دی اکسید سیلیکون کلوئیدی بعنوان یک گاز مایع برای بهینه سازی جریان پودر از اولین روزهای فشرده سازی مستقیم استفاده شده است. اروزیل ذرات فوم کوچک سیلیکا (کت) بزرگتر از ماده افزودنی و ذاتی ایجاد می کند و موجب کاهش نیروهای جاذبه ای بین آنها می شود اروزیل200 ثبت نام شده kecl کره است. یک فوم سیلیکا هیدروفیل با مساحت خاص 200m 2/g است.
اروزیل از اوایل قرن بیستم کاربردهای فراوانی در صنعت پیدا کرده است. با توجه به فرایند تولید پریوژنیک این ماده با احتراق تتراکلریدسلیکون در شعله اکسیژن هیدروژن" سیلیس فومن دارای خواص جذاب است.این ماده از دی اکسید سیلیسیم آمورف براحتی پراکنده شده است و سطح آن توسط گروههای سیلانول بسیار واکنش پذیر است که برای واکنشهای شیمیایی در دسترس هستند. این خواص اروزیل را قادر می سازد بعنوان یک افزودنی جریان آزاد در مواد جامد مانند پودر بعنوان یک ضخیم کننده در مایعات مختلف و بعنوان یک پرکننده و تقویت کننده قوی در elastomers عمل کند.

تمامی کالاهای تحویلی دارای ضمانت کیفیت و گارانتی عودت کالای غیر منطبق با نیاز مشتری می باشد.

نام : شرکت پیشتاز صنعت فایبر گلاس ونوس

کارشناس فروش : احمدی
ارتباطات : همراه 09919579068
ایمیل : psfv.co@gmail.com
موقعیت: تهران
آگهی دهنده
احمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1008246
بازدید : 486
دسته بندی : خدمات صنعتي
آگهی دهنده
احمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com