انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سوربیتول غذایی و دارویی ( پودری و مایع )

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 15 شهريور 1399
سوربیتول یک قند الکلی است که در بدن انسان به آهستگی متابولیزه می‌شود و به دوشکل وجود دارد. سوربیتول پودر شده جانشین ساکارز می شود و به عنوان ملین استفاده می‌شود و سوربیتول مایع جایگزین شربت گلوکز می شود. . قدرت شیرین‌كنندگی این محصول 60 درصد ساكاروز است. این ماده به صورت طبيعي در بسياري از ميوه‌ها و سبزيجات وجود دارد و به طور تجارتي از احياي گلوكز تهيه مي‌شود. غنی ترین منبع سوربیتول دانه های سماق کوهی است همچنین در آلو سیاه، سیب، گلابی و هلو نیز وجود دارد. این محصول يك شيرين كننده مي باشد و به آساني در آب حل مي شود و در مقابل حرارت پخت با ثبات است و چون جاذبه الرطوبه مي باشد به عنوان يك نرم كننده بافت مورد استفاده قرار مي گيرد. جذب این ماده از مجراي گوارش بسيار ضعيف است.
سوربیتول توسط هیدروژناسیون کاتالیتیکی دکستروز بدست آمده و شیرین کننده بسیار مناسبی برای تولید محصولات غذایی با قند کم است. این ماده، شیرین کننده فساد ناپذیری در مقایسه با ساکارز است . تشکیل اسید لاکتیک از این پلی اول به طور قابل توجهی کمتر است و کاهش PH روس سطح دندانها را به طور فوق العاده ای کمتر می کند بنابراین میزان PH را به مقداری پائینتر از مقدار بحرانی که مرحله پیدایش پوسیدگی است ، پائین نمی آورد(۷/۵=PH). این ماده به طور موفقیت آمیزی در صنایع دارویی و روغنهای مو و پوست و در محدوده وسیعی از کاربردهایی غیر از کاربردهای غذایی استفاده می شود. استفاده از این محصول در صنایع شیرینی سازی مثل شکلات ، مخصوصاً شکلاتهای تخته ای که مصرف دارویی دارند ، بسیار مهم است. پودرهای سوربیتول به شکلهای مختلفی می توانند استفاده شوند خواص پودری آن به میزان تراکم پذیری و در مورد قرصها به میزان سختی، میزان بهم فشردگی و زمان حل شدن و مقاومت در مقابل نگه داری بستگی دارد. سوربیتول مثل بیشتر پلی اولها توسط ارگانیسم بدن انسان به عنوان ماده مغذی استفاده می شود بامصرف گلوسیتول ذخیره گلیکوژن و گلیکولیز که برای انسانها حیاتی هستند به طریق مناسبی برای دیابتی ها ثابت نگه داشته می شوند.
بازرگانی صنایع مواد اولیه غذایی و دارویی آریا تجارت با دارا بودن مجرب ترین مشاوران مواد اولیه غذایی و دارویی در خدمت شما می باشد .
برای اطلاع از قیمت و محصولات غذایی و دارویی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .
02177511770
09190764376
ایمیل : info.ariatejarat@gmail.com
واتساپ :09197529076
آگهی دهنده
آریا تجارت
  • قیمت : ۰
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : برای مراجعه حضوری تماس حاصل فرمائید
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1019991
بازدید : 412
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
آریا تجارت
  • قیمت : ۰
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : برای مراجعه حضوری تماس حاصل فرمائید
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com