انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مرکز اجاره سوئیت و ویلا در رامسر

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 8 آبان 1399
تو این شرایط خاص که بیماری کرونا و به تبعش مشکلات اقتصادی باعث بهم ریختگی برنامه های عادی و مسافرتهای روتین و بوجود اومدن افسردگی و استرس و یکنواختی زندگیامون شده ، ما یه پیشنهاد و برنامه خوب برای تعطیلات چند روزه یا آخر هفته تون داریم.البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی.
مجتمع توریستی اقامتی و گردشگری شفق رامسر شفق
مرکز اجاره سوئیت ، ویلای یکخوابه ، ویلای دوخوابه ، ویلای لوکس و لاکچری در رامسر
مجتمع توریستی و اقامتی و گردشگری شفق رامسر، در عین حال که در شهر رامسر ، عروس شهرهای مازندران ، واقع شده ، اما موقعیت و امکانات و زیبایی و آرامش منحصر بفرد و فوق العاده دنجی داره که محاله بتونین هیچ جای دیگه ای این شرایط رو همزمان با هم پیدا کنین.
نشستن و به آرامش رسیدن تو برج شاه نشین داخل محوطه در ابتدای صبح ، غروب و خصوصاً شبها، استفاده از فضای بسیار سرسبز و طبیعت جنگلی محوطه مجتمع، غذا دادن روزانه به مرغ و خروس و غاز و اردکهای خوشگل و مامانی که کلی انرژی مثبت بهتون بده و عکسها و فیلمهاش رو تا مدتها نگاه کنین و لذت ببرین.
شاید باورتون نشه که علاوه بر رودخونه کوچکی که در ابتدای ورودی ویلا قرار داره ، از وسط مجموعه هم یه رودخونه بزرگ رد میشه که میتونین هر موقعی که دوست داشتین برین داخل آب و ریلکس کنین و کف پاهاتون از لمس سنگهای صیقلی و رنگی کف رودخونه یه ماساژ طبیعی آرامشبخش بگیره و جسم و روحتونو تازه و بشاش کنه.
در طول روز میتونین از فضای بسیار سبز و جنگلی و درختهای میوه موجود در محوطه شامل انجیر و پرتقال و نارنگی و انار و خرمالو و ... هم استفاده کنین و شبها ... که بهترین خاطرات سفر معمولا تو شبهای سفر رقم میخوره میتونین بالای رودخونه روی مبلهای لاکچری و رقص نوردار بشینین و چای و قهوه و میوه و تنقلاتتون رو همزمان با شنیدن صدای آرامبخش رودخونه نوش جون کنین و کلی خاطرات خوب و بیاد موندنی رو در امنیت کامل ثبت کنین.
اجاره انواع ویلاهای مبله یکخوابه و دو خوابه و ویلاهای لوکس با تمام امکانات همراه با سفره خونه و آلاچیق های لاکچری مشرف به رودخونه
مجتمع توریستی اقامتی و گردشگری شفق رامسر با مدیریت شفق 09120432956
** اگر در هنگام تماس بگویید که از طریق آگهی درج شده در این سایت با ما تماس گرفته اید ، از تخفیف ویژه برخوردار خواهید شد.**
آگهی دهنده
شفق رامسر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1021258
بازدید : 347
دسته بندی : ويلا
آگهی دهنده
شفق رامسر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com