انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نانو پایه آب آماده به کار 16000 اپتیمال نانو

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 3 خرداد 1399
NANO TECHNOLOGY OPTIMAL (ONW 16000)

موارد مصرف نانو پایه آب آماده به کار 16000
سنگ، آجر ، گچ ، بتن ، نفوذ در سطوح افقی ، عمودی و ریز ترک ها
مزایا
پایه آب ، بدون تغییر رنگ و نفوذی ، ضد آب سازی سطوح ، مقاوم در برابر اشعه UV ، اجرای سریع و آسان ، بدون بو و عوارض شیمیایی ، برای استفاده داخلی و خارجی ، مقاوم در برابر باران های اسیدی ، دوستدار محیط زیست ، خاصیت آبگریزی با قابلیت تنفس
آماده سازی سطح
ابتدا سطح را کاملا تمیز کرده و با پمپ آب فشار قوی شستشو دهید. سطح آماده شده را پس از آن که بطور کامل بعد از مدت 7 الی 10 روز خشک شد(ملاک فقط خشک بودن سطح کار است)آماده اجرای ضد آب سازی می باشد.
نکات
1. ابتدا محتوی ظرف را تکان دهید . سپس محلول را بدون مخلوط کردن با هیچ چیز دیگری روی سطح عاری از گرد ، غبار، چربی و خشک توسط قلم مو یا اسپری روی سطح اعمال نمایید.
2. قبل از اجرای این محلول روی کل سطح، الزاما روی یک قسمت از سطح تست انجام دهید و پس از اطمینان یافتن از عدم اثر سوء ، آن را انجام دهید.
3. سطح پوشش دهی محلول : برای آجر 80 متر مربع و برای سنگ 100 متر مربع (پوشش واقعی به خلل و فرج سطح بستگی دارد.)
4. هیچ گاه استفاده از محلول را به صورت نیمه کاره رها نکنید . همیشه آن قدر به کار ادامه دهید تا سطح کاملا اشباع شود ( تا 2 یا 3 دقیقه بعد از اسپری کردن دیگر جذب ندارید و نباید روی سطح اشباع شده محلول را اجرا نمود) این کار باعث می شود تا سطح در برابر آب مقاوم سازی شود و زمانی که سطح خشک شد دیگر به محلول اجازه جذب نمی دهد .
5. به منظور سخت شدن و افزایش پایداری پوشش محلول مدت 24 ساعت بعد از اجرا ، زمان نیازاست . در این مدت بهتر است از رفت و آمد و رطوبت روی سطح اجرا شده خودداری کنید .
شرایط نگهداری
محصول را در جای خشک و خنک در دمای بین 5 تا 45 درجه سانتیگراد به دور از نور خورشید ، گرما ، منبع جرقه ، باران و آب های جاری نگهداری کنید. بعد از هر بار استفاده درب آن را محکم ببندید چرا که امکان واکنش آن با رطوبت هوا وجود دارد.
عمر مفید
در شرایط نگهداری فوق ، این محصول تا حداقل دو سال قابل استفاده است.
آگهی دهنده
اپتیمال نانو
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1015161
بازدید : 290
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
اپتیمال نانو
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com