انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بیمه سامان طرح حیوانات خانگی -نمایندگی نائینی کد 221

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 29 شهريور 1400
بیمه سامان طرح حیوانات خانگی

صاحبان حیوانات خانگی همیشه هزینه های زیادی باید جهت درمان و چکاب حیواناتشان پرداخت کنند که این هزینه ها گاهی بسیار زیاد می شود و همواره دنبال این هستند که بتوانند مقداری از هزینه ها را کاهش دهند. شرکت بیمه سامان از سال 96 مجوز های لازم برای بیمه حیوانات خانگی را گرفته است تا بتواند مقداری از این هزینه های نگه دارید حیوانات را کاهش دهند. وجود این بیمه برای صاحبان حیوانات بسیار امری خوشایند است.
در این طرح بیمه سامان متعهد به مدت یک سال هزینه های درمان بیماری هایی از قبیل: عفونت، آلرژِی، اورژانس و هزینه های بستری و... را پرداخت کند.
پرداختی های این بیمه به این صورت است که پس از انجام کارهای درمانی شخص بیمه شده باید فاکتور ها را به شرکت ارائه کند تا شرکت طبق فاکتور های پرداختی هزینه ها رو پرداخت کنند.
برای اینکه حیوان خانگی خود را بتوانید بیمه کنید باید سگ یا گربه شما دارای شناسنامه باشد.
علاوه بر شناسنامه حیوان کارت، شناسایی مالک حیوان نیز باید باشد.
یک فرم باید توسط پزشک دامپزشک پر شود جهت اینکه سلامت حیوان گواهی شود.
یک بیمه یک ساله است که تا سقف 5 میلیون تومان شرکت بیمه هزینه های درمان را پرداخت می کند.

نمایندگی نائینی کد 221 با هدف توسعه فروش آنلاین بیمه نامه و نظر به تمایل هرچه بیشتر بیمه گذاران به استفاده از روشهای مدرن خرید آنلاین، بر آن شده است تا در جهت ایجاد راهی آسان و سریع برای خرید آنلاین درکوتاهترین زمان ممکن بهترین خدمات را دراختیار شما قرار داده و با تغییر در الگوهای سنتی و صرفه جویی در وقت و هزینه، به شما کمک کنیم مناسب ترین طرح های ویژه بیمه ای را از طریق سایت ما WWW.SI221.COM برای خود به صورت آنلاین خریداری و یا سفارش گذاری نمائید.
بیش از 10 سال است که ما در حوزۀ مشاوره و فروش و پشتیبانی انواع بیمه نامه به صورت شفاف و متفاوت ؛ فعالیت میکنیم تجربۀ این سال‌ها به ما نشان داده است که فروش آنلاین بیمه نامه می‌توانند نقشی کلیدی و مهم در افزایش کیفیت زندگی همۀ ما ایرانی‌ها داشته باشد ؛ با همین نگاه بود که باعث شد ما وارد عرصۀ فروش دیجیتال بیمه با شعار" زندگی دیجیتال – خانواده آنلاین " شویم. به این امید که بتوانیم نقشی کوچک در بهبود و توسعۀ فروش بیمه آنلاین داشته باشیم.
از طریق وب‌سایت ما WWW.SI221.COM هر لحظه و هر جایی که هستید می‌توانید به صورت آنلاین بیمه درمان تکمیلی انفرادی و خانواده – تجهیزات الکترونیک ( موبایل، تبلت و ... ) – مسافرتی – کرونا ویروس - حیوانات خانگی و ..... بخری و یا ضمن سفارش گذاری آنلاین هر نوع بیمه نامه ؛ از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.
بیمه‌نامه شما در کوتاهترین زمان صادر شده و به آدرس دلخواه شما ارسال میشود.
آگهی دهنده
بیمه سامان نمایندگی 221 نائینی
  • قیمت : 272,500
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-سعادت آباد-میدان کاج-خیابان سرو غربی-خیابان مروارید-ساختمان مروارید سعادت-طبقه 1-واحد7
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1026485
بازدید : 440
دسته بندی : بيمه
آگهی دهنده
بیمه سامان نمایندگی 221 نائینی
  • قیمت : 272,500
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-سعادت آباد-میدان کاج-خیابان سرو غربی-خیابان مروارید-ساختمان مروارید سعادت-طبقه 1-واحد7
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com