انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

موس A4TECH N-708X

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 21 دي 1398
مشخصات و بررسی

موس A4TECH N-708X
اگر بخواهیم یکی از موس های خوب و خوش فرم موجود در بازار برای کاربری گیمینگ، مهندسی، خانگی و اداری را نام ببریم می توانیم به موس A4Tech N-708X اشاره کنیم که با امکانات مناسب خود می تواند مورد توجه استفاده کنندگان متفاوت قرار بگیرد.





موس N-708X مجهز به تکنولوژی V-Track می باشد. تکنولوژی V-Track بکار رفته در این موس امکان استفاده روی تمامی سطوح با بیشترین دقت را می دهد که از نکات قابل توجه این موس به حساب می آید. تکنولوژیV-Track ارتقا یافته تکنولوژی لیزر می باشد که با کمترین میزان مصرف انرژی ، بیشترین دقت را به همراه دارد.



از دیگر امکانات این مدل موس شرکت ای فور تک می توان به دکمه تغییر دقت حرکت موس از ۶۰۰dpi تا ۱۶۰۰dpi ، دکمه های اضافی Back / Forward ، طول عمر ۵ میلیون کلیک برای هر دکمه ، قابلیت کار روی تمامی سطوح و دکمه اسکرول ضد گرد و غبار اشاره کرد.







تعداد دکمه های روی این موس ۶ عدد و طول سیم آن ۱٫۵ متر می باشد . شاید تنها عاملی که می توانست این محصول را کامل تر کند تعبیه دکمه دابل کلیک بر روی این محصول بود. از دیگر نکات قابل توجه موس A4Tech N-708X میتوان به طراحی ارگونومیک و خوش دست آن اشاره کرد که کاملا هنگام کار در دست حس راحتی را القا می کند.

شرکت A4TECH از شرکت های معتبر و قدیمی در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر می باشد که به دلیل تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب از اعتبار خوبی بین خریداران این محصولات برخوردار است. محصولات این شرکت به کیفیت ساخت مناسب، ماندگاری و طول عمر بالا و تکنولوژی های برتر به کار گرفته شده شهره هستند و از لحاظ کیفیت امتحان خود را سالهاست با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

این محصول با گارانتی ۱۸ ماهه شرکت نوترونیک عرضه می گردد.
آگهی دهنده
صادق کاشی زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1009865
بازدید : 376
دسته بندی : لوازم جانبي
آگهی دهنده
صادق کاشی زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com