انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بیمه مسئولیت شهروندی سامان -نمایندگی نائینی کد 221

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 29 شهريور 1400
بیمه مسئولیت شهروندی سامان

طبق قانون مسئولیت مدنی، هر شخصی که بدون مجوز قانونی دچار صدمات مالی، جانی و سلامتی یک فرد دیگر شود موظف است خسارت های وارده را به شخص صدمه دیده پرداخت کند.
در بیمه مسئولیت شهروندی سامان شرکت بیمه کننده موظف می شود اگر شخص ثالثی دچار صدمه و خسارت شده بود، این شخص دارای بیمه هایی از قبیل کارفرمایی، کارگری، تولیدی و ... نبود، هزینه های خسارت های وارد شده را به فرد پرداخت کند. میزان این هزینه ها توسط کارشناسان بیمه محاسبه می گردد و به شخص پرداخت می شود.
پوشش این بیمه برای زمانی که است که این فرد سهوا به شخص ثالثی صدمی وارد می کند برای مثال زمانی که یک فرد در زمان دو چرخه سواری به شخصی صدمه وارد کند.
این بیمه فقط برای زمانی که صدمه از سمت سرپرست خانوده به فرزندان یا دعواهای خانودگی صورت بگیرد مشمول نمی شود و این بیمه به صورت انفرادی و خانوادگی می شود استفاده کرد.
بیشترین هدف از این بیمه برای افراد بالای 18 سال که بیمه ندارند و جایی نیز مشغول به کار نیستند طراحی شد. از جمله دانشجویانی که در راه رفت و امد به دانشگاه اگر دچار صدمه مالی یا جانی شوند، بیمه بتواند هزینه های آن هارا پرداخت کند و خود شخص متحمل هزینه نشود.
این بیمه برای خانواده هایی که کودکان زیر 18 سال نیز دارند مفید است، زیارا اگر فرزندشان صدمه ایی به کسی وارد کند خانواده باید خسارت ها آن را پرداخت کنند که در این صورت بیمه این هزینه ها به عهده می گیرد.

نمایندگی نائینی کد221 با هدف توسعه فروش آنلاین بیمه نامه و نظر به تمایل هرچه بیشتر بیمه گذاران به استفاده از روشهای مدرن خرید آنلاین، بر آن شده است تا در جهت ایجاد راهی آسان و سریع برای خرید آنلاین درکوتاهترین زمان ممکن بهترین خدمات را دراختیار شما قرار داده و با تغییر در الگوهای سنتی و صرفه جویی در وقت و هزینه، به شما کمک کنیم مناسب ترین طرح های ویژه بیمه ای را از طریق سایت ما WWW.SI221.COM برای خود به صورت آنلاین خریداری و یا سفارش گذاری نمائید.
بیش از 10 سال است که ما در حوزۀ مشاوره و فروش و پشتیبانی انواع بیمه نامه به صورت شفاف و متفاوت ؛ فعالیت میکنیم تجربۀ این سال‌ها به ما نشان داده است که فروش آنلاین بیمه نامه می‌توانند نقشی کلیدی و مهم در افزایش کیفیت زندگی همۀ ما ایرانی‌ها داشته باشد ؛ با همین نگاه بود که باعث شد ما وارد عرصۀ فروش دیجیتال بیمه با شعار" زندگی دیجیتال – خانواده آنلاین " شویم. به این امید که بتوانیم نقشی کوچک در بهبود و توسعۀ فروش بیمه آنلاین داشته باشیم.
از طریق وب‌سایت ما WWW.SI221.COM هر لحظه و هر جایی که هستید می‌توانید به صورت آنلاین بیمه درمان تکمیلی انفرادی و خانواده – تجهیزات الکترونیک ( موبایل، تبلت و ... ) – مسافرتی – کرونا ویروس - حیوانات خانگی و ..... بخری و یا ضمن سفارش گذاری آنلاین هر نوع بیمه نامه ؛ از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.
بیمه‌نامه شما در کوتاهترین زمان صادر شده و به آدرس دلخواه شما ارسال میشود.
آگهی دهنده
بیمه سامان نمایندگی 221 نائینی
  • قیمت : 140,000 تومان تا 370,000 تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-سعادت آباد-میدان کاج-خیابان سرو غربی-خیابان مروارید-ساختمان مروارید سعادت-طبقه1-واحد7
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1026487
بازدید : 396
دسته بندی : بيمه
آگهی دهنده
بیمه سامان نمایندگی 221 نائینی
  • قیمت : 140,000 تومان تا 370,000 تومان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-سعادت آباد-میدان کاج-خیابان سرو غربی-خیابان مروارید-ساختمان مروارید سعادت-طبقه1-واحد7
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com