انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش سوربیتول

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 23 بهمن 1397
سوربیتول
نوعي جايگزين قند است كه در غذاي مخصوص اشخاص مبتلا به مرض قند ( مثل ميوه‌ها و آب ميوه‌هاي كنسرو شده، مربا، شكلات و آدامس) مصرف مي‌شود. اين ماده هم چنين به عنوان يك تثبيت كننده رطوبت در شيريني‌پزي نيز كاربرد دارد. طعم شيرين سوربيتول تقريباً نصف قند است .
ین ماده هم اکنون توسط احیاء شیمیایی گلوکز (دکستروز ) تهیه می شود . سوربیتول بر خلاف ساخارین وسیکلاماتها ماده با ارزشی در ساخت شکلاتهای دیابتی و شیرینهای دیابتی می باشد مقدار شیرینی این ماده به حجم استفاده شده از آن بستگی دارد واز این حیث ؛ این ماده تقریباً مشابه گلوکز است . سوربیتول در شکل تجارتی به فرم کریستال و شربت بوده و فرم کریستالی آن برای ساخت شکلات استفاده می شود . سوربیتول یک الکل جاذب الرطوبه است و درجه شیرینی آن تقریباً نصف درجه شیرینی ساکارز می باشد این ماده به عنوان یک شیرین کننده یرای غذاهای افراد دیابتی و غذاهای کنسروشده و همچنین به عنوان یک نرم کننده و ماده ای که رطوبت را به خود جذب می کند در کنسرو شده و همچنین به عوان یک نرم کننده و ماده ای که رطوبت را به خود جذب می کند در کنسروها استفاده می شود به طوریکه این ماده به شکل شربتی با غلظت ۷۰% به مقدار ۵ تا ۱۵ درصد اضافه می شود . سوربیتول بوسیله احیاء الکتروشیمیایی تهیه شده اما توده سوربیتول بوسیله هیدروژناسیون کاتالیتیکی گلوکز ساخته می شود سوربیتول در بدن مصرف شده و ۹۸% سوربیتول موجود در غذا هضم شده و ۲۱% باقیمانده دفع می شود این ماده سمی نمی باشد و در غذاهای افراد دیابتی ماده متشکله گلیکوژن و بنابراین گلوکز است . سوربیتول در محصولات دارویی و لوازم آرایشی و بهداشتی مختلف مثل خمیر دندان استفاده می شود از جمله قندهای الکلی و پلی هیدریک الکلهای دیگر که در مواد رژیمی یا برای بعضی از منظورهای تکنیکی استفاده می شوند عبارتند از : گزیلیتول ، مانیتول ، مالتولوز ، ایزومالتولوز، مالتیتول ، ایزومالتیتول ، لاکتوز، و لاکتیتول . بعضی از آنها عموماً در صنایع غذایی و دارویی استفاده می شوند در حالیکه موارد استعمال بعضی از آنها توسعه یافته است .

موارد مصرف‌:
1 ـ سوربيتول‌ به‌ عنوان‌ ملين‌هيپراسموتيك‌ در درمان‌ كوتاه‌ مدت‌ اسهال‌مصرف‌ مي‌شود.
2 ـ سوربيتول‌ به‌ عنوان‌ شيرين‌ كننده‌ درفرآورده‌هاي‌ دارويي‌ بكار مي‌رود.
فارماكوكينتيك‌: جذب‌ سوربيتول‌ از مجراي‌گوارش‌ بسيار ضعيف‌ است‌. اين‌ ماده‌ دركبد متابوليزه‌ شده‌ و به‌فروكتوز تبديل‌مي‌شود. بخشي‌ از سوربيتول‌ نيز به‌گلوكزمتابوليزه‌ مي‌شود.
سوربیتول با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم برای فروش موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید: 88480545-88480546
آگهی دهنده
بازرگان
  • قیمت : مناسب ترین
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-ولیعصر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 852437
بازدید : 780
دسته بندی : خدمات بازرگاني
آگهی دهنده
بازرگان
  • قیمت : مناسب ترین
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-ولیعصر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com